😎istenen😎

425 28 29
                                    

ben:"Aman aman aman başladık yeni bir bölüme hadi bakalım "Herkes bu saldırıdan sonra dinlenmeye karar verdi ha zaten şu shirakumo eri-chan sayesinde özgünlüğünü kaybetmişti ama hala tehlikeli ve hafızası zayıftı. Aizawa onunla uğraşırken gençler nasıl yardım ederiz diye düşünüyordu en sonunda aizawa'nın aklına fikir geldi onu en çok mutlu edecek yere gidiceklerdi hem hafızası gelir belki diye daha önce onun öldüğünü sandıkları yere bile gittiler bi kaç küçük şey hazırlamıştı ama hala başı ağrıyordu ve istemiyordu ama aizawa pes etmedi onu en mutlu olduğu yere daha sonra ise okulu yeniden gezdirmeye başladı tam pes ediyordu ki shirakumo bayıldı ve aizawa onu revire götürdü haberciler zaten okula dadanmıştı bide her öğrenciye cip takılmıştı çünkü eğer biri kaybolursa onu bulmak için uğraşmazlar ve direk onu alırlardı neyse aizawa arkadaşını yani shirakumo'yu revire götürdü ve bekledi çocuk şaşkın gözlerle etrafa baktı " Aizawa....?" aizawa hemen yanına geldi ve " Beni hatırladın mı? " o devam etti " Hatırlamasam sana aizawa dermiyim yoksa şey mi demeliyim.. Uykucu *gülme sesi*" aizawa şakadan bi yumruk attı ve nasıl olduğunu sordu. "iyiyim ama bana ne oldu yani tamam en son başıma ağır bir darbe aldım ama sonrası yok..." aizawa herşeyi anlattıktan sonra gözleri dolan arkadaşına baktı " Ben.... TAMAM NE OLMUŞ OLDUYSA NASILSA YAŞIYORUM YANİ GERİ GELDİM DEĞİL Mİ?" aizawa sırıttı "  sanırım haklısın ama eğitimini bitirmenin gerektiğini biliyorsun.. değil mi ?"  bi kahkaha patlattı ve konuştu " o iş kolay peki ya òğrencilerinle tanışsam olur mu azawa ( komik olsun diye diyor) " aizawa onayladı ve sınıfa gittiler ders boş sananlar konuşuyor sevgili olanlar sarılıp oturuyordu mineta ise fesatlığından hiç ödün vermiyordu aizawa seslendi " Hey çocuklar bu benim bu okuldaki arkadaşlarımdandı olayı zaten biliyorsunuz o yüzden susun ve dersi dinleyin" Shirakumo şaşkın bir şekilde herkese baktı ve bi kahkaha patladıp aizawa'nın omzuna şaka icabı vurarak devam etti " cidden çok kabasın biraz kibar ol " aizawa şaşkın bir şekilde baktı ve derse devam etti. teneffüste mina konuşmaya başladı " tamam bunca ondan sonra dinlenmek için cadılar bayramı partisi vericez.. ve deku üstünü biz seçicez (bitch smile)" deku hayır dicekti ki vazgeçti çünkü hayır derse işler onun için iyi olmaz . neyse kostümler seçildi yurt odası süslendi.Ama mina'nın aklında bakugou ve deku için bir sürü şey geçiyordu oyun oynamak istedi ve oyun başladı mina " Herkes birbirine sırayla görev versin " çoğu kişi kabul etti " deku bakugou ile birlikte odaya git ve o şey olana kadar orada kilitli kalın(piç smile)" deku reddetti bu durumu ama mina zorla ikisinide odaya attı. deku son zamanlarda zaten kaşınıyordu yani kacchan'a onu azdırcak şeyler söylüyordu fln bakugou deku'yu odadaki yatağı fırlattı deku ise dayanamayıp karşılık verdi " k-ka-kacchan şu an değil mezun olana kadar değil çok az kaldı sabret..... lütfen.." bakugou durdu " mastürbasyon yapmama yardım et o zaman " deku kabul etti ve elini bakugou'nun penisine götürüp mastürbasyonu yaptı kapıyı açıp içeri girdiler mina lafa girdi " eee yaptınız mı?" deku kızdı ve söyledi. " hayır ! ve her seferinde odaya kapatmaya çalışıp durma mezun oluncaya kadar böyle bişey ol-ma-ya-cak! " mina üzüldü ama belli etmedi zaten mezun olunca bizzat onları kendi kapatıcaktı. neyse aradan 2 3 ay geçti sonunda mezun oluyorlardı ikiside pro hero olacaktı sonunda mezun olucaklardı bu sırada 1-a ruh eşlerini bulmuştu sanırım yani çoğu neyse konu uzadı mezuniyet töreni bitti bakugou ve deku kendilerine ev tutmuştu zaten ve mitsuki teyze ve inko teyze ikisininde ilişkisini biliyordu ( bunu exstra bölümde anlatıcam)  deku bakugou ile evlerine gidip eşyaları topladı zaten koltuk, tv, vb. ev eşyaları vardı sadece kıyafet ve diş fırçası gibi şeyleri almışlardı. 






🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦🥦

Bakugou benim ruh eşim mi !?BakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin