Ders: Ruh eşi!! şerefsizlik time mod : On

772 55 60
                                    


*Deku'nun gözünden* Katsukinin beni öptükten ve gidişinden sonra ayaklarım deli gibi titremeye başladı. Heyecan yaptım ve bayılacak gibi oldum eve gittiğim gibi kendimi banyoya attım. Nasıl yani !? cidden beni öptü ve gitti mi!? olamaz inanmıyorum. Rüyada flnsam uyandırsın biri beni hemen hemde! kendimi çimdik attım. Hayır rüya değildi banyo yapıp çıktım.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅*Birkaç yıl sonra*😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

*genel anlatıcı* Midoriya bu 1 sene içerisinde all might ile tanışmış ve all amca ona özgünlüğünü vermiştir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*genel anlatıcı* Midoriya bu 1 sene içerisinde all might ile tanışmış ve all amca ona özgünlüğünü vermiştir. ve evet all amca dedim . konuya devam bu sırada katsuki ve deku hiç birbirine bakmadılar çünkü birbirlerini görünce o öpücük akıllarına geliyordu. Bne: "daha çok şeyler yaşayacağız arkadaşlar burunları dikkat edin evet spoiler verdim ama detaya girersem beynim patlar." deku ve katsuki birbirinden kaçarken deku ise bu sırada all might verdiği antremanları yapıyordu sonunda UA lisesine kabul edilmişti ve mutluluğu gözlerinden okunuyordu ama tek dileği seçimdeki gözlüklü çocukla ve kacchan ile aynı sınıfta olmamaktır.  bu dileği kabul olmadı anlaşılan çılgınca ama aynı sınıftalardı içinden lanet okuyordu bi anlığına arkasındaki yuvarlak suratlı kızı gördü ve onu kurtardığı kız olduğunu anladı kız Deku'nun yanına geldi ve konuşmaya başladı deku utandı ve kollarını yüzüne sardı bakugou bunu fark etti ve biraz sinirlendi ama gitmeyi istemedi yıllar önce öptü ve şimdi kıskanıyordu bu tamamen saçmalıktı ama yinede gitti...








şerefsizlik yapam dedim neyse in biraz in !😃👏🤌












(



*Katsukinin gözünden* o yuvarlak suratlı kısa piçin onun yanında ne işi var!? bi dakika.... bne dekuyu kıskandım ! lanet olsun onu seviyormuşum ben ! lanet lanet lanet lanet lanet lanet lanet girsin.  dekunun yanına gittim ve onu tutup dışarı götüreceğim sırada tulumlu garip solucan gibi birşey yerdeydi bi an geri çekildim ve "bu kim !?" dedim gözlerini açtı ve bana "Sakin ol kirpi çocuk dedi" tam suratını patlatıcakken özgünlüğüm gitti bana bakmayı kesince özgünlüğüm geri geldi bi an sinirlendim Bana ha!? bana!! kirpi dedi! bana dedi! lanet hoca şerefsiz !! 

*genel anlatıcı* aradan 1 hafta falan geçti..

önemli not!; Ruh eşlerinin hepsinde doğdukları zaman bi gözü ruh eşinin göz rengi ile aynı olur ve tahmin edin... evet bakugou'nun bi gözü yeşil Deku'nun ise kırmızı şimdi diceniz dünyada bi ton böyle insan var ama özetle ruh eşinle tanıyorsanız onu gerçekten severek öpersen veya onu ilk gördüğün anda kalbinde bi saplantı hissedip bayılır gibi olursan anla ki o senin ruh eşin kii ikisi'de bunu yaşadı ama sadece lise derslerinde geçiyordu bu konu artık olarak sadece siz görürsünüz saçınızın küçük bir kısmı ruh eşinin saç rengi ile aynı olur. 

*genel anlatıcı* dersin konusu ruh eşi ile ilgiliydi aizawa az ònce annatlıklarımın hepsini anlattı ve ek olarak durumun yani bu göz rengi aynı olan insanlar birbiri ile ilk karşılaştıklarında ikiside gözlerindeki değişimi görürmüş ama eğer değişmez ise kader onları zaten birleştirir.

öğrencilerin hepsi şaşkın şaşkın birbirini izlerken zil çaldı ve herkes birbirine bakmaya başladı deku durumu anladı ve hemen dışarı çıktı katsuki ise onun peşinden gitti oda durumu anlamıştı zaten Deku'nun peşinden lavaboya girdi ama çaktırmadan deku ağlarken bi yandan konuşmaya başladı "Ne yani!? bunca yıl zorbalığa uğradığım kişi ruh eşim mi!?... neden,neden, NEDEN?!!" ağlarken konuşmaya devam etti katsuki ise onu izleyip üzülmeye başladı deku lafına devam etti " Tamam yani beni sevdiğini ve okulunda popülerlik için yaptığını biliyorum ama .. belki..... seviyorum..... LANET! tam aynaya yumruk atacağı sırada bakugou onun kolunu tuttu ve kendine çevirdi deku Bokugonun kızarık yanaklarına bakarak kendisinin de kızardığını anladı ama bokugonun onu neden sıkıştırdığını çok iyi biliyordu kacchan onunla konuşmaya başladı "Beni sevdiğini biliyordum lanet inek! ama senden duymak daha güzel oldu." diyince pis bir gülüş attı sonra deku'yu bırakıp gitti...


evet arkadaşlar umarım güzel olmuştur çünkü cidden emek harcıyorum ve bu bitince bi hikaye daha yayınlamayı düşünüyorum umarım beğenirsiniz ve yorum yaparsınız hoşçakalın.  

Bakugou benim ruh eşim mi !?BakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin