Beklenen an...

569 43 23
                                    

*not; benim hikâyemde tiktok var . evet tiktok *Akşam olmuştu mesajlaşmayı unutmadıkları için akşam arka bahçeye gittiler. Herkes odalarına çekilmişti önce bakugou sonra ise midoriya çıktı bahçeye bakugou köşede midoriya'yı   bekliyordu midoriya geldi ve sohbet başladı "Evet başla inek!...." biraz da olsa gerilen midoriya konuştu"Peki.. yani sen benim ruh eşimsin? bunu bizim sınıfa söylicek miyiz? " bakugou devam etti "söylememiz lazım ama.... lanet inek! göz rengimiz niye hala aynı ?! " midoriya cevap verdi "Benim bi fikrim var amaa.... söylersem ölürüm ..." bakugou kızarak devam etti "Lanet! Madem bi yolu var söylesene seni ahmak !  " deki irkildim ve söyledi "Aizawa sensei ne dedi hatırlıyomusun?  ruh eşleri birbirlerini gerçekten sevdiğini itiraf ederse göz rengi düzelir." Bakugou konuştu " Ben kendime zar zor itiraf ettim ! bide sana mı söylemem lazım !?" Midoriya derin nefes aldı ve devam etti " Bunu ben demiyorum tamam mı?!  aizawa'nın dediklerini sende duydun ! şimdi  gelip bana bağırma!  yeter ! zaten orta okulda yeterince zorbalık ettin! " yağmurun altındaki konuşma yavaşça hüzünlenirken midoriya ağlamaya başladı ve lafına devam etti. "Çok istiyorsan çık gi-" midoriya'nın sözü kesen Bakugo'nun sesiydi "SENİ SEVİYORUM!" midoriya şaşkın ıslak ve kızarık bi suratla Bakugou'ya  baktı "Ne?-" bakugou yine sözünü kesti ve deku'ya bakıp tekrar etti "Sahır falan mısın!? duymadın mı lanet inek Seni se-vi-yo-RUM!!" Deku bi anda bakugou'ya sarıldı ve ağlamaya başladı ve "Bende seni seviyorum kacchan ~" dedi ve bi anda ikisininde gözü parladı ikisi'de birbirine bakınca durumu anladı ve yağmurun altında kıkırdamaya başladı. Deku devam etti "demek ki cidden ruh eşim sensin" bakugou biraz kızarak ve gülerek devam etti "O yuvarlak suratlı senden uzak duracak en azından" dedi ve deku'ya sarılıp konuşmaya devam etti "biz bu durumu sınıftaki kişilere söylicek miyiz?" Deku kafasını salladı ve utanarak devam etti "Ben nasıl söylicem ... utangaçlık beni bırakmaz" bakugou sırıttığını ve söyledi "O zaman niye şu an utanmadın " deku " ne za- " tam derken bakugou dudağına yapıştı ve geri çekilip "şimdi.." dedi ve sırıttı deku kızardı ve şakasına bi yumruk attı ve dedi ki " Y y yurda geri gidelim " dedi. bakugou ile beraber yurda dönüp banyo yaptılar ve odalarına döndüler yarın ise sınıfa toplayıp anlatmak istedikleri birşey olduğunu söylediler bakugou deku'nun elini tutup sözlere başladı.. *ben: bana sıcak bastı olm ben yazıyom ona rağmen heyecan yaptım * bakugou sözlere başladı ve dün olanların bi kısmını anlattı herkes onlara baktı ve yanlarına gelip onları desteklediğini söylediler deku ise mutluluktan ağlıyacak gibi oldu Mina deku'ya yaklaştı ve dalga geçer icabı kulağına " Çocuk ne zaman? teyze olmak istiyorum " dedi. Deku deli gibi kızardı ve mina'ya " Beni kızdırmayın " dedi utanarak mina ise pis bi sırıtış atıp gitti. Krishima ise " Hey! bakubro keşke daha önce söyleseydin sonuna kadar yanındayız dostum !" bakugou ve deku birbirine baktıktan sonra ikisi'de teşekkür etti normalde böyle olmayan bakugou bu durumda böyle yapması normal di herkes bu konuyu konuşurken bakugou'nun gözüne bişey dikkat çekti denki'nin göz rengine daldı sınıfta kırmızı gözlü sadece o ve krishima vardı demek ki denki ' nin ruh eşi krishimaydı bakugou pis bi sırıtış attı ve " Anlaşılan sınıftaki tek gay biz değiliz deku " deku ve tüm sınıf  "Kim!? " deyince bakugou krishima ile denki'yi gösterdi ikisi birbirine bakınca şaşırarak kızardı ve ikiside "gözün benimle aynı !!"  herkes onlara bakarken gözleri parladı ve normale döndü "nasıl yani !? sana bişey demedim ki ! " mina araya girdi ve " tamam arkadaşlar bu kadar ruh eşi bulmak yeter yarın devam edersiniz. hah bu arada sanırım ben 1 den fazla kez teyze olucam diyip sırıttı " denki kızardı ve sınıftan çıkarken zil çaldı ve öğretmen geldi ders sırasında sordu sanırım birkaç kişi ruh eşini buldu dedi ve tap2 mina " Evet hocam 2 çiftimiz var birinci çiftimiz bakugou ve deku ikinci şanslı talihliler iştee denki ve krishima!!!" Deku kızdı " MİNA! " mina cevap verdi " ne yani yalan mı ?" hoca herkesi susturdu ve derse başlamadan ònce açıkladı " çocuklar arkadaşlarınızı dışlamamanıza sevindim bu kötü birşey değil bunu onlar belirlemez ama sizi taktir ediyorum dışlanmak kadar kötü birşey yok " dedi ve derse devam etti. ders bitti herkes odasına gitti ochako ise hala kim olduğunu düşünürken kızlar bu yeni ship'lerin yeni adını arıyordu en sonunda mina ve herkes seçti "tamam o halde bakugou ile deku'ya BAKUDEKU krishima ile denki'ye KİRİKAMİ diyoruz anlaştık mı?" *herkes*"TAMAM!" o sırada ochako dalmıştı tsui onu dürtünce bi anda bakıştılar mina her şeyi anladı ve "sizinde gözünüz aynı dikkatli bakın " tsui ve ochako kızardı ve mina ise onları birbirine itledi ve onları öpüştürdü ikisininde gözleri parladı ve normale döndü mina ise "şimdi size isim lazım " dedi ve kızlar ise mina'yı tezahürat etti. herkes odalarına gitti ve bakugou ile deku'nun zorlada olsa ilk fotorafları çekildi.

mina :"hey çocuklar ben sıkıldım" 

denki:"tiktok falan mı çeksek?"

deku:"ne çekicez?"

mina:"tabiki DANS!" herkes mina'ya bakıyordu video'yu çekip attılar hepsi çok eğlenmişti.

herkes o gün çok eğlenmişti bu yüzden bu fotoraf çekildi:

herkes o gün çok eğlenmişti bu yüzden bu fotoraf çekildi:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

herkes uyurken deku bakugou odasına gitti . bakugou kapıyı açınca deku'yu gördü deku sordu " seninle yatabilir miyim? bakugou dekuyu içeri aldı ve beraber uyudular..



 Evet benim büyük NODDLE'LARIM nasılsınız? umarım beğenirsiniz cidden güzel bi bölüm oldu bence sizi severem U3U bays noddle🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜

bakugou:benden selam söyle takipçilerine

deku:Benden de!!!

evet yorum yazın lütfen bayyy

Bakugou benim ruh eşim mi !?BakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin