1: סנייפמיוני- סנייפ והרמיוני

1.3K 64 342
                                    

היום של הרמיוני לא התחיל טוב במיוחד: היא שכחה להחזיר את הספר שהשאילה מהספרייה, ומדאם פינס התעלפה מזעזוע. היא רשמה לעצמה לא להיכנס לספרייה בימים הקרובים, דבר שמוטט אותה נפשית רק על המחשבה שהיא תעבור ליד הספרייה, תריח את ריח הספרים ולא תוכל להיכנס.
וסנייפ החליט שהיום הוא במחזור. במילים אחרות- הוא היה פשוט סנייפ (נורא, קר, שמנוני, מעצבן, מעוצבן, שחצן, סלית'ריני ואוהב ליליות).

"והיום נלמד איך להכין שיקוי וריטסרום- שיקוי האמת." אמר בקול האפלולי והמצמרר שלו, והתהלך בדרמטיות ברחבי הכיתה, מעיף את גלימתו בחושניות ומנפנף את שערו בתנועה מפתה. הארי טוען עד היום שהוא הרגיש טיפת שומן שיערי על ידו. נשמע הגיוני, אם תשאלו אותי.

"אבל המורה, מתי נלמד להכין שמפו? יש כאן מישהו שחסר לו לא מעט..." אמר לי ג'ורדן, שנאלץ להשתתף בשיעור בגלל ציון ק' (קדחת) במבחן האחרון שלו.

"ברגע שכולנו נדע איך להשתמש בו!" אמר סנייפ בניצחון, בטוח שהוא קטל את תלמידיו. הוא לא קלט שהוא בעצם מדבר על עצמו.

הרמיוני נאנחה. וגרמה לסוורוס קצת חוסר בטחון. היא כל כך השתוקקה ללמוד את החומר המעניין הזה (מילים שלה), במיוחד אם הן יוצאות מהפה של סוורוס סנייפ המופלא, עד שחשבה שזה בזבוז זמן לדבר על שמפו. "בשם ההציפורניים של מרלין- אפשר להמשיך ללמוד בבקשה?" היא אמרה בקול.

"הרמיוני גריינג'ר!" סנייפ קרא, "את לא תצעקי בשיעור שלי!" סנייפ הנאיבי חשב שהוא נשמע כמו צ'רצ'יל, חזק, סקסי ומלא בכריזמה, אבל הקול שלו רק גרם לגוזל ליפול מעדן החלון של הקומה מעליו.

למעשה- סנייפ שנא את הרמיוני, למרות שלפעמים היא גרמה לו לחוסר נוחות או לאי ביטחון. היא הייתה כל כך בטוחה בעצמה, חכמה, יפה... (תיזהר במילותיך, סנייפ היקר, אתה עוד תיכנס לאזקבן בגלל זה) היא הזכירה לו כל כך את לילי אוואנס, נערת חלומותיו, ורון, החבר הג'ינג'י המטומטם שלה פשוט גרם לו להשתגע. והעיניים של הארי. אוי, העיניים הירוקות שלו, שדמו כל כך לעינייה של לילי. שלושתם ביחד יצרו מין לילי מושלמת אחת.

הוא לא ידע שהיום הגורלי הזה ישנה הכל.

------------------------------------

סנייפ בדיוק חזר לבית הספר הוגוורטס מהמכון "מיקלה מכון למאותגרים מציאותית" אחרי שניסה לשכנע אותם שהוא לא הוזה כלום והוא לא מאותגר מציאותית. הם רק שלחו אותו בחזרה להוגוורטס עם כדורי הרגעה והוראות לתרפיית יוגה.

סנייפ הלך מעוצבן במסדרון בקומה החמישית, שהיה זה מכבר ריק, אחרי שכל התלמידים והמורים כבר מצאו את אהבתם מוקדם יותר. פה ושם, שומרים על הנחיות הקורונה, היו כמה תלמידים/מורים/חתולים שניהלו רומנים סוערים.

הוא מלמל דברים בכעס ופיזר טיפות שומן שיערי, וכמעט לא שם לב לתלמידה מתולתלת שקשורה שרוכים ממש מולו. הוא מעד עליה.

שיפים נוראים מהארי פוטר 2Where stories live. Discover now