2: תשובות ו- שיימרטה - שיימוס פיניגן ומאדאם רוזמרטה

638 29 84
                                    

אז לצערי הרב אף אחת לא ענתה נכון על כל השאלות.
ולא היה לי כוח לחכות למישהו שיצדק so פשוט התחלתי לכתוב את הפרק שלפניכם (נ.ב- למקרה שמישהו יענה נכון על כולם פשוט יקבל הקדשה על הכריכה ועל הפרק הזה).
ואני די מאוכזבת שאף אחד לא הגיב על התמונה המדהימה של הפרק הקודם:)
אגב, עשיתי ריקרול לחברים שלי  (ג'ינג'ית ובאד יוניקורן -משתמשות פה- לא נפלו בזה, אבל חבר אחר שלי כן ואז הוא שלח לי אצבע שלישית.)

תשובות מהחידון
"יש לי פיפי חזרתי"

הערה: בעצם, אין לי אחת. תמשיכו לקרוא, ביצ'ס

שאלה ראשונה: מה אמברידג' כתבה להארי בפתק?
א) פגוש אותי במשרד שלי היום בחמש- אהובתך א'

שאלה שנייה: מאיזה יצור/חיה וולדמורט הציל את בל?
ב) גסטון
ג) זאבים

שאלה שלישית: מה גרם לנוריס נוריס להגיד לפילץ "כמובן, בייב"?
ב) פילץ' אמר לה: "את חושבת?"

שאלה רביעית: אך מקגונגל קראה לאמברידג'?
א) דולורס לפי סעיף מספר אמברידג'

שאלה חמישית: למה אוליבר נפרד מחברה שלו בשנתו החמישית? ובאיזה בית היא הייתה?
ב) בגלל שהיא לא אהבה קווידיץ' והיה לה טעם של בית השחי של סבא שלו (בפה! בפה! אבוי לכם אם חשבתם אחרת🍆). היא הייתה בהפלפאף.

שאלה שישית: מי היא/הוא אהוב/ת ליבו של דמבי הזקן?
ג) פאדג' (קניליוס פאדג', לא פאדג' השוקולד)

שאלה שביעית: איפה פרד ודראקו התמזמזו בפעם הראשונה?
א) מתחת למדאם רוזמרטה, עם כל היין

שאלה שמינית: מיהם המשתתפים במשולש האהבה הקטלני?
ג) צ'ו הארי ופורג'

(שימו לב!!!! זה בלבל את כולם -ידעתי-!!! פורג' זה ג'ורג'. גרד זה פרד. שימו לב!!!)

שאלה תשיעית: איך קוראים למעריצה הסודית של סנייפ?
א) לקסי

אז הינה!!! הינה לכם התשובות. אני מקווה שנהינתם (והתבלבלתם) בחידון הקטנטן. וואי, איזה כיף אם הייתי מכינה קהוט? קול. אני אשקול את זה ואראה אם יהיו משתתפים שיוכלו וירצו.
ועכשיו..... השיפ!!!!!!!!!!!


שיימרטה: דין שיימוס ומאדאם רוזמרטה

מדמואזל רוזמרטה לה שיימוסה בי השישית היא צרפתייה. אני מקווה שאתם יודעים את זה. 
לכן היה לה את אותו מבטא מקסים, ידע רב ברומנטיקה, ולפחות חמישי אקסים (התפלאו: אחד מהם היה האחד מזונקו). ההצהרה של טרלוני מאוד עיצבן אותה (מי היא שתגיד ככה על רומנטיקה? מי היא שכמותה יודעת על כוח האהבה הבלתי מנוצח?? חתיכת סמרטוט שכמותה).
בזמן שרוזמרטה בכתה לה בשקט בארון היין שמתחת הדלפק (במקום בו דראקו ופרד התמזמזו לראשונה), שיימוס פיניגן היה עסוק בקורס פטרונוסים שירחוני הסכים להעביר. 

שיפים נוראים מהארי פוטר 2Where stories live. Discover now