Χαίρετε! Λέγομαι Αδαμαντία, και ως εν δυνάμει γνώστης της ιαπωνικής γλώσσας, αποφάσισα να της αφιερώσω αυτό το βιβλίο στο Wattpad. Είχα σκοπό να το φτιάξω νωρίτερα, δηλαδή πριν δύο με τρία χρόνια είχα την ιδέα. Σκέφτηκα όμως πως μάλλον δεν θα προλαβαίνω να το συμπληρώνω λόγω σχολείου, φροντιστηρίου κτλ. Οπότε είπα «αν είναι να έχεις μπλογκ και να μην το συμπληρώνεις ποτέ, ποιο το νόημα;» γι'αυτό και την απέρριψα κατευθείαν αυτή την ιδέα.
Όμως, όπως λέει και η παροιμία «κάλιο αργά παρά ποτέ» μιας και τώρα έχω περισσότερο ενθουσιασμό και ξέρω κάποια βασικά πράγματα για την χώρα αυτή, και που ταυτόχρονα μαθαίνω και την γλώσσα της, τελικά αποφάσισα να το υλοποιήσω.
Πριν όμως προχωρήσουμε στο κύριο θέμα, να σας πω εν τάχει για την σχέση μου με την Ιαπωνία.
Από μικρή θυμάμαι τον εαυτό μου να με ενδιαφέρει ιδιαίτερα αυτή η χώρα. Όχι απαραίτητα η Ιαπωνία αλλά γενικά οι χώρες της ανατολικής Ασίας. Όπως η Κίνα, η Κορέα, ή η Ταϊλάνδη. Θυμάμαι έβλεπα στην τηλεόραση διάφορα δυτικά cartoons, αφιερωμένα στις πολεμικές τέχνες, όπως το Samurai Jack, Ninjaco, χελωνονιτζάκια, και λίγο από Rurouni Kenshin. Με την μόνη διαφορά πως το Rurouni Kenshin ήταν άνιμε, δηλαδή γιαπωνέζικο animation.
Έβλεπα κιόλας με τον αδελφό μου σε βιντεοκασέτες, διάφορα άνιμε της δεκαετίας του '80 και του '90. Βέβαια τότε δεν ξέραμε τι έστι άνιμε, μάνγκα κτλ και απλώς τα λέγαμε «παιδικά».
Η αλήθεια είναι ότι ήμουν ένα... Παράξενο 8χρονο. Μέχρι τα 10 μου χρόνια είχα μανία με τους σαμουράι και τους νίντζα. Χωρίς βέβαια να ξέρω πως ήταν η Ιαπωνία στον μεσαίωνα, κι ότι οι σαμουράι δεν είναι οι ιππότες που θα σώσουν την πριγκίπισσα όπως στα ευρωπαϊκά παραμύθια. Άσε που είπα μια φορά μες την τάξη πως όταν μεγαλώσω θέλω να παντρευτώ σαμουράι.
Αργότερα ξεκίνησα και μαθήματα καράτε τα οποία κράτησαν γύρω στα δύο χρόνια. Μετά ξεκίνησα να βλέπω τα πιο μοντέρνα άνιμε, και τον Γενάρη του 2020 ξεκίνησα την εκμάθηση της ιαπωνικής γλώσσας μέσω Skype. Και να'μαι τώρα!
BINABASA MO ANG
Japan lovers from Greece
RandomΜπλογκ, βιβλίο ή όπως θέλετε πείτε το για την πολυαγαπημένη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου! Από παλιούς μύθους μέχρι παραδώσεις, κι από γλώσσα μέχρι σύγχρονη κουλτούρα. Όλα αυτά αφιερωμένα στην Ιαπωνία! Φυσικά δεν το κάνω σε στιλ διαφήμισης ότι «δες πο...