Τα πολύ παλιά χρόνια, η Αματεράσου (天照), δηλαδή εκείνη που φωτίζει τον παράδεισο, η μεγαλύτερη θεότητα του Σιντοϊσμού έστειλε στην Γη τον αγαπημένο της εγγονό με την εντολή να διδάξει στους θνητούς την καλλιέργεια του ρυζιού. Η αποστολή του τον οδήγησε στο πύρινο Φούτζι όπου τότε κατοικούσε ο ηλικιωμένος Όγιαμα-μάτσουμι ο επόπτης θεός των βουνών και των ηφαιστείων.
Ο θρύλος λέει ότι εκεί πρωτοείδε την μικρότερη κόρη του γέρου, την εκτυφλωτική Σάκουγια Χιμέ (咲耶姫) την θεά των λουλουδιών. Ο έρωτας ήταν κεραυνοβόλος και ο νεαρός ζήτησε από τον πατέρα της το χέρι της κόρης του. Εκείνος χάρηκε με την τιμή που του έκανε ο εγγονός της ίδιας της Αματεράσου αλλά του πρόσφερε την μεγάλη του κόρη, την πριγκίπισσα Ιουάναγκα την θεά των βράχων και των πραγμάτων που αντιστέκονται. Ο νεαρός αρνήθηκε ευγενικά γιατί η καρδιά του ανήκε μόνο στην Σάκουγια Αλίμονο, γιατί αυτός είναι ο λόγος που η θνητή μας ζωή είναι γλυκιά, φευγαλέα και σύντομη σαν τα μπουμπούκια της κερασιάς. Αν είχε επιλέξει την Ιουάναγκα οι άνθρωποι θα ζούσαν αμέτρητα χρόνια σαν τις πέτρες που αψηφούν τον ίδιο τον ωκεανό.
Την πρώτη νύχτα του γάμου, ακριβώς μετά την ένωση των δυο ερωτευμένων, η Σάκουγια δήλωσε στον νεαρό της σύζυγο ότι ήταν ετοιμόγεννη. Εκείνος δεν χάρηκε με τα νέα. Την κατηγόρησε για απιστία και της είπε ότι δεν θα την ξαναέβλεπε ποτέ πια. Η πριγκίπισσα πικράθηκε και για να αποδείξει το σφάλμα του άντρα της, εγκατέλειψε το παλάτι του πατέρα της και αποσύρθηκε σε μια καλύβα από φτερά κορμοράνου στην κορυφή ενός απότομου λόφου.
Τη νύχτα της γέννας, κάλεσε τον σύζυγό της και τον παρακάλεσε να βάλει φωτιά στην ταπεινή καλύβα. Εκείνος υπάκουσε κακιωμένα αλλά σύντομα κατάλαβε το λάθος του: το νεογέννητο έμεινε ανέπαφο από τις φλόγες, σημάδι ότι ήταν σπέρμα ενός θεού. Σύμφωνα με την μυθολογία, το παιδί αυτό πήρε το όνομα Χόορι και ήταν σύμφωνα με τον μύθο, ο παππούς του πρώτου Αυτοκράτορα της Ιαπωνίας.
ESTÁS LEYENDO
Japan lovers from Greece
De TodoΜπλογκ, βιβλίο ή όπως θέλετε πείτε το για την πολυαγαπημένη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου! Από παλιούς μύθους μέχρι παραδώσεις, κι από γλώσσα μέχρι σύγχρονη κουλτούρα. Όλα αυτά αφιερωμένα στην Ιαπωνία! Φυσικά δεν το κάνω σε στιλ διαφήμισης ότι «δες πο...