LESZEL A BARÁTNŐM?

133 6 0
                                    

FIGYELEM FELNŐTT TARTALOM! OLVASÁS CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE!

BALOG EMESE

Leszálltam róla és rá néztem. 

-Légyszíves menj vissza a szobádba.-hajtottam le a fejem és alig hittem el, hogy tudok ilyen halkan beszélni.

-Kincsem én...-próbálkozott, azt hiszem mindhiába.

-Kérlek...-szó nélkül kelt fel és ott hagyott. Felkapcsoltam a villanyt és bőgve elterültem az ágyon. Az éjjeli szekrényre néztem ahol ott hevert Balázs telefonja és egy doboz. Mi a szar? Közelebb mentem, majd a kezembe vettem a dobozt. Koton. De akkor miért utasított vissza? Ekkor kopogtak. Oda mentem és kinyitottam. Az előbb távozó személy állt előttem.

-Itt hagytam a telefonom és a...

-Kotont.-fejeztem be helyette.

-Igen. Be engedsz?-félre álltam mire ő belépett.

-Ha készültél az éjszakára, miért utasítottál el?-tettem magam előtt keresztbe a karjaimat.

-Mert nem lett volna fair ha azért adod oda magad nekem, hogy egyfajta felejtést állíts elő ezzel. Nézd kicsim, holnapra megbántad volna biztos vagyok benne. Azt szeretném, ha egy olyan pillanatban történne meg ami igazán csak kettőnké lenne, senki másé. Nem akarom erőltetni, azt akarom, hogy magától jöjjön a dolog.- felém lépett és mélyen a szemembe nézett. Tudtam, hogy direkt hagyta itt a dolgait, hogy legyen indoka vissza jönni, mert tudta hogy megfogom kérdezni tőle ezeket a dolgokat.

-És ha azt mondom, hogy készen állok és szeretném és eddig is ezt akartam?-álltam lábujjhegyre és a fülébe suttogtam. Éreztem hogy megremeg és akadozva fúja ki a levegőt. Finoman végig simítottam dudorodó férfiasságán, mire nagy levegőt vett. Őszinte leszek nem tudom honnan és miként jött ez a fene nagy bátorság, csak úgy ott volt bennem, hogy bizonyítsam, hogy már pedig igenis akarom és nem csak azért, hogy a rosszat felejtsem. Nem kellet neki több. Úgy vett fel az ölébe, mintha pehely súlyom lenne, majd az ágyig vitt, ott pedig olyan finoman rakott le, mintha bármelyik pillanatban ketté törhetnék. Ajkai eközben úgy falták a számat, mintha ez lenne az utolsó csókunk. Fölém magasodott, majd szépen lassan a számról a nyakamra tért át. Tenyerei bebarangolták a testem minden egyes pontját, majd a jobb tenyerével a bugyimon keresztül simogatni kezdte a gyenge pontom. Halkan nyögtem érintése alatt. A mennyben éreztem magam. Lehámozta a felsőmet. Csillogtak a szemei ahogy végig mért. Én pedig szinte elégtem a tekintetétől. Éreztem, hogy szeret és hogy törődik velem és nem csak egy olcsó numera vagyok neki. Nagy tenyere befurakodott a bugyimba és így simogatott tovább. Nem sietett. Lágy volt és gyengéd.

-Ez egy kisit kellemetlen lesz kicsikém.-suttogta majd belém nyomta két ujját. Szemeim nagyra nyíltak és levegő után kaptam. És ezek még csak az ujjai voltak. Szent Isten mi lesz velem ha mást rak be. Jut eszembe. Kicsit lejjebb küzdöttem rajta a boxert, az pedig kikandikált. Félve lenéztem. Úristen. A zuhany alatt még nem volt ekkora. Kajánul elvigyorodott.-Na mi lesz kicsikém? Megfogod vagy sem?-ezen ne múljon drágám. Utána nyúltam és rámarkoltam. Kiszakadt belőle egy sóhaj. Kényeztetni kezdtem, mire ő zihálni és egyre szorosabban feszültek az ajkai az enyémekre. Még egy darabig kényeztettük egymást, majd egyszer csak felegyenesedett. Finoman lehúzta rólam a bugyimat, magáról pedig az alsót. Baszki. Ha ez belém fér minden elismerésem. Nagyot nyeltem, ő neki pedig kaján vigyor szaladt szét az arcán. Az óvszeres doboz után nyúlt, kivett egyet és kibontotta, majd pedig felhúzta. Fölém mászott és a lábaim közé férkőzött.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 08, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A PÁLYA SZÉLÉNWhere stories live. Discover now