BALOG EMESE
Balog Emese vagyok, 23 éves. Ez pedig a történetem. 20 éves koromban jó indulatú pajzsmirigy rákot diagnosztizáltak nálam, majd később bulimiát. Minden ami jó volt az életemben egy csapásra megváltozott. A focit amit NBI-es szinten játszottam, abba kellett hagynom. Egy világ dőlt össze akkor bennem, de el jött azaz idő, mikor össze szedtem magam és 5 kilót híztam, majd elvégeztem az egyetemet. Egyetem után pedig a C, B,A és a PRO licences edzői képesítéséket is megszereztem. Most pedig Pestre tartok az MLSZ székházába. Azt nem árulták el, hogy miért csak annyit közöltek velem, hogy várnak fent. A székház előtt leparkoltam és a táskámat megfogva, kiszálltam az autómból. Bementem a nagy épületbe. Az információs pulthoz léptem, ahol egy öreg hölgy ült.
-Jó napot! Miben segíthetek?-kérdezte tőlem.
-Jó napot! Balog Emese vagyok és a nagygyűlésre jöttem.
-Oh, igen látom! 2. emelet, jobbra az első ajtó.
-Köszönöm!-elmosolyodtam és a lépcső felé vettem az irányt. Felfutottam és ahogy a néni mondta, beléptem a Nagy Terembe, legalábbis ez állt a táblán. A terembe számomra ismeretlen nagyjából velem egykorú fiúk ültek, illetve egy-két fejes.
-Jó napot!-nyitottam be kopogás után.
-Jó napot Emese! Jöjjön és üljön le!-állt fel Csányi Sándor az elnök. Félve elindultam az egyetlen üres szék felé, miközben a pillantásokat végig magamon éreztem. Letettem a táskám és leültem.
-Akkor neki is állhatunk! Szóval köszöntöm Önöket! Mint tudják Férfi Labdarúgó Válogatottunknak Georges Leekens után új szövetségi kapitányra van szüksége. Azt viszont nem közöltem magukkal, hogy mindannyian a jelöltek között vannak. Azaz igazság, hogy ezt a döntést teljesen egyedül akartam meghozni és jobbnak láttam maguknak sem szólni. A döntésem pedig nem más, mint hogy a válogatott élére Emesét jelölöm ki.-hogy mi? Mindenki rám nézett. Nem hiszem, hogy pont rám számítottak. Őszintén? Én se. Pláne 2 hónap tapasztalattal.
-Én?-kérdeztem félve.
-Természetesen nem kötelező elfogadnia.-mondta az egyik öreg úr.
-De, nagyon szívesen elfogadom! Sőt egy álmom válna valóra!-bólogattam győztes mosollyal az arcomon.
-Ez esetben, Uraim köszönöm, hogy itt voltak. Emese itt a szerződése. Olvassa át és ha kiegészítési javaslatai vannak akkor szóljon, beleírjuk.-tett le elém az őszes hajú elnök úr egy köteg papírt. Olvasni kezdtem, míg a többieket távozásra szólították fel. Csányi Sándor mellém ült és elém rakott egy tollat. Mosolyogva fogtam meg és tovább olvastam.
-Uram miért engem választott?-kérdeztem halkan.
- Míg aktivan fociztál, figyelemmel követtem az eredményeidet, aztán a vizsgákon is kitűnően teljesítettél, nem beszélve a 2 hónapos teljesítményedről a Rákóczi kispadján. Emese az a csapat haldoklott. Abban a két hónapban minden meccsüket megnyerték. Egy-két negatívum szólt csak ön mellett, míg a többieknél több 10.
-Értem! Uram egy megjegyzésem lenne.
-Mondjad csak.
-Egyik pontban sincs megfogalmazva olyan, hogy a kerettagokkal nem létesíthetek párkapcsolatot.-nézegettem a lapokat.
-Úgy gondoltam erre nincsen szükség.-mondta Csányi Sándor.
-Én viszont szeretném levédeni magam.
-Rendben akkor holnapra plusz egy pontként belefogalmazzuk.-bólintott mosolygva.-Esetleg még valami észrevétel?
-Nincsen! Köszönöm a lehetőséget.-mosolyogtam.
YOU ARE READING
A PÁLYA SZÉLÉN
FanfictionEgy lány. Számtalan focista. Egy lehetőség a bizonyításra. Csalódás, tiltott szerelem és megannyi vicces történet. Tarts velem és ismerd meg életem történetét. Balog Emese vagyok, a Magyar Férfi Labdarúgó Válogatott szövetségi kapitánya