1

15.3K 463 860
                                    

*karakterlerin hepsi 18+ yaşında olup, kitabın bazı bölümleri smut barındırmaktadır. bundan rahatsız olacak olan tayfaya özel smut olan bölümler için "NSFW", olmayan bölümler için "SFW" uyarısı koyacağım; "SFW" olan bölümleri gönül rahatlığıyla okuyabilirsiniz.*

*SFW*

***

Bir akşamlığına eski arkadaşlarınla buluşmuş ve geçmişi anarak, uzunca sohbet etmiştiniz, sohbetin koyuluğuna kapılıp içkiyi çok kaçıran sen, sonunda deli gibi sarhoş olmayı başarmıştın.

Yurda/kötüler birliği binasına geri döndüğünde bile körkütük sarhoştun, herkes çoktan uyuduğu için etrafın karanlıktı, sen de her şeyi çift ve bulanık görüyordun; odana gitmeye çalışırken yanlışlıkla onların odasına girseniz ve yanlarına yatıp uyusanız, karakterlerin buna tepkisi ne olur?

***

Midoriya Izuku:

Antrenmanlardan dolayı çok yorgun olduğundan aşırı derin uyuyordu, bu yüzden odaya girdiğini fark etmedi ancak bir süre sonra üzerinde hissettiği ağırlıkla beraber yataktan fırladı, tabii o ağırlığı, yani seni de fırlatmıştı.

İkiniz de yataktan düşünce birbirinize tuhaf bir şekilde baktınız. Popon acımıştı.

"Deku, ne işin var odamda???"

Sinirli bir şekilde ona hesap sorduğun Deku, hafif uykulu ve şaşkın bir ifadeyle sana bakmaya devam etti. Neler olduğunu algılamaya çalışıyordu.

"Burası benim odam, (y/n)..." diye mırıldandı sana.

Bunu duymanla beraber etrafını incelemeye başladın. All Might posterleri ve figürleri...

Derin bir şekilde yutkundun.

"Beni odama taşıyabilir misin, Deku?.."

"T-tabii..."

İkiniz de o günün konusunu sonsuza dek açmadınız.

İkiniz de o günün konusunu sonsuza dek açmadınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bakugou Katsuki:

Odaya girip, kendini Bakugou'nun üstüne attığın anda Bakugou, "HA!!!! NOLUYO LAN?!" diye uyanmış ve seni bir çırpıda yere sererek üzerine çıkıp bileklerini sıkıca tutmuştu.

Neler olduğunu anlayamayan sen, korkuyla üzerindeki Bakugou'ya baktın ve konuşmaya başladın: "Ruh hastası mısın?! Bıraksana beni!!!!"

Bakugou, odasına girenin sen olduğunu fark ettiğinde birkaç saniyeliğine şaşırmış ve sıkıca tuttuğu bileklerini bırakmıştı.

𝘣𝘯𝘩𝘢 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin