*SFW*
*sadece bnha/mha öğrencileri.*
***
Çok da ciddi olmayan bir ameliyat sonrası narkozun etkisindeler ve aşırı saçmalıyorlar.
***
Midoriya Izuku:
"Sen kimsin?" diyen sevgiline gülümsedin ve onun yeşil saçlarını okşadın.
"Uyandın demek..."
Hastane odasının içinde yalnızca ikiniz vardınız, hemşireler birkaç dakika önce işlerini halledip, odayı terk etmişlerdi.
Sevgilin Deku, tekrardan "sen kimsin?" diye sorduğunda ona, "sevgilinim ya salak!" diye cevap vermiştin.
Bu cevaptan memnun kalmış gibi gözüken Deku, hayran hayran sana bakmaya başladı ve sonunda ağzından o sihirli kelimeler döküldü.
"Bir melekle sevgili olduğuma inanamıyorum!"
Bakugou Katsuki:Henüz tam olarak uyanmamış olan sevgilinin garip garip sesler çıkarmasını dinliyor ve ne demeye çalıştığını anlamaya çalışıyordun.
"Bir şeye ihtiyacınız olursa eğer odadaki telefondan bize ulaşabilirsiniz."
Hemşire odadan çıkmadan önce seni bilgilendiriyor ve sen de kafanı sallayarak dediklerine onay veriyordun.
Sonunda odada yalnızca sevgilin Bakugou ve sen kalmıştın.
"(y/n)..benim karım lan!.."
Dediği cümleyle birlikte sırıttın ve sevgilinin yanağını okşamaya başladın.
"Bakugou, ne saçmalıyorsun hayatım?"
"Beni ameliyat eden heriften hiç hoşlanmadım; sanki seni, benden alacakmış gibi bakıyordu."
"Bakugou, doktorun bir kadındı ve kadın evli..."
"Hayır, erkekti. Arkama saklan da seni bulup, almasın benden."
Bakugou'nun alnını öptün. "Kimsenin beni, senden almasına izin vermem, Katsuki..."
"Gerçekten mi lan?"
Şaşkınca suratına bakan sevgiline gülümsedin.
"Gerçekten..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘣𝘯𝘩𝘢 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴
Fanfictionbnha karakterlerini iyi analiz ettiğimi düşündüğüm için tekrardan bir 'tepkiler' kitabı yayımlamak istedim. *timeskip~karakterlerin yetişkin hâlleri baz alınarak yazılmıştır.*