5

10.8K 412 629
                                    

yorumlarınızı okumayı çok seviyorum, lütfen bol bol yorum yapmayı ve vote vermeyi ihmal etmeyin, görünmez olmayın...🥺💘

bütün karakterleri yazamadım çünkü bir yandan essay yazmakla ve klübümüzün zoom meetingine hazırlanmak ile meşguldüm, özür dilerim..💀

umarım, sizi rahatlatacak türden bir bölüm olmuştur ve en önemlisi; her hâlinizle mükemmelsiniz, bunu sakın unutmayın.😽


***

*SFW*

***

Sevgilileri, kilo vermek için kendini aç bıraktığında:

***

Midoriya Izuku:

"Yemeğine hiç dokunmadın...yoksa sevmedin mi?"

Endişeli bir şekilde seni inceleyen sevgiline gülümsedin ve cevap verdin. "Hayır, hayır; eminim ki harika pişirmişsindir ama maalesef yiyemem çünkü diyet yapıyorum..."

Deku, duyduklarından hiçte memnun olmayan bir ifadeyle, sana doğru yaklaştı. "Kendini aç bırakmanın, diyet ile bir ilgisi yok; ayrıca diyete ihtiyacın yok ki, her şekilde en iyisisin!"

 "Kendini aç bırakmanın, diyet ile bir ilgisi yok; ayrıca diyete ihtiyacın yok ki, her şekilde en iyisisin!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.









Bakugou Katsuki:

"Yememişsin?"

"Evet..."

"İLLA BEN Mİ YEDİREYİM SANA ÖNÜNDEKİ YEMEĞİ, BEBEK MİSİN SEN?!!"

Derin bir nefes aldın ve başını ovaladın.

"Hayır, Katsuki, bununla bir ilgisi yok. Son zamanlarda çok kilo aldım, bu yüzden bir müddet yemesem daha iyi olur...yine de teşekkürler."

Sevgilin, duyduğu şeyle birlikte bir anda yemek masasından kalktı ve yanına geldi.

"Manyak mısın, 'bir müddet yememek' ne demek tam olarak????!??! SEN KAFAYI MI SIYIRDIN?!?!"

"Bağırma lütfen..." diye cevap verdin, ellerinle kulaklarını kapatarak.

"Yeme bozukluğuna mı sahip olmak istiyorsun, GERİZEKALI?!"

Seni dinlemeyip, yüksek sesle konuşmaya devam eden Bakugou, gözlerinin dolmasına sebep olmuştu.

"SENCE BEN, BU SİKTİĞİMİN YEME BOZUKLUĞUNA SAHİP OLMAYI İSTER MİYDİM, BAKUGOU?!! APTALCA KONUŞMAYI KES ÇÜNKÜ HİÇ YARDIMCI OLMUYORSUN!"

Sevgiline bağırırken yanaklarından aşağı nüfuz eden gözyaşlarını görmezden gelmeye çalıştın, mental olarak çökmüştün; tüm sinir ve üzüntünü Bakugou'dan çıkarıcakmış gibi hissediyordun.

𝘣𝘯𝘩𝘢 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin