*SFW*
***
Hoşlandıkları kişi tarafından 'friendzone' yediklerinde:
***
*bilgilendirme*
friendzone: popüler kültürde friendzone, bir arkadaşlık ilişkisi içerisinde bulunan kişilerden birinin, diğer kişi ile romantik veya cinsel bir ilişki içine girmek istemesini, ancak diğer kişinin bunu istememesini tanımlayan bir durumdur. friendzone, genel olarak reddedilen kişi için istenmeyen bir durum olarak kabul edilir.
kaynak: wikipedia
***
Midoriya Izuku:
Sizden gerçekten hoşlanıyordu fakat kendisini yalnızca bir arkadaş olarak gördüğünüzün de farkındaydı. Bundan ötürü asla sizi zorlamadı ve olması gerektiği gibi kararlarınıza saygı duyarak, kendi içinde acısını yaşayıp; bunu bir şekilde atlatmaya çalıştı.
Bakugou Katsuki:Bakugou ile olan tuhaf ilişkinizdeki en büyük sorunlardan biri; onun, sana sürekli olarak, "ben, senin arkadaşın değilim, lanet olası" demesi olabilirdi.
İlk zamanlar sadece Bakugou'nun, sizinle arkadaş olmak istemediğini çünkü sizden hoşlanmadığını düşünüyordunuz. Aslında gerçek bundan çok farklıydı.
Bu gerçeği ise sonunda size hislerini itiraf edince öğrenmiştiniz.
"Seni hiçbir zaman lanet bir arkadaş olarak görmedim, şu saçmalıkları ne zaman bırakacaksın lan?"
"Oh, benimle arkadaş olmak istememeni anlıyorum ama bu gerçekten kabaydı, Bakugou."
"Sen gerçekten gerizekalısın."
"Ha?!!"
"Seninle arkadaş falan olmak istemiyorum, sikik bir arkadaşa ihtiyacım yok."
"Tamam...şöyle deyip durma, bir daha karşına çıkmam, söz veriyorum."
Alınmış ifadenle bulunduğun ortamı terk etmeye hazırlanırken Bakugou kolunu sertçe yakalamış ve gitmene engel olmuştu.
"Sevgilim ol."
"NE?"
"BEYİNSİZ FALAN MISIN?! BU CÜMLEYİ HAYATIN BOYUNCA BİR DAHA KURMAYACAĞIM, BU YÜZDEN İLK SEFER DE ANLASAN İYİ OLUR, EZİK!"
"Bakugou..." sana hislerini itiraf eden sarışına üzgünce baktın. "..ben, seni bir arkadaştan fazlası olarak görmüyorum, üzgünüm..."
Sonuç olarak, Bakugou bu duyduklarından sonra gitmene izin verdi ve sessizce dediklerini kabullendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘣𝘯𝘩𝘢 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴
Fanfictionbnha karakterlerini iyi analiz ettiğimi düşündüğüm için tekrardan bir 'tepkiler' kitabı yayımlamak istedim. *timeskip~karakterlerin yetişkin hâlleri baz alınarak yazılmıştır.*