Bana beni sormayın, ben bile bilmiyorum beni. Oyle süslü cümleler kurmuyorum diye sizi sevmiyorum sanmayın ben herkese aynı olmam kimine ayna kimine şemsiye kimine fırtına kimine sel ; bazen su bazen buz gibiyim... Ve ne olursa olsun ben sözümü tutarım. Dostluk arkadaşlık aile ve aşk. Bunlar dünyada sözle anlatılabilecek kadar basit ve ucuz değil. Öyle ki bazen bir insana duyduğun sevgi aşk ve samimiyet duygusu ayrıca güven ve dostluk o insandan daha değerli bir hâl alır. Öyle bir ana gelirsin ki bazen dostum dediğin kardeşten öte tuttuğun insan öyle kötülükler ve yanlışlar yapar ki ondan değilde ona duyduğun-eskiden duyduğun- güven duygusundan bahsedersin, hissettigin sevgiden bahsedersin başka başka insanlara...
Yabancılara...İnsanlar ne iyi dostluğunuz varmış der sen susarsın, sonra sırtındaki ve yüreğindeki hançer yerleri sızlar . Sen yine ona duyduğun sevginin hatırına susarsın ve için için yanarsın kül olana dek yüreğin. Ne olur önünüze gelene dost deyip de dostluğu, iki günlük sahte istek ve sapkınlıklara da aşk deyip onları kirletmeyin. Yokluktan sonra gelen bolluk gibidir bazen aşk sandıklarımız ; aç gözlülüğün getirdiği hazla hayal ederiz tadına bakınca de gerçeklerden tiksiniriz... Ve dostluk ömür gibi uzun ve kıvrımlı tehlikeli ve biraz da güvenli... ölüm ile yaşam arasındaki sıraat köprüşü gibi bir ince çizgi . Eğer doğru yolları seçmezseniz ne kadar doğru sonuca varırsınız varın köprüden geçip cennete giremezsiniz. İhanetle yanar bedeniniz azaba uğrar...
Yaşam ve Ölüm gibi.
( Not: sapkınlık kelimesini cinsel yakınlaşma için kullanmadım çok daha derin manâları düşünerek yazdım. Sevilmeyi hissetmek için birini kıskandırmak için sırf eğlence olsun diye birinin duyguları ile oynamak gibi ..... )
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Damla Sen
PoesíaŞiir kitabım Wattpad tarafından " Aşkın Kanatlarındaki Şiirler " Adlı okuma listesine eklendi :) . (İçimde yangın ve sıcak , dilimde şiir, aklımda sen ....)