البارت الواحد والعشرون

4.1K 139 114
                                    

يحال مقلوب ميشبهنيش🚶‍♂️🖤

مفيش مبدأ يديم حالي 🥀💔

يعود مكسور مبيغنيش 🙍‍♀️🖤

يدوم الهم من حالك 🤦‍♀️🖤

خبايا الروح دى متسعنيش🖐🖤

عشان همي مكتفني⛓️🖤

بغني كتير متسمعنيش🎤🖤

بعيد الفرح لو جمبي😶🖤

مازن بهيام : ياريت

هند بصدمه : نعم؟؟.!!

مازن بتوتر: قصدى يعني ياريت نمشي بقي عشان منتاخرش

هند بإحراج : اه يا ريت نمشي يا جماعه يلا ....

نوران بنظرات معبره ذات مغزى لهند  : احمم ماشي يلا يا جماعه......

هند في سريها : يخربيت هبلك يا شيخه اسكتي اسكتي ....

سليم : هااا يلا يا جماعه خلاص يا اياد خلاص يا هبله خلاص يا جماعه يلا اما نمشي كفايه كدا اتأخرنا ...

ليذهبوا جميعا ليركبوا معا جميعا في حافله  قد احضرها سليم كي يستطيعوا ان يبقوا معا جميعا ....

ليذهبوا جميعا الي الداخل لتجرى لمار كل هبله لتقول بصوت عالي : انا الهقاعد جمب الشباك مليش فيه .....

ليضحكوا الجميع علي تلك المجنونه الصغيره في نظرهم اما اياد فقد ضحك هو الاخر ولكنه حاول ان يخبئ ذلك ((الواد حويط بعيد عنكم 😉😉😂😂))

واخيرا قد جلس الجميع في اماكنهم والمجنونه لمار قد جلست بجانب الشباك  ليتحرك بعدها سليم وقد كان هو من يجلس امام مقوض الحافله ....

ليمضي عده دقائق لتقو ل لمار بزهق :  ايه دا يا عم سليم الواحد زهق شغل لينا اغنيه كدا احسن من الزهق دا شغلينا حاجه للفنان القدير حموو بيكا  ....

اياد بمعارضه : لا انا دماغي وجعني مش ناقص انا اغاني ...

لمار بغضب : والله ال مش عاجبه ينزل ميجيش معانا كله هنا عايز يسمع ...

اياد بغضب هو الاخر واستفزاز  : والله مسمعتش حد يعني قال انه عايز يسمع ولا ايه يا جماعه .....

الجميع بضحك  : عايزين نسمع اغاني ....

لمار بشماته وغناء : جيب الدكتور عشان يخيط مبقدرش غير اليقدر ههههه شكلك وحش اووووى ....

اياد بغضب وغيظ ايضا : يعن هيا كدا تمام ماشي وقف يا سليم انا عايز انزل ....

لمار بضحك: وقف يا سليم لفي ناس هنا هتولع والجو بقي حر وبعدين الاكسجين خلص خليه ينزل ادي يسيب حبه اكسجين ......

سليم بضحك : يابنتي انتي وهو مولودين فوق دماغ بعض انتم مش بتقاعدوا ساعتين علي بعض الا لما تضاربوا ...

حبكِ أسعدني (عشاق الصعيد )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن