1.rész

40 1 0
                                    

-Csillagom-szólt anyám nem is értem miért hív így amikor egyáltalán nincs bennem semmi hasonlóság ugyanis nekem sötétség a képességem van na mindegy.

-Anya hányszor mondjam el, hogy ne hívj csillagomnak amióta kiderült a képességem nem hangzik jól.

-Jólvan na de te akkor is az én csillagom leszel, akit 16 évvel ezelőtt az ikertestvéreddel együtt a kezembe adtak a szülőszobában.

-Hah mindegy hagyjuk mit szerettél volna mondani?

-Ó, tényleg megjött a posta és itt a leveled a sulitól- nyújtott át egy papírt amire nagy betűkkel felvolt

írva, hogy UA felvételi eredmény Saori Takahasi. Megköszöntem anyumnak és izgatottan felszaladtam a szobámba és már nyitottam is ki a levelet. Egy kis ketyerét találtam benne, amit gondolom számítóra kell feltölteni. Elvégeztem a kellő folyamatot és megjelent egy videó. All might jelent meg a képen és elkezdett s maga módján beszélni.

-Üdvözöllek Saori lányom én kaptam a megtiszteltetést, hogy-e videóban közöljem, hogy felvettünk a UA gimnáziumba köszöntünk téged új hősjelölt. És ezzel vége is lett nagyon boldog voltam sikerülni fog az álmom és egyben anyu álma is hisz amikor terhes lett velem és a bátyámmal le kellett mondani erről a lehetőségről. Boldogan futottam le anyám karjaiba és szorosan magamhoz öleltem és elmondtam neki a jó hírt. Néhány perccel később kicsapódott az ajtó, amin apám és bátyám jöttekbe. Boldogan elkezdtem újságolni nekik is a hírt. Boldogan gratuláltak nekem majd anya így szólt.

-Tamaki kincsem nem csak ám a húgodnak jött levél-nyújtotta át neki is. Izgatottan kikapta anya kezéből és már el is tűnt. 5 perccel később boldogan jött vissza, hogy ő is bejutott. Így kezdődött el az életem hőstanoncként. 

Az Új SuliWhere stories live. Discover now