142. Feathersky i wyjaśnienie quizu

295 26 10
                                    

7

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

7.04.2021

Holly dash dostała lekki redesing ale nie wiem czy to zostanie czy wrócę do wcześniejszego. Główna zmiana to rozmieszczenie granatu na jej grzywie i to nie jestem pewna, bo ta grzywka na oku zostanie .

 Główna zmiana to rozmieszczenie granatu na jej grzywie i to nie jestem pewna, bo ta grzywka na oku zostanie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

7.04.2021.

Feathersky w skrócie Sky jest nową postacią i jest starszą siostrą prisma,thundera i holly no ale przyrodnią, bo ta pani jest córką Rainbow dash i Discorda. nie mogłam się powstrzymać od stworzenia ich hipotetycznego dziecka , no i spodobała mi się więc gdy ją kolorowałam i dokańczałam zastanawiałam się czy dało by się ją jakoś wcisnąć ,bo problem był w tym, że rainbow jest z soarinem ,a discord z fluttershy no ,ale udało się ostatecznie. Rainbow i Discord nigdy nie byli ze sobą blisko ,byli tyko bardzo dobrzymi przyjaciółmi no i cóż na pewnej impresce doszło do czegoś i cóż. Jednak oni oboje uważali ,że nie powinni specjalnie dla dziecka brać ślubu więc wciąż byli przyjaciółmi tyle ,że Discrod często wpadał do sky bo może była wpadką ale ją bardzo kochał. 

8

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

8.04.2021

Cóż Dash tak samo jak Discord założyli inne rodziny i sky miała rodzeństwo. Gdy była już starsza jej rodzice uznali ,że powinna przez miesiąc pomieszkać z Discordem i fluttershy by mogła zdecydować z kim woli mieszkać. Sky bardzo polubiła swoją macochę i naprawdę nie miała by nic przeciwko na zamieszkanie z nimi na stałe ,jednak jej siostry cóż ... Roe starsza z dwójki sióstr od samego początku nie była za miła , przy rodzicach oczywiście była albo cicho albo była jak na nią dość miła dla swojej siostry. Fury na początku jak to dziecko nie miała nic przeciwko niej nawet lubiła się z nią bawić w dodatku podobało się jak dziwnie wygląda , fury uwielbia dziwne szalone rzeczy . Jednak Roe namawiała ją do tego by zachowywała się podobnie do niej ,by nie bratała się z przybłedą. Sky próbowała nawiązać z nimi jakąkolwiek więź jednak nie dało się i nie powiedziała ,ani słowa Discordowi czy Fluttershy bo wiedziała ,że gdyby się ,,poskarżyła,, będzie gorzej. Za to jej bracia Prism i Thunder kochają bardzo swoją sis z odwzajemnieniem. Thunder uważa ją za super osobę ,za to Prism lubi ,że ona rozumie to ,że woli on ciszę i spokój ,a także pomaga mu nabrać pewności siebie.

W wcześniejszym rozdziale był quiz a o to odpowiedzi na te pytania .

1. Jaka książka była jako pierwsza na moim koncie? odp. C Już tej książki nie ma ,ale była głównie dla tego że sama byłam zajawiona na zodiaki i uznałam w tedy ,że taka książka będzie najprostsza do pisania jako pierwsza.

2. W którym rzędzie są postacie z wojowników ,tylko te które bardzo lubię? odp. B Tu nie było problemów z tym pytaniem.

3. Które z oc powstało najwcześniej? odp. B Dużo osób dawało ,że był to Neko i on był tak jakby ale nie do końca jednym z pierwszych ,ale i tak to Queen była pierwsza .

4.Pirewsza postać którą spotyka Queen w szkole przyjaźni jest A Cuvier był pierwszy i było to w ostatnim rozdziale w mojej innej książce ,,Keytale ,, 

5. Holly Dash w skrócie jest A Tutaj też większość nie miała problemu

6. StormBurst był początkowo klaczą jednak zostało to zmienione. Była to o tuż prawda ,zmieniłam to głównie dla tego że postanowiłam z pewnego ogiera który był z nią bedzie gejem ,a że ona nie miała jakoś rozwinientego jeszcze charakteru zmieniłam ją na jego.

7. Które z tych zwierząt mnie przeraża ? odp. C Tu nikt się nie pomylił ,ale co mogę powiedzieć indyki są straszne xD

8. Queen była przez długi czas kucykiem ziemskim jednak zostało to zmienione. To był akurat fałsz , Queen na początku była pegazem bo miałam i dalej mam słabość do pegazów 

9. Akiko czyli z japońskiego dziecko jesieni, czemu akurat to imię wybrała? odp. B Kocham jesień zwłaszcza gdy idę sobie na spacer z morusem ,gdy słonko już zachodzi .

Osobami ,które wygrały arcik ode mnie to
_FireClan_ Mrs_Princesska  aaaazzzzzz33. samoied. Lili_Star_Gacha

Bazgrołki 2// Artbook 2020-Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz