168. Kolonie i moja ponysonka

278 26 8
                                    

12

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

12.11.2021

Taka prosta Queen. Podoba mi się to cieniowanie na grzywie i w ogóle ten rysunek mi się podoba w pewien sposób.

 Podoba mi się to cieniowanie na grzywie i w ogóle ten rysunek mi się podoba w pewien sposób

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Tu nie mam niestety daty. Jest to mój nowy ocek kucykowy Marcelo albo Etos jeszcze nie wiem  i bardzo mi się podoba możliwe że będzie chłopakiem mojej Sony ale jeszcze nie wiem.

 Jest to mój nowy ocek kucykowy Marcelo albo Etos jeszcze nie wiem  i bardzo mi się podoba możliwe że będzie chłopakiem mojej Sony ale jeszcze nie wiem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

14.11.3021
Więcej moich kotków nie wojaków i tym razem są to kotki, które żądzą w koloniach. Te moje kotki mają coś podobnego do klanów z wojowników tyle że mają swoje charakterystyki i w ogóle i nazywają się koloniami. Są trzy kolonie  Kolonia Dnia Kolonia Nocy i Kolonia Zmierzchu. Lider nazywa się w nich władcą. Dostają też nowy drugi człon w koloni Dnia jest Niebo, koloni Zmierzchu jest Brzask za to w koloni Nocy jest Gwiazda.

14.11.2021
Mamy tu dwie władczynię koloni Dnia. Ta wyżej jest to Kaszmirowe Niebo ( nie posiadała w czeskiej drugiego członu). Jest stara kocicą, która sama jest świadoma swojej bliskiej śmierci. Jej następczynią jest jej córka Różane Niebo/ Pazur. Młoda kotka niepewna czy poradzi sobie w tym nowym zadaniu.

 Młoda kotka niepewna czy poradzi sobie w tym nowym zadaniu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

14.11.2021
Słoneczny Brzask aktualny władca Koloni Zmierzchu. Jest walecznym kocurem ,gotowym do bójki w każdej chwili z każdym co w przyszłości może przynieść mu szkody.
14.11.2021
Wronia Gwiazda dojrzały, mądry kocur o słabym wzroku więc nosi okulary. Na pierwszy rzut oka wydaje się być surowym dyktatorem przez co w pozostałych Koloniach koty uważają Kolonie Nocy za tych złych.
14.11.2021
Odkopałam starą OC Blazey( napewno zmienię jej imię) i kocham to jak wyszła jej grzywa. Na pewno narysowałam ją wcześniej niż Marcelo/Etosa ,bo miałam takie że fajnie się robi markerami to przejście więc chcę więcej takich xD. Ale spokojnie ja to wyjaśnię tym że ta dwójka zostanie rodzeństwem.

15

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

15.11.2021
Dużo mojej ponysonki i już nie Blazey. Linearty i szkice robiłam w szkole na lekcjach za to w domu kolorowałam. I przez przypadek narysowałam jej inną fryzurkę ,choć myślę dać jej dwa te koczki a nie jeden ale nwm .

A teraz dwie sprawy
1.  Chcielibyście bym poświęciła rozdział do opowiedzenia trochę o tych koloniach moich lub o Avonei ?
2. A to w sumie nie sprawa tylko story time xD

Więc dziś w szkole na pierwszej lekcji miałam historię. Mimo wszystko lubię ją, ale było rano więc nie ogarniam życia. I takie nagle ktoś puka i wchodzą do klasy dwaj chłopcy w mundurach ( bo chodzą do klasy mundurowej po prostu)  chyba starsi ale nie wiem. I takie mówią imię i nazwisko takiej jednej mojej nauczycielki że chce mnie. I ja miałam takie co ja kurwa niby odjebałam na polskim lub plastyce. No i cóż idę z nimi jedne idzie przede mną drugi za mną  no eskortę miałam. Dochodzimy do klasy pani od polskiego i wchodzimy. Ona coś tam jeszcze wyświetla tamtej klasie ja przez ten czas idę do mojej starej koleżanki Ilonki i pytam się jej o co chodzi ,a ona takie że sama się miała mnie pytać co ja tam robię. I okej baba coś im tam włączyła wzięła jakąś reklamówkę i wychodzę z nią z klasy. Ja obsrana o co chodzi. Wyciąga z reklamówki jakieś mazaki, pastele i akryle i pyta się co chciała bym na nagrodę, bo że te plakaty co robiliśmy na plastykę nie tylko były jako ocena do dziennika ,ale też jako taki mini konkurs. I ja mam takie ok ja myślałam że coś zrobiłam i będę mieć wpierdol od niej a tu nagrody.
I w sumie mogę powiedzieć że jak wróciłam na historię to moja koleżanka spytała czy ci dwaj w mundurach mieli gumki 😏

Bazgrołki 2// Artbook 2020-Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz