Jeszcze nie widziałam au w którym to właśnie on jest zły więc uznałam , że zrobię to, a jeśli już to jest to sorki ja nie wiedziałam ^^''
Rudy kocur zachowuje się tak jak w książkach do momentu gdy pokonuje Długiego ogona, zaczyna czuć dumę ,że pokonał wojownika nie zdając sobie w ogóle sprawy z tego, że jakby Błękitna gwiazda nie przerwała walki to by został najpewniej rozszarpany. Uważa ,że jest naprawdę potężny i to on powinien zostać przywódcą . Wtem wbiega krucza łapa krzycząc ,, RUDY OGON NIE ŻYJE!,, ,a zaraz po nim tygrysi pazur z ciałem martwego kocura . Wojownik opowiedział prawie to samo co w orginale jednak w tym au to prawda , Dębowe serce naprawdę zabił rudego ogona ,ale nie zginął z łapy Tygrysiego pazura tylko przez głazy . Ognista łapa przyglądał się ciemno brązowemu kocurowi, aż w końcu zdał sobie sprawę. Kocur pasował do opisu kota , który prawie zabił jego przyrodniego brata Bicza , tak on go w tym au zna i nawet starszy brat nauczył go kilka chwytów walecznych by nie skończył jak on w przeszłości. Chciał się zemścić i wpadł na pomysł idealny. Poszedł sam do Kruczej łapy i tam mu groził by kłamał i powiedział ,że to tygrysi pazur zabił rudego ogona, wiedział ,że przywódczyni nie uwierzy uczniowi jednak miał plan. Później doszedł do nich szara łapa , zaszantażowany krucza łapa powiedział to co mu kazano , a szara łapa mu uwierzył i tak nie świadomie zaczął pomagać Ognistej łapie w jego planie . Póki co jeszcze nie mam przemyślonego całej fabuły jednak zdradzę ,że Ogniste serce będąc zastępcą zwabia psy i w ten sposób zabił błekitną gwiazdę . Tygrysi pazur jest tu dobrym i chce ocalić wszystkich przed nim i gdy zostaje pywódcą klanu tygrysa i prosi klan krwi jednak Bicz go pamięta. Bicz zabija tygrysią gwiazdę i myśli ,że teraz on i jego brat będą rządzić całym lasem jednak Ognista gwiazda już nie jest tym kociakiem który kochał swojego brata, wie ,że jak tak postąpi wszyscy się odwrócą przeciwko niemu . następnego dnia idzie z nim porozmawiać , wszystkie koty są nastawione na walkę ,a bicz nie jest tego świadomy ,dlatego gdy wbiegły wszystkie koty z klanów był oszołomiony ,a Ognista Gwiazda sie tylko uśmiechnął , zabił bicza i nikt nie jest świadomy czynów przywódcy klanu pioruna , oprócz kruczej łapy ,który uciekł do jęczmienia i teraz żyje szczęśliwie z swoim partnerem.