Hojoj! Wracam pomału do wrzucania rozdziałów. Przepraszam ,że zrobiłam sobie ,, przerwę,, jednak potrzebowałam czasu tak jak pisałam na tablicy w moim życiu prywatnym trochę się zadziało ,najpierw jedna rzecz się wydarzyła i już wtedy czułam się źle ,ale nie tak bardzo by robić sobie przerwę od Wattpada ,ale po około tygodniu wydarzyła się kolejna sytuacja, która mnie dobiła.
Ale wróciłam na pewno będę wrzucać rozdziały z artbooka bo nazbierało mi się ,mam jeszcze rzeczy które miały być wrzucone przed całą sytuacją. Postaram się jedne na tydzień wrzucać.
31.01.2022
Leo Valdez bo czemu nie . Jestem zadowolona z jego dłoni ( chociaż są za małe ) i włosów4.02.2022
Tu robiłam losowy kolor challenge i cóż fajnie się to rysowało. Ja ich nie potrzebuję ,ale możecie je zaadoptować kto pierwszy ten lepszy ,ale można tylko jednego OC
10.02.2022
To był gift dla KOTlecik166 i spokojnie dostała go zaraz po narysowaniu więc nie oczekała się z miesiąc na niego. Jak na rysunek głównie markerami bardzo mi się podoba. Odrazu mówię NIE ROBIĘ GIFTÓW.
11.02.2022.Jest to postać do historii Neko nazywa się Пять (tam źle napisałam teraz to widzę) czyli Pjat ,stworzyłam go przed całą sytuacją z Rosją więc spokojnie ,a druga rzecz to nazwałam go tak bo uczę się rosyjskiego i jakoś to słowo zostało mi w głowie tak jak точка.
15.02.2022/16.02.2022Więcej postaci z HoO i mammy Jasona jako Wilczaka saarloosa, ponieważ chciałam by był dość dużym ( napewno większym od Percy'ego) psem i chciałam by miał stojące uszy i naprawdę miałam problem i takie moja sis żebym zrobiła go takim wilki podobnym no i mamy go .
Piper jes krzyżówką saluki i catahoula leopard dog (nwm jak się to odmienia ). Od początku chciałam by była saluki ale uznałam że poszukam w internecie psów indian i tak oto znalazłam catahoula. Głównie jest saluki ale umaszczenie ma po tym drugim16.02.2022
Leoś jako Jack Russell terrier choć mocno się zastanawiałam nad psem faraona (idalej się zastanawiam nad tym drugim) no ale jest póki co RussellRachel jako Cockapoo ( źle se zapisałam na kartce ) czyli rasa hybrydowa pochodząca z połączenia cocker spaniela i pudla. Kolorowanie jest złe ja wiem ale jest