początek

9 4 5
                                    

Skyler jest 18 letnią dziewczyną mieszkającą w małym miasteczku. Kiedy miała 11lat jej mama miała wypadek w którym zmarła. Jej ojciec nigdy się z tym nie pogodził, przez co wyżywał się na córce. Dziewczyna często musiała chodzić do różnych klubów gdzie zabawiał się jej ojciec, by go zabrać do domu. Pod wpływem alkoholu często zdarzało mu się uderzyć bezbronną Skyler. Na drugi dzień ją przepraszał i obiecywał poprawę ale nigdy się to nie stało. Z miesiąca na miesiąc było coraz gorzej. Po roku od śmierci matki ojciec stracił pracę. Utrzymywali się z renty matki lub odszkodowania które dostali od sprawcy wypadku. Z czasem dziewczyna została przymuszona do pójścia do pracy. Nie zarabiała dużo ale wystarczało to na niektóre rachunki. Było jej ciężko, bo jako młoda osoba musiała pogodzić naukę, pracę, oraz utrzymanie swojego ojca.
Jej "przyjaciółka" Liliana wiedziała że coś jest nie tak, ale nigdy jej o to nie zapytała. Uznała że jeśli ona będzie chciała to jej powie. Tak naprawdę mało interesowało ją to co się dzieje ze Skyler. Liliana była dosyć popularna więc dużo czasu spędzała na imprezach.

Więc tak to jest moje pierwsze opowiadanie. Nie jestem w pisaniu jakoś wybitna ale mam nadzieję że wam się spodoba. Sam pomysł na napisanie czegoś takiego wziął się z mojego snu. (Tak dziwne wiem) Wracając książka będzie pisana w paru perspektywach. Mam nadzieję że przyjmiecie mnie na wattpadzie miło, ale nie szczędźcie słów krytyki. Możecie napisać jak wy widzicie to jak się potoczy opowiadanie. Widzimy się nie długo, papatki
~Inia

Historia Lubi Się Powtarzać Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz