3

122 8 1
                                    

Den na který se Jeanne těšila že všech nejvíce byl tady. Dnes měla jet poprvé do Bradavic o kterých jí tolik vyprávěla jeji starší sestra Hermiona. Strašně se těšila a nejradši už by byla na hradě. Byla vzhůru už v 5 ráno a běhala po baráku nedočkavostí. Až kolem 9 teprve vyrazili na nádraží King's Cross od kud měl v 11 hodin odjíždět spěšný vlak do Bradavic. Po cestě se pořád Hermiony ptala na různé otázky a zajímavosti ohledně Bradavic, protože věděla že její sestra toho hodně načetla o nich. ,,Jaké že jsou tam vlastně ty koleje?" Ptala se znova. ,,Nebelvír tam jsem já, mrzimor, havraspár a zmijozel." Když zmínila zmijozel trochu se ušklíbla a Jeanne si toho všimla. ,,Ty nemáš ráda zmijozel?" ,,Víš, z téhle koleje vyšlo nejvíce zlých černokněžníků." ,,Co když mě zařadí do zmijozelu?" ,,O tom silně pochybuji Jeanne, chodí tam jen kouzelníci z čistokrevných rodin a my jsme pravý opak těchto rodin." Jeanne se zamyslela a pak se podívala na Hermionu. ,,To byl ten bělovlasý kluk z knihkupectví že ano, z té čistokrevné rodiny." ,,No ano, to byl Draco Malfoy, na něj si dávej pozor on i jeho rodina mudly nemají rádi, takže bude mít nejspíše nějaké jízlivé řeči." ,,O mě si nedělej starosti." Odpověděla Jeanne a pak už se dál dívala z okna na ubýhající baráky a paneláky jak jeli městem na nádraží.

Už byly na místě a rodiče je šli vyprovodit až k vlaku. Hermioniny přátelé nikde nebyli a tak se Hermiona posadila k chlapci který Jeanne na pohled působil srandovně a ještě si držel v ruce takového tlustého žabáka.

Jeanne se rozhodla najít si své kupé. V jednom z několika kupé kolem kterých prošla zahlédla povědomě zářivé zrzavé vlasy. Věděla že je to ta holčina z knihkupectví a zároveň sestra Hermiony kamaráda, ale na jméno si vzpomenout nemohla. Zaťukala na dveře kupé a vešla dovnitř. ,,Ahoj, můžu k tobě?" ,,Jo klidne." Jeanne se posadila naproti té zrzavé dívce a podívala se na ni. ,,Už jsme se viděli v knihkupectví, ale stejně se představím takže já jsem Marie-Jeanne Grangerová." Usmála se Jeanne a natáhla ruku k dívce. Holčina ji s úsměvem přijala. ,,Ginny Weasleyová." Potřásli si rukou. Ginny byla trochu stydlivá.

Nějakou chvíli si s Ginny povídala když v tom jim na dveře kupé někdo zaklepal. Byl to malý chlapec, asi tak v jejich věku, nejspíš také jel do prvního ročníku. Měl velké přední zuby, blonďaté vlasy a na krku mu visel velký fotoaparát. Otevřel dveře od kupé a vešel dovnitř. ,,Ahoj, můžu si sednout k vám?" Zeptal se. ,,Jasně." Odpověděla Jeanne. ,,Děkuji, já jsem Colin Creevey." Usmál se chlapec. ,,Ginny Weasleyová." ,,Marie-Jeanne Grangerová, ale říkejte mi Jeanne."

Celou cestu si spolu povídali. Zdálo se že se z nich stanou dobrý přátelé, hlavně všichni by chtěli do nebelvíru. Colin jim řekl o Harrym a jak ho obdivuje. Také se dozvěděla že i Colin je z mudlovské rodiny jako ona sama. Ginny je z čistokrevné, ale mudlové jim nevadí jako jiným kouzelníkům a čarodějkam. Také se dozvěděla že Ginny má 6 starších bratrů a všichni chodili do nebelvíru.

Mudlovská šmejdka... [hp ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat