Başlangıç

39 2 3
                                    

Umut, yaşama anlam katan, geleceğe daha mutlu bir şekilde ilerlememizi sağlayan bir duygudur. Hayatımızdaki sıkıntıların bitip her şeyin daha güzel olacağı düşüncesidir. Kısacası yaşama sebebimizdir.      

Doğduğumuz andan itibaren hepimizin bu hayattan istedikleri, beklentileri vardır. Kimi zaman yaşadığımız kötü durumların geçmesini, kimi zaman ise daha güzel bir hayata sahip olmayı umarız. Şayet acılarımızın, kederlerimizin geçeceğine; daha güzel yaşam şartlarına sahip olacağımızı düşünürsek yaşamaya karşı daha istekli hale geliriz. İşte, bize yaşama isteği veren şey içimizdeki umuttur. Umut etmeden mutluluğu yakalamak mümkün değildir. Hiçbir şeye karşı umudumuzu yitirmemeliyiz; çünkü en olmaz dediğimiz şeyler bile günü geldiğinde öyle bir oluyor ki şaşırıp kalıyoruz. Gün doğmadan neler doğar, demiş atalarımız. Geleceğin bize güzel şeyler getireceğini düşünmek, çektiğimiz tüm sıkıntıların geçeceğine inanmak yaşama daha şıkı sarılmamızı sağlar.

Benim hikayemde de ne yaşarsa yaşasın asla umudunu kaybetmeyen, dostluk, arkadaşlık, mutluluk ve daha nicelerine sımsıkı sarılmış, umudunu asla yitirmeyen küçük bir çocuğa, ergenlik dönemindeki Ada' ya, Üniversitedeki asi Meleğe ve şöhret basamaklarını bir bir tırmanan, dünya starı Angela' nın hayatına tanık olacaksınız.

Size iyi okumalar, ve de  son söz olarak;

Yüreğinizdeki umudu asla kaybetmeyin. İnsanı insan yapan, onu mutluluğu götüren umuttur. Her şeyin güzel olacağına inanır ve içinizdeki umut duygusunu beslerseniz her şey daha güzel olacaktır.

Rüyalarıma Esir Herif Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin