Oy vermeyi unutmayın :)
Lysandra yatağına uzandı ve biraz rahatlamaya çalıştı. Ama karşı odadan gelen kavga sesleri buna engel oluyordu. Muhtemelen yine Andromeda ile Belatrix kavga ediyordu. Andromeda daha farklıydı Lysandra için. Lysandra, Andromeda'yı kafa dengi olarak görüyordu. Ayrıca Andromeda hoşlandığı çocuktan bir tek Lysandra'ya bahsetmişti. Ted Tonks... Bir muggle doğumlu. Druella Black tabiriyle bir "bulanık".
Kapı çarpma sesiyle Lysandra yataktan kalktı. Tam kapıya doğru ilerleyicekti ki kapı aralandı. Lysandra korkuyla geri oturdu. Kimin geldiğine baktığında Andromeda'yı gördü. Derin bir iç çekti ve "Ah... Sen miydin? Beni korkuttun Meda." dedi. Andromeda kapıyı kapattı ve Lysandra'nın yanına oturdu. "Onunla buluşucağım!" Lysandra duyduğu şey karşısında şaşkınlıkla gözlerini açtı. "Annem öğrenirse-" "Öğrenirse öğrensin!" Andromeda Lysandra'ya sarıldı. Lysandra'nın gözleri dolmuştu. Eğer annesi öğrenirse Andromeda'nın ismi yakılırdı.
Andromeda geri çekildi ve Lysandra'yı alnından öptü. "Görüşürüz Elladora." Lysandra'ya ikinci ismiyle sadece Andromeda hitap ederdi. Lysandra Andromeda'ya el salladı. Andromeda Ted ile buluşmaya gitti. Andromeda Lysandra'dan bir yaş büyüktü. Bellatrix ise iki yaş büyüktü. Lysandra'nın anne ve babası sürekli Bellatrix'i evlenmeye zorluyorlardı. Bellatrix ise ısrarla reddediyordu. Andromeda için de birini arıyorlardı ama Andromeda'nın daha bir yılı vardı. Lysandra için ise hiç iyi düşünmüyorlardı. Lysandra'dan hemen kurtulmak istiyor gibiydiler. Bunun için şimdiden birini düşünmüşlerdi bile.
Lysandra aniden kapının açılmasıyla gelene baktı. Cygnus Black -Lysandra'nın babası- gelmişti. Mrs Black'te peşinden odaya girince bu konuşmanın sonunda zarar göreceğini anladı. Yine kilere yollanıcaktı. Mr Black konuşmaya başladı. "Sana uygun birini bulduk-" Lysnadra ayağa kalktı ve babasına yaklaştı. "Daha önce de söyledim. Ben evlenmek istemiyorum! Baba neden-" Mr Black Lysandra'ya sert bir tokat attı. Lysandra geriye savruldu ve yere düştü. "Bu ne cürret! Nasıl sözümü kesersin! Sana ne diyorsam yapacaksın anladın mı?!" Lysandra hiçbir şey demedi. "Ben... ben anlamıyorum. Ben de sizin kızınızım ve-" Mr Black Lysandra'yı dinlemeden odadan çıktı. Lysandra Mrs Black'e baktığında onunda kendisine baktığını gördü. "Anne lütfen-" "Sus!" "Annen olduğum için utanıyorum!"
Mrs Black Lysadra'yı saçlarından tutup kaldırdı ve bahçeye doğru götürdü. Lysandra şaşırdı. Neden bahçeye geltirmişti ki? Dışarıda yağmur yapıyordu ve her yer çamur olmuştu. Druella kapıyı açarak Lysandra'yı bahçeye fırlattı ve kapıyı geri kapattı. Lysandra ağlıyordu. Neden böyle bir ailesi vardı? Balçe duvarına yaslandı. Lysandra'nın ayakları artık onu taşıyamıyordu. Üstündeki yükü kaldıramıyordu artık. Yavaş yavaş yere çömeldi. Kafasını duvara yasladı ve ellerini dizinde birleştirdi. Sessizce ağlıyordu. Lysandra evlenmek istemiyordu. Mrs Black ona Evan Rosier'den bahsetmişti. Evan Rosier, Lysandra'nın kuzeniydi. Onunla sürekli karşılaşıyorlardı ama pek fazla konuşmazlardı. Hatta Lysandra ondan nefret ediyordu. Kendini beğenmiş, ailesiyle övünen, şımarık bir çocuktu. Bulduğu her fırsatta Lysandra'yı ezmeye çalışıyordu. Peki şimdi onu kararından döndüren neydi?
*
Andromeda Ted ile buluşmuştu ve gizli gizli eve giriyordu. Odasına çıktığında Narcissa uyumuştu ama Bellatrix daha uyumamıştı. "Neredeydin!" Andromeda Bellatrix'in sorusunu umursamdan yatağına oturdu. Bellatrix bir süre konuşmadı. Sadece Andromeda'yı izliyordu. Konuşmak için ağzını açtığında Andromeda odadan çıktı. Lysandra'nın odasına doğru ilerledi. Kapıyı tıklattı ama kimse cevap vermedi. Lysandra'nın uyumuş olduğunu düşündü ve odaya girdi. Etrafa göz gezdirdiğinde odada kimsenin olmadığını gördü. Odanın balkonuna çıktığında Lysandra'nın bahçede olduğunu gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aykız • JAMES POTTER
Fanfiction[𝐓𝐀𝐌𝐀𝐌𝐋𝐀𝐍𝐃𝐈] Bu hikaye Bellatrix, Andromeda ve Narcissa'nın kardeşinin hikayesi. Bu hikaye Lysandra'nın hayat hikayesi. Lysandra Bellatrix'den 2 yaş küçük ve 5. senesine kadar Beauxbatons'ta okudu. 5. senesinin ve okulunun geri kalanını...