Bölüm 13: "Yeah, it's obvious..."

2.2K 233 295
                                    

Oy vermeyi unutmayın :)

Oy vermeyi unutmayın :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lysandra küçük adımlarla tuvalete girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lysandra küçük adımlarla tuvalete girdi. Erkekler tuvaleti olması umrunda bile değildi. James adım seslerini duyunca kafasını kaldırdı. Karşısında Lysandra Black'i görmeyi hiç beklemiyordu. Daha çok Sirius, Remus ya da Peter'i bekliyordu. Gözlerini kaçırıp pencereye baktı.

"Buranın erkekler tuvaleti olduğunu biliyorsun, değil mi?" James'in sesi titreyerek çıkıyordu. Lysandra "Biliyorum. Umrumda bile değil." dedi. James kıza döndü. Diliyle dudağını ıslattı ve hafif alayla güldü. "Yani illaki benimle alay ediceksin?" Lysandra başını iki yana salladı. James'in yanına ilerledi. "Normalde seninle dalga geçerdim ama aynı şeyi yaşadığım için bu pek mümkün değil."

Lysandra da James gibi yere çömeldi. Dizlerini kendine çekti. James merakla kıza bakıyordu. Lysandra aniden James'e dönünce Potter oğlanı biraz geriye çekildi. Lysandra "Ah, evet! Aynı şeyi yaşamıştım. Aynı kişiler, aynı duygular ve aynı sözler..." dedi. James "Beni anlamıyorsun. Ona beş yıldır aşığım ve... ve hiçbir karşılık beklemeden, ne isterse yapmaya hazırım." dedi.

Lysandra hafifçe güldü ve gözlerini ona çevirdi. "Ben seni anlıyorum ama sen beni anlamıyorsun. Anlayamazsın da! Söylesene, sen hiç ailede dışlandın mı? Koskoca ailede sana değer veren bir kişinin bile olmamasının ne demek olduğunu biliyor musun?" James her ne kadar ağzını açsada geri kapattı. Çünkü söyleyecek bir şeyi yoktu. Onu anlayamazdı. O her zaman ailenin sevilen çocuğu oldu.

Cevap alamayınca Lysandra "Bende öyle düşünmüştüm." dedi. "Sen aptal bir duyguya kapılmış sürükleniyorsun ve büyük sıkıntılarının olduğunu iddia ediyorsun. Beni seven, bana değer veren kişileri saysam bir elin parmaklarını geçmez. Ben yalnızım ama sen değilsin. Her daim arkanda olan arkadaşların ve bir ailen var. Benim ise sadece bir ablam ve aptal bir kuzenim var."

Lysandra James'e döndü. "Evans'ı gözünde fazla yüceltiyosun ve erişilemez hale getiriyorsun. Onu gerçekten seviyor olabilirsin ama o seni sevmiyorsa onu seni sevmeye zorlayamazsın." James "Ama o beni seviyor. Sadece bunun farkında değil." dedi. Lysandra şakaklarını ovdu ve "Aptal olma Potter! Gözünü aç ve etrafına bak! Ondan daha iyileri de var! Bir kişide takılı kaldığın için etrafına hiç bakmıyorsun! Kimse seni beklemez Potter! Geç olmadan gerçeklerin farkına var! Gözünü aç ve etrafına bak! Ondan daha iyileri olduğu açıkça ortada değil mi?"

Aykız • JAMES POTTERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin