1

100 5 27
                                    

Arel oluşturdu (13.09.2022)
Katılımcılar: Arel, Jale, Kaya, Alize, Elifay

Arel: Alize neden yok oldu bilen var mı:D

Elifay: Jale, nasıl Laçin kimseyle sevişmiyor lan? Baler ile sevişmediler mi?

Jale: Ya şu ağzını sıkı tut ya.

Arel: Ben kampı hatırlıyorum. Laçin alkollüydü.

Jale: Sen Laçin'le kavgalı değil misin? Neden dikizledin elemanı?

Arel: Çalılara kusuyordu amk.

Arel: Birkaç litre çıkarmıştır.

Kaya: İğrençsin.

Elifay: Harbi.

Arel: Yani... Laçin, Baler ile beraber olmuşsa da muhtemelen hatırlamıyordur.

Elifay: Ben kampta gördüm onları. Çalıların arasında... Malum işi yapıyorlar gibiydi. Ama karanlıktı, çok izleyemedim.

Alize: Siktirin gidin. Önce Laçin'in kampta benimle seviştiğini söylüyorsunuz, doğrudur diyorum, buna rağmen şimdi de Baler ile beraber olduğunu söylüyorsunuz. Ben o kadar midesiz miyim?

Arel: Evet :D

Alize: Aptal herif.

Alize: Yani ille de ağzımı açtıracaksın.

Alize: Sabahında Derya'ya çıkma teklifi edip akşamında Lavin'le beraber olmuş insansın.

Elifay: nE zaman LAN

Arel: Sakin okulda karşıma çıkma.

Alize: Okul babamın kanka.

Alize: Sen çok istiyorsan okuldan siktir olup gidebilirsin ama aynı popüleriteyi yeni okulunda sağlayabilecek misin?

Alize: Orada Laçin gibi biri yoktur...

Alize: Okulda çok konuşulan o erkekleri hep Laçin meşhur etti.

Alize: Sırf kızlarla flörtleşmeyi iyi beceriyor diye

Arel: Laçin bu okuldan mezun olup gideli iki sene oldu.

Arel: Herif üniversitenin yarısını bitirdi şu an. Laçin sayesinde popüler olduysam şimdiye dek unutulmuş olurdum.

Alize: Laçin okuldayken tüm kızlarla sevgili olduğun için herkes seni tanıyor olabilir mi acaba aq

Jale: Ya susun.

Jale: Alize, grupta Laçin'le seviştiğini söyleyip şimdi burada neden aksini iddia ediyorsun?

Alize: Çünkü sevişmedim.

Jale: E o zaman ne yaptın Pars'ın evinde?

Alize: ateş yakmak için odun almaya gittik Laçin'le.

Kaya: ben buna fena gülerim ŞBCLAGZLWGXLAGZLABXL

Kaya: Laçin okuldaki tüm kızlardan daha zayıf amk. Sen kızsın zaten. Neden herhangi bir şeyi taşıma işini becerebilecek daha iyi elemanlar varken sizi yollasınlar?

Alize: Tüm bunlar bir bahaneydi işte.

Alize: oraya gittik çünkü Laçin'in bana söyleyecekleri vardı.

Kaya: Ne söyledi?

Alize: sana söyleyebileceğim kadar değersiz bir şey olsa Pars'ın evine kadar mevzuyu konuşmaya gider miyiz amk mantıklı düşün.

Jale: Haklı olabilir. Deniz, Laçin'in kıçının dibinden ayrılmıyordu. Onlar o zaman çok yakındılar.

Jale: Laçin odunu bahane edip Alize ile gitmiş olabilir de Deniz bu bahaneyi nasıl kabul etti

Kaya: olm deniz öyle geri zekalı bir insan ki dersinden geçirsin de üç zayıfla sınıfta kalmasın diye hocayla yattı.

Elifay: NE

Alize: Günaydın tatlı kızımmmm

Alize: O çocuğun büyük problemleri var

Alize: Sözel dersten nasıl 01-07 gibi notlar alabilirsin aq proje ödevini bile hazırlayamadı.

Elifay: Alt tarafı bir şeyler karalayıp hocaya proje diye vereceksin, nasıl hazırlayamadı.

Alize: O çocuk okuma yazma bilmiyor

Kaya: OHA CANİM.

Kaya: Bunu ben bile bilmiyordum.

Kaya: lan demek o yüzden kampta barbeküyü yaptıktan sonra internetten tarif bakarken Laçin ona okuyordu.

Elifay: Bu ayrıntıya neden dikkat ettin?

Kaya: Çok salak saçmaydı çünkü.

Kaya: E neden öğrenmiyor ki okuma yazmayı?

Alize: Bilmiyorum.

Elifay: O degil de büyük ihtimalle Deniz'in bir sırrıydı. Sen çocuğun sırrını neden yaydin ki?

Alize: Çünkü ondan nefret ediyorum.

Elifay: Neden?

Alize: Derin mevzular.

Arel: Bu kız çok gizemli aga.

Alize: Bu geri zekalı yine gruba ne yazmış?

Alize: Bir video atmış ama indiremiyorum.

Arel: Senle Laçin'in, Pars'ın evine girerkenki videonuzu.

Arel: Yanınızda da biri vardı:D

Vaka • yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin