14

730 49 19
                                    

Evet metin olarak yazamıyordum ama inatla pes etmeyecektim ya hepten batıracağım ya da kendimi yola sokacağım!!!! dkwqs tamam başlıyorum.

Elimdeki tasmayı Yoongi'ye uzattım. "Sen tut bunu ben de bir şeyler alayım."

Kafa sallayıp elimdeki tasmayı aldı ve az önce oturduğumuz banka yeniden oturdu. Hayır yani iki dakika ayakta dur da yavrumu gezdir. Götünden kıymetli mi benim aslan parçam! Hain ve kalleş!

Kısık gözlerle ona bakarak uzaklaştım ve markete girdim. Bir iki içecek alıp kasaya yöneldim. Bugün çocuğum sayesinde yorgun bir gün geçirmiştim ama yine de yıkılmamıştım! Çünkü ben mükemmel bir aslan parçasıydım!

Kafama atılan şeyle altıma ufaktan kaçırırken aklımdaki tek şey kimsenin görmemesini istememdi. Bir insan her şeyde iyi olamazdı ya, bu da nazarı olsundu.

Arkamı dönüp baktığımda içecek reyonun olduğu yerde Taehyung'u görmüştüm. Kaşlarım sinirle çatılırken bana ufak bir sırıtış sunmuştu. 

Hayır abi hayır! Benimle mi uğraşacaktı bu şimdi? Yerdeki keki alıp kedi gibi yanına gittim. "Düşürdün." Diyip ardından keki ona uzattım. Salak salak bir keke bir de bana baktı. Uzun bakışmalardan hep rahatsız olmuşumdur. "Yerim kekini ha. Al şunu, kolum yoruldu. "

Dudaklarının köşesiyle bir piçimsi sırıtış attı. Tamam kabul etkileyiciydi ama.... Etkileyiciydi işte be gerisi yoktu.

"Hadi! Bakacak mısın daha?"

"Jungkook... Beni hem eğlendiriyor hem de sinirimi bozuyorsun."

Bir adım attı. Gözleri başka yere değmeden sadace gözlerime bakıyordu. Bu bakışma faslından sıkılmıyor muydu?

"Ve bu benim hoşuma gitmeye başladı."
Bu adam beni korkutuyordu. Daha fazla muhabbetimiz olmasın diye elimdekileri herhangi bir yere bırakıp arkamı döndüm ve hızlı adımlarla topuklarımı götüme vura vura marketten çıktım.

Kimseyle uğraşamazdım. Anamın karnından el alemin eğlencesi olayım diye çıkmamıştım ben!

Yoıngi beni aceleyle çıkarken görünce kaşlarını çatmıştı. "Lan hani paran vardı!?" Kafama vurup beni azarkerken ben kan, ter ve gözyaşı döküyordum. "Saçmalama, Taehyung'u gördüm. Beni dövecek, hadi koş gidelim."

Bir insanın betimlemelerle falanlarla filanlarla bu kadar mı derdi olur ckcldkcjv neyse öldürmez ama süründürür bir şey olmaz

Don't Mess With Me!  |taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin