11

1K 59 60
                                    

Cennetten bir şarkı meodisi gibiydi sanki. Huzur verici notalar kulaklarıma ninni gibiydi. Tam da en ihtiyacım olan zamanda gelen kahraman gibi. Sırıtıp başımı kaldırdım sıradan. Evet, tenefüs ziliydi o güzel kelimeleri hak eden şey. Hayatımın ve mesanemin kurtarıcısı.

Uyuşmuş popomu bir kaç kez kastım geçmesi adına.

Dün gece uykumu alamamıştım. Dramatik bir sebebi yoktu. İddiaya girmiştim bizimkilerle. Eğer uyumazsam her gün biri istediğimi yapacaktı. Evet, biraz riskli bir iddaiydı çünkü en fazla uyanık kaldığım saat 12 saatti. Ama ben risklerin çocuğuydum, delikanlı adamdım. Yani kesinlikle bu iddiaya girip kazanacaktım.

Çok çabuk gaza geldiğimden değildi bu kararım, en baba yiğidin kim olduğunu göstermek içindi. Ve gösterecektim de. Kimin aslan kimin çakal olduğunu belli edecektim! He heyt be kim tutar bu aslan parçasını!

"Lan lavuk, söyleyim mi 2 ders uyuduğunu?" Beynim... Sallanıyordu, hissediyordum.

"Yuh! İstersen al kafamı vur duvardan duvara. Az hasar aldım toynağın sayesinde."

"Şşşşş. Şu an bir koz var elimde. Yalvar."

"Ne kozu be! Uyuduk mu sanki. Hayal kuruyorum ben hayal!"

Poposunu yırtarak bir kahkaha attı.
"Taehyung'un hay-"

Salağın susması için hemen ağzını kapattım. Salak bizi ele verecekti!

"Jimin, mal mısın sen! Ele vereceksin bizi, götümüze odun mu soksunlar istiyorsun?"

Elimi tutup ağzından çekti. "Ben ne alaka amına koyayım. Olayı başlatan sensin."

"Püüüüü, rezil herif. Bir değil miydik biz! Bu işe hepimizin hayati risklerine rağmen karışmamış mıydık! Kardeş değil miydik biz! Püüüü." Biraz gaza gelerek heyecanla konuştuğumdan bağırdığımı idrak etmek zaman almıştı. Tüm sınıf da duyduğuna göre artık her bir pis işte baş süpheliydik. Pü amk.

"Aferin amk salağı. Artık Taehyun'dan başka herkes bir bok yediğini biliyor." Yaptığı büyük bir hata vardı

"Bir bok yediğimizi! Benim aklıma gelmedi bu iş. Ben sadece aracıydım."

"Kes kes. Hadi açım ben kantine!"

Birden moodum değişti.

"Hadi!"

Cüzdanımı popo cebime koyup kantine ilerlemeye başladık. Koridorda da güzel ve yakışıklıları kesiyorduk. Ve popo.

Evet bazılarının poposu çok güzeldi ama benimki karşısında siz çökmekten başka seçenekleri yoktu.
Gözlerim yine bir kartal gibi etrafı tarıyordu. Hiç biri benim damak zevkime uygun değildi. Ne bir gözlerim-

Aman tanrım! What the fuck! Bu nasıl popoydu!

"Jimin! Şuna bak, duvara yaslanmıs, deri giymiş olana. Damn it! Çok güzel lan. Kimin bu popo!"

"Jungkook kudurdun amk. Bir sa- Yuh göte bak!"

"Boşa mı konuşuyorum ben burada? Dur gidip çarpayım da bir tanışıklık olsun."

"Saçma salak konuşma. Manyağın tekiyse başımıza bela edeceksin."

"Bir şey olmaz. Tipine bakmam lazım."

"Oha. Dur amk-"

Jiminle vakit kaybedemezdim. Bu çıtırın yüzünü görmem gerekiyordu. Kartal gözlerimi avıma kitleyip mükemmel omuzlarımı dikleştirdim. Ya Allah!

Kaslı ve geniş omzumu o güzel popo sahibinin omzuna çarptım. Yuh amk! Çarpan benim yere yapışan da! "Siktir ya." Ellerimi yerden ayırıp sildim. Nasıl yapıştıysam kıpkırmızı olmuştu. "Abicim önüne niye bakmıyorsun ya. Amel defterini yokladık sayende. Ya bir yardım da fe- Oh shit!" Bende ki bu şansla beni çölde kutup ayısı siker yemin ediyorum. Tanrım neden? Sayılı günüm mü kaldı yoksa?

"Çarpan sensin?"

Pü ben böyle işe!

"Haklısın abi. Akıl karışıklığı oldu. Yere öyle bok gi- aman kaka gibi yapışınca ne olduğunu şaşırdım. Dilim de bilmiyor ki ne dediğini. Neyse, kusuruma bakma. Yanlışlıkla çarpıverdim." Altıma sıçacağım. God, help me pls.

Ya sert sert bakma işte amına koyayım zaten ucunda!

"Taehyung sal gitsin. Saf bir şey gibi. Gerilime gerek yok."

Hay ağzındaki dile kurban!

"Ne yapacağım sanki çocuğa. Yaraya geldi, bir şey yapacağımdan değil."

Bir dakika bir dakika! One minute! One minute aga! Çocuk mu? Kim? Kim? Ben mi? Hop hop!

"Bir dakika, bir dakika!"

Üçüde bana baktı. Taehyung'un kaşının biri kalkmış meraklı bir şekilde bakıyordu. Hoseok'un kaşları çatılmış, Namjoon'da ufak bir sırıtmıştı.

"Abicim, burada şimdi çocuk mocuk yok. Delikanlı delikanlı konuşuyoruz. Ayıp olmuyor mu kids mids!"

Hayır yani bir özür diledik diye bebe mi olduk anlamadım ki!

"Jungkook aptal mısın kardeşim! Gidelim hadi."

"Jimin sal beni abi! Çocuk muyum ben amına koyayım? Öyle miyim Jimin?"

"Çocuksun."

Bu cevap Taehyung'dan gelmişti. Ben sanki ona sordum amk!

"Çocuk görmesek inanacağız!"

Bir adım attı. Sonra bir adım daha. Amk öpüşecek miyiz yoksa! Yaslandığı duvarla artık arasındaydım. Acaba çüküne tekme mi atsaydım?

Hafifçe kafasını eğip kulağıma eğildi.

Fısıltısı tüylerimi diken diken ederken cümlesi ona yumruk atma isteğimi kabartıyordu.

Ellerimi göğsüne koyup şiddetle ittim. Beni kızdırmıştı aptal kelimeleri. Ağzını yüzünü dağıtmak istiyordum. Kaşlarımı olabildiğince çattım. Bir şey demeden omuz atıp Jimin'in yanına gittim kolundan tutup kantine çekiştirdim.

"Lan bir sakin ol. Ben ne yaptım amına koyayım, kolumu kopardın!"

Durup arkamı döndüm. Kolunu şiddetle sıktığımın farkında değildim. Bırakıp önüme döndüm. Onu boğmak istiyordum. Aptal adam! "Ne dedi o sana?"

"Bir şey demedi."

"O yüzden mi böylesin? Ne dedi?"

"Jimin, bir şey demedi. Boş ver."

Yoluma devam ettim. O hanzoyu düşünmek istemiyorum. Dağ ayısı! Kantine inince içecek alıp masalardan birine oturduk. Aklıma getirmemeye çalışıyordum ama olmuyordu. Sinirim geçmiyordu. Yumruklamak istiyorum onu, ağzını burnunu kırmak!

"Ne oldu buna? Son meyveli sodayı yar et etmediler mi?" Ve ardından bir kahkaha. Komik bir şey mi vardı yoksa ben mi kaçırdım olayı!

"Yok Seokjin. Taehyungla atıştılar gibi bir şey. Buna bir şey dedi sonra bu hale geldi."

"Ne dedi?"

"Bilmiyorum, bana da söylemiyor."

"Bu konuyu kapatalım. İstemiyorum konuşmak."

Seokjin omuz silkip yayıldı sandalyeye. Jiminle konuşurken konuya dahil olamıyordum. Çünkü aklımda o aptal vardı. Dediği aptal şey. Sinir bozucu bir insandı. Ve bakışı, şeytandan hallice.

"Hadisene! Jk? Sana diyoruz."

"Ne?"

"Zil çaldı hadi derse."

Kafamı sallayıp ayağa kalktım. Merdivenlerden çıkarken tuvaletten çıkan Taehyung'u gördüm. İblis! Gözlerimi dikip sinirli sinirli bakmaya devam ettim. Beni fark edince sırıttı. Komik miyim ben aptal herif! Dön götüne gül sen!

"Jk, hadi."

Kafamı çevirdim. Jimine takılıp sınıfa girdim. Sırama geçip gömdüm kafamı. Aptaldı. Hem de çok fazla aptal.

Don't Mess With Me!  |taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin