●In the morning●

459 43 4
                                    

Iszonyatosan fájt a fenekem.

Legalább, ez volt a legelső gondolatom, majd realizáltam, hogy a fejem is nagyon fáj.

Amint megküzdöttem az irdatlan hasogatással a kobakomban, megdörzsöltem az arcom, és felmértem a terepet.

Rendben, egy ágyban voltam, és több különös hangot is észleltem.

- Suga...? - böktem meg a mellettem fekvő szőke egyént, aki valami rettenetes bűzt árasztott magából. Illetve egy kisebb tócsa is volt a feje alatt.

Az említett felhorkant, majd nyűgösen a másik oldalára fordult.

- Nagyon jó - sóhajtottam fel, és ülő helyzetbe küzdöttem magam.

- Ne mozogj már - morogta egy mély hang a lábam környékén, majd egy másik erősen rákezdett horkolni.

Egy fekete, és egy fehér színű buksit véltem felfedezni a végtagjaimon.

- Changkyun? - vontam össze a szemöldökeim, majd megmozdítottam a lábam.

- Mondtam, hogy ne mozogj, bazdmeg, hát leszakad a fejem - csapta meg a térdemet.

- Bocsi - motyogtam, és próbáltam nem aktivizálni testrészemet.

- Fasznak üvöltötök korán reggel - ült fel a fehér hajú, majd elkezdte dörzsölgetni az arcát.

- Chanyeol? - kerekedett el a szemem. Mégis, hány fiúval aludtam én?

Remélem, hogy csak aludtam, bár igazából nem emlékszem semmire.

Max a fenekem, de remélem, csak leestem a lépcsőn.

- Miért cirkuszoltok már megint - ült fel egy lila hajú egyén a padlón, majd kiroppantotta a nyakát - Basszus, szerintem eltörtem az ujjam.

- Maximum anyád vázáját törted el Namjoon - szólalt meg egy újabb személy, Suga felől - Hu, baszki ez a gyerek nem tudom mit csinált, de valami eszméletlenül büdös - állt fel az ágyból nyújtózkodva, és szerencsére, mint a többiek, felöltözve, Changbin.

Szóval, hogy tisztázzuk.

Jelenleg egy ágyban fekszem, PUCÉRAN, igen, ezt fontos kiemelnem, hogy én PUCÉR vagyok, iszonyatosan fáj a seggem, és konkrétan az összes srác bent van a szobában a báttyám baráti köréből.

Mindenki, Min Yoongi, aki szigorúan csak Suga, Im Changkyun, Park Chanyeol, Kim Namjoon és Seo Changbin.

Illetve egy valaki még, aki pontosan tudom, hogy mellettem fekszik, mert érzem, ahogy a feneke a combomnak nyomódik.

Jeon Jungkook.

2021.05.17

My life just changed | Jikook |Where stories live. Discover now