17. fejezet

241 10 2
                                    

~Laura szemszögéből~

Hogy miért csináltam? Én sem tudom hogy őszinte legyek csak egyszerűen annyira vicces volt látni Lucát hogy mennyire zavarba tud jönni akár egy nézésemtől is. Hogy hogy ilyen könnyen zavarba hozható? Mintha régebben nem lehetett volna ennyire zavarba hozni, de biztosan csak nem vettem észre. Bálint lassan rám ír, vissza írok neki majd elteszem a telefonom. Majd lassan megfordulok Luca felé.
- Sajnálom, nem akartam ezt csinálni, csak hirtelen minden más lett de felejtsük is el inkább - Luca megrázza lassan a fejét majd  feleli. - Nem nem semmi baj, megértem. - Rám mosolyog majd megvonja enyhén a vállát. Lassan felül és kimegy a hidegbe egy szál bő, nagy pólóban és alsó neműben amikor eléggé hideg van kint. Rágyújtott amint kiér majd neki támaszkodik a korlátnak. Lassan felkelek és utána megyek, átölelem hátulról amint mögé érek.
- Tényleg sajnáljom..- Halkan csúszik ki a számon, már zavarni kezd nagyon. Megrázza újból a fejét majd rám mosolyog, majd belesziv a cigarettába jó mélyen. Pár hónappal ezelőtt még engem szídott hogy miért szívom ezt a szart majd aztán most már ő is ezt teszi. „Miattam?”.. Rögtön ezen gondolkozom el. Lassan elveszem a szájától   a cigarettát.
- Kérlek..ne cigizz - Pillantok rá, majd magamhoz ölelem szorosan. Lassan kiveszi a kezemből majd belesziv újból.
- Nem tudok ilyet ígérni - Feleli halk szavaival, jobban megbántottam mint gondoltam volna. Lassan megfordítom, szemeibe pillantok egy ideig. Annyit veszek észre hogy Luca csillogó szemeivel néz rám, majd felém hajol és megcsókol. Nem akartam ezt de viszonzom valamiért, talán azért hogy ne fájjon neki jobban.

~Két héttel később Luca szemszögéből~

Otthon ülök és fogom a fejemet, két napja tértem haza Lauráéktól. Nem egy csók csattant el közöttünk ebben a két hétben amíg ott voltam. Nézek magam elé mert lassan rájöttem hogy bele szerettem Laurába, már akkor bele voltam szeretve hisz görcsben állt a gyomrom amikor csak a közelében voltam. Egyre jobban szerettem bele ahogy vissza gondolok. Könnyeim folyni kezdenek egy idő után. Nem akarok Laurába bele szeretni, nem akarom elrontani a barátságunkat. Nem akarok mindent elrontani ezzel. Bálint átment Laurához most és tudom hogy jól érzi magát Bálinttal. Miért sírok? Miért fáj ez ennyire?

I Dreamed Of Heaven With YouWhere stories live. Discover now