19. fejezet

263 6 0
                                    


~Laura szemszögéből~
Élveztem a pillanatokat, eléggé rendesen. Tetszett az amit Luca csinált, de legfőképpen az ami jelenleg most közöttünk van de valakivel nem beszéltem mostanában, az pedig Bálint. Amire felébredek addigra már nincs mellettem Luca, tudom hogy itt van valahol a házban így nem aggódom hogy elment volna, bár ebben a pillanatban meg is hallom ahogy elvágodik lent. Felnevetek hangosan amint Luca is röhögni kezd.
- BÉNA - Mondom neki ordítva miközben nevetek. Lassan Luca nevetése abbamarad, bár nem tudom miért ezért felkelek és magamra húzok egy kisgatyát és egy melltartót majd elindulok lefelé. Amint le érek a lépcsőn annyit veszek észre hogy Bálint velem szemben áll az ajtóban. Megfordulok sietve hogy eltakarjam magam de Bálint is már eltakarja a szemeit.
- Sajnálom Laura - Rögtön ezt hallom a szájából amire én megrázom a fejem és felmegyek gyorsan hogy felvegyek egy felsőt magamra, majd lassan vissza megyek. Bálint felpillant rám rögtön és elindul felém.
- Laura..Tudom egy ideje nem beszéltünk már de azért jöttem hogy bocsánatot kérjek mert eléggé elhamarkodott döntést hoztam akkor és nem szeretném ha ezen múlna valami is közöttünk mert eléggé nehézkes volt így hogy alig alig beszéltünk.. legalábbis nekem eléggé- Lassan megáll előttem majd lepillant rám, eléggé magas hozzám képes. Közelebb lép majd lassan a kezeit a testem köré csavarja hogy átöleljen. Lassan átölelem én is majd a mellkasának hajtom a fejem. Lucán már megint csak annyit veszek észre hogy csöndben van, nem igazán csinál mást csak néz minket majd lassan hátralép és felkapja a táskáját.
- Én hagylak titeket..hadd tudjátok megbeszélni a dolgokat- Mondja Luca majd össze szedi a cuccait sietve.
- Köszi - Bálint szájából ennyi csúszik ki mielőtt tudnék valamit mondani amire én felpillantok rá.
- Miért mondasz ilyeneket? - Düh ül ki az arcomra hisz Luca eléggé fontos nekem. Hevesebben ver a szívem de nem tudom eldönteni hogy Bálint közelségétől érzem e ezt vagy azért mert ideges lettem a mondatától de annyit érzek hogy majd kiugrik a helyéről. Felpillantok Bálintra aki végig simitja az arcomat lassan és hirtelen a harag eltűnik bennem pár pillanatra ahogy megérzem a kezét a bőrömön. Citrusos édes illat árad Bálinból ami felfrissít és egyszerre nyugtat meg, amire viszont Lucához szólnék már nincs sehol. Körbe pillantok a házban de már a cipőjét se látom az ajtó mellett, a táskáját sem a széknek döntve. Abban a pillanatban ellépek az édes illattól hogy Luca után induljak de Bálint a kezemért nyúl.
- Kérlek maradj, azért jöttem hogy megbeszéljük..- Rám pillant majd lesüti a pillantását a földre. Sajnálatot látok a szemeiben. És ahogy a szemeimbe néz valami teljesen megfog és elfelejteti velem Luca eltűnését. Zöld szemeibe nézek amik ilyenkor különösen csillognak a sötét szobában. Keze újból az arcomra kerül és puha ujjával simogatni kezdi az arcom. Egy idő után mosoly csúszik az számra tőle mert egészen megnyugtató az érzése. Igaz múltkor elhúzódtam de azt hiszem megbántam. Becsukodnak a szemeim ahogy simogat és lassan már csak annyit veszek észre hogy felkap az ölébe egy kézzel. Amerikai futballozik így azt hiszem nem esik nagy megpróbáltatás elé amikor felkel emelnie hisz száz kilós mamlaszok rohannak neki nap mint nap. Enyhe pír ül ki az arcomra majd fejemet erős mellkasának hajtom. Lassan a kezeim körbe veszik nagy, izmos testét majd átölelem, nagy hátát igaz nehézkesen érem körbe de ez megjobban tetszik ebben az ölelésben. Leül velem a kanapéra amint leér velem a nappaliba és magához dönt. Kezem egy pillanatra végigcsuszik a felső testén de ez is elég ahhoz hogy megérezzem hogy nem csak lazsál edzéseken. Enyhe ravasz mosoly ül ki az arcomra egy pillanatig de hála istennek nem veszi észre Bálint, bár akkor sem lenne nagy baj. Szemeimet újból lehunyom amint az édes illat megüti az orromat.
Hogy lehet valakinek ilyen jó illata? Egyik fiúnak se volt még ilyen jó illata, ő ad magára, ő más!
Mellkasának dőlve érzem heves szívverését és csak remélni tudom hogy miattam ver ilyen hevesen, még a gondolat is megmosolyogtat hogy van egy fiú aki másabb, és nem olyan mint amilyeneket én ismertem.

I Dreamed Of Heaven With YouOnde histórias criam vida. Descubra agora