"Ямар хэргээр залуу ноён Жорж надруу хүмүүсээ явуулж байгаа билээ?"Ноён Жүён Жоржын хүмүүстэй
өөрийн өрөөндөө суун ярилцах ажээ. Хүмүүсийг явтал хурим түр зогссон учир зарим хүмүүс нь хүлцэл өчин явцгааж танхимд арав хүрэхгүй хүн номлогч болон Мүён, Чанву нар л хүлээн сууж байлаа."Ноён Жорж таны бага охин Ким Мүёнийг хүссэн эрхэм ээ"
Мүёний аавын нүдэнд уур хилэн бадарч" Ямар шалтгаанаар охинг минь хүсч байгааг мэдэхгүй ч би зөвшөөрөхгүй гэдэгийг мэдэгдэе! Охин минь маргааш гэхэд хүний хүн болно. Тийм учир охиноос минь юу хүсч байгаагаа надаас ав! Түүнийг битгий оролцуул"
Жоржын туслах ширүүн харсаар"Эрхэмээ та Жорж Хантхусын тухай ярьж байна. Манай бүлэглэлийн залуухан толгойлогч түүний хүссэн зүйлийг өгөхгүй бол тэр танд маш их гомдох байх даа? Эсвэл уурлах ч юм уу? Ямар ч байсан бид охиныг чинь түүнд аваачиж өгөх үүрэгтэй. Мэдээж таньд ч мөн ашигтай наймаа болно гэж бодож байна"
Ноён Жүён уурлан түүнийг шанаадаж орхилоо. Бүх зүйл маш хурдан болоод өнгөрсөнд Жоржын туслах хүртэл гайхах ажээ. Тэрээр хэдий хөгшин ч залуугын хурдан хөдөлгөөн чанга нударга нь хэвээрээ байлаа.
"Миний охиныг бузар амаараа бараа мэт ярихыг чинь зөвшөөрнө гэж бодоо юу? Хэрвээ тэр чинь миний охиныг авахыг хүсэж байвал намайг алаад эндээс авж яваарай л даа! Одоо нүднээс далд ор!!"
Жоржын хүмүүс түүнлүү дайрах гэхэд туслах болиулан өрөөнөөс гарлаа. Тэрээр утсаа гаргаж ирэн яаралтай дуудлага хийн өөрийн эзэн рүүгээ залгах ажээ.
***
Жорж өөрийн зочны өрөөнийхөө том буйдан дээр суун дарс шимэж байлаа. Тэрээр хөлөө том алцайн суух агаад түүний урд том алаг нүдтэй Герман эмэгтэй өвдөглөн суун түүний найзыг амандаа хийн таалж байв.
Харин Жоржын оюун бодолд маргааш ирэх түүний үзэсгэлэн гооо зурагны эзэн л бодогдоно. Ямархуу эмэгтэй байх бол гэхээс дотор нь гижиг төрөн найз нь улам л том болох ажээ.
"Мүён"
Тэр амандаа зөөлөн түүний нэрийг дуудан энэ хүүхний оронд тэр байвал яах бол гэсэн бодол толгойд нь буусаар өөрийн мэдэлгүй инээж орхив. Энэ бодлыг тасалдуулан утасны дуу хангиналаа.
"Гар"
Тэр сөөгдсөн хоолойгоор нөгөө хүүхэнд хэлхэд тэр эмэгтэй амаа арчисаар сандаран гүйн байшингаас гарлаа. Учир нь Жоржын хэлсэн үгийг үл биелүүлэх аваас тэр хэдэн минутын дараа цогцос шатаах газар байх болно шүү дээ. Жорж өмдөө дээшлүүлэн ширээн дээр байх чанга дуу гарч буй утсаа авлаа.
YOU ARE READING
+𝐶𝐴𝑃+
RomanceШөнө чамайг тэнгэрт гялалзах цорын ганц сар болгох хүн бол би (+18 хэсэг гарах ба +()+ болгон тавих учир насанд хүрээгүй бол тэр хэсгийг алгасан уншина уу. Баярлалаа)