6.+Минийх+

1.2K 88 17
                                    

Харанхуй өрөөнд том хөшөгний цаанаас нарны гэрэл тод тусаж арай л гэрэлтэй болгох ажээ. Нулимсаа арчихаасаа хүртэл тэнхээ нь тасарсан Мүён хөнжил болон өөрийн юу ч үгүй сэглүүлэн хаясан хуримын даашинзаа тэврэн хэвтэж байлаа.

Босохыг ч хүсэлгүй энд ингээд л үүрд хэвтээд өгмөөр санагдаж хамаг бие нь хөндүүр хөндий оргин толгойд нь хэдэн цагийн өмнө хийсэн бузар бөгөөд аймшигтай дурсамж эргэлдэнэ.

Хаалга онгойн сонсогдож харанхуй өрөөнд гэрэл сүүдэрлэн туслаа. Мүён хэвтэж харин хаалгаар орж ирсэн хүн улам ойртоно. Ийм л дүр зураглал, үйл явал өдөр бүр давтагдах болов уу?

"Сэрчихсэн бололтой"

Угаас унтаагүй хэдэн цаг уйлсан Мүён түүний өөдөөс үг дугарахыг үл хүснэ. Энэ хүн түүний амьдралд хараал идсэн гэнэт л орж ирсэн атлаа Мүёний амьдарлыг сүйрүүлж байна шүү дээ.

"Сэрчихээд үг дугарах хэрэгтэй биз дээ? Эсвэл үхчихээ юу? Мүён"

Тэр доогтой ийн хэлээд орон дээр түүний хажууд хэвтлээ. Мүён түүнй царайг харахыг хүсэхгүй учир түүнээс холдон өөр тийш харах гэхэд Жорж гэнэт гарнаас нь зуураад авав.

"Яасан? Миний царайг хархыг хүсэхгүй байна уу? Чи одооноос үргэлж л харж байх болно"

Мүён уурлан нүдээ анинхад тэр шууд л түүний ирүүнээс хүчлэн бариад түүнийг өөрлүүгээ харуулж татлаа.

"Намайг хар"

Мүён тэгсэн ч нүдээ анин түүнийг хархыг хүсэхгүй байгаагаа бүр илүү илэрхийлэхэд тэр чанга хөхрөн "Надруу харахгүй бол чамайг үнсчих нь шүү"

Мүён нүдээ огцом нээн Жоржтой харц тулахад тэр инээмсэглэн "Чамайг нүдээ нээсэн ч бай үгүй ч бай би чамайг үнсэх л байсан юм"

Тэр ийн хэлээд Мүёнийг шунаглан үнслээ. Мүён эсэргүүцсэн ч тэр одоо ямар ч тэнхэлгүй болжээ. Жорж улам гүн үнсэн түүний дээр гархад Мүёнд өвдөлт мэдрэгдэнэ.

Тэр энэ үед түүнийг урьд шөнө Жорж хүчирхийлсэн гэдгийг бодон нүдэнд нь нулимс дүүрээд ирэх ажээ.

~~~

Жорж түүний даашинзыг хутгаараа зүсэж эхлэв. Мүёний зүрх нь хүчтэй цохилон түүнийг түлхэхэд Жорж шууд барьж байсан хутгаа Мүёний мөрний дээхэн талд хоосон газар хүчтэй зоож орхилоо.

Мүён айсандаа орилон "Гуйя битгий ингээч би"

"Чи юу хийнэ гэж? Чи яаж чадах юм. Тэнэг эмэгтэй гуай чи намайг алж чадна гэж бодсон. Тийм үү?"

+𝐶𝐴𝑃+Where stories live. Discover now