1. rész

2.6K 29 13
                                    

Samantha vagyok 17 éves gimis és most fogom betölteni a 18-at egy hónap múlva. Szombat reggel mit is csinálhatna egy lány? Hát persze hogy döglik az ágyban de ezt egy üzenet megzavarja.

Ismeretlen: Hé baby nem akarsz felkelni?

Írt egy ismeretlen számról valaki

Me: Öhm ez téves szám lesz!

Ismeretlen: Nem hiszem Sam mindent tudok rólad!

Me: Najó melyik hülye fiú szórakozik?

Ismeretlen: Nem szórakozok babygirl!

Me: Oh egy daddykink fan! Milyen szerencsés vagyok!

Ismeretlen: De még mennyire! És ne légy bunkó!

Me: Miért mi lesz? Megbüntetsz apuci?

Írtam viccelődve

Ismeretlen: Pontosan! Leveszem rólad azt a szexi fekete rövidnadrágot és elfenekellek!

Honnan tudja hogy ez van rajtam?

Me: Najó én nem érek rá szevassz!

Ezután hallottam hogy egyfolytába pittyeg a telefonom de nem figyeltem rá. Leültem a tv elé és soroztatot néztem. Mikor rávettem magam kikapcsoltam a tv-t és felöltöztem. Felvettem a görkorimat és elindultam a parkba. Nem vettem észre hogy valaki előttem van és sikeresen neki mentem.

- Oh öhm elnézést későn vettem észre jól van? kérdeztem kifúzva a fülemből a fülhallgatót.

- Nem nincs semmi baj! mosolygott rám

- Huh akkor jó! mondom megkönnyebűlve.

- Harry vagyok!

- Én Samantha de mindenki Sam-nek hív! mondom mosolyogva

- Elnézést ezt el kell intéznem! mutat a telefonjára. bólintottam egyet és odébb mentem

Az én telefonom is pittyogott állandóan így megnéztem.

Ismeretlen: Nincs is!

Ismeretlen: Írj vissza babygirl!

Ismeretlen: Apuci nagyon dühös!

Ismeretlen: Hahó!

Ismeretlen: Oké te akartad!

Me: Mivan?

Írtam mire a mögöttem lévőnek akkor pittyent a telefonja. Megfordúltam és ő volt ott és engem nézett vigyorogva. Szívem őrülten vert és gyors hazagurúltam és bezártam az ajtót. Mi a fasz? Már követ is?

Me: Hagyj engem békén vagy hívom a rendőrséget!

Ismeretlen: Azzal nem mész semmire édes!:D

Ismeretlen: Ugye tudod hogy büntetést érdemelsz?

Me: Nem játszom ezt a beteg játékot ha választanom kéne a halál között akkor SE!

Ismeretlen: Nem érdekel! Te az ENYÉM vagy senki másé!

Me: Te beteg vagy! Nekem van barátom szállj le rólam!

Ismeretlen: Tudom hogy nincs baba úgyhogy ez egy újabb rossz pont nálam.

Me: Leszarom! Hagyj engem békén!

Ez volt az utolsó üzenetem és kikapcsoltam a telefonom.

×××××

Az elmúlt két napban be sem kapcsoltam a telóm és csak tv-t néztem. Reggel felkeltem és felöltöztem aztán mentem suliba. A suliban mindenki sugdolózott de nem tudom miről.

Ismeretlen H.S/ ffWhere stories live. Discover now