Mire visszaértünk már éhes sem voltam pedig apuci kérte, hogy egyek, de nem akartam. Apuci letisztította a sebeimet, elmentem fürödni és elaludtam.
- Édesem..egy hideg kéz ért az arcomhoz mire morogtam egyet és a másik oldalamra fordúltam. A következő amit éreztem az az, hogy valaki rám ugrik.
- Hagyj aludni! szóltam rá.
- Nem hagylak! Így is 11 óra van és unatkozok.
- Ohh te szegény fiú, és ezért kellett rám ugrani?? Én még aludtam volna.
- De nem fogsz.
- De jó forgattam meg a szemem majd kikeltem az ágyból és kimentem a konyhába. Apuci végig követett és tekintete végig a fenkemen volt. Sőt! Még most is ott van ami elég zavarba ejtő.
- Muszáj így nézni? Nagyon zavaró. fordulok hátra és nézek rá, de hiába mert még mindíg nem rám figyel.
- Tessék? Nem figyeltem.
- Azt látom! mondtam majd visszafordultam és csináltam tovább a kávémat. Miután kész lettem leültem az asztalhoz és meg akartam inni. Csak egy kortyot ittam, de már nem volt nálam.
- Köszönöm! mondta majd kivette a kezemből a kávét.
- De most miért? kérdeztem nyafogva.
- Mert a kislányok nem isznak kávét. Direkt neked vettem teát ott van a szekrényben. mondta majd próbáltam nem kiakadni.
- Joo..én most felmegyek és lehetőleg ne is lássalak estig. mondtam majd elindúltam fel.
- Most miért? kiabált utánam, de hallom, hogy kuncog. Ez nem vicces. Miután felértem a telefonomat kezdtem keresni és meg is találtam majd megnéztem az üzeneteket és egy csomó jött Derektől. Megkerestem a számat majd felhívtam.
Halo csajszi merre vagy? Már egy csomószor kerestelek de semmi válasz! Ugye jól vagy?
Jól vagyok Derek csak a nagyinak balesete volt és el kellett utaznom anyáékkal. Hazudtam az első dolgot ami az eszembe jutott
De nincs komoly baja ugye? Add át neki üdvözletem!
Nincs semmi komoly baja átadom neki de most mennem kell mert most fog felébredni puszi szeretlek! Mondtam majd leraktam. Most rosszul érzem magam amiért hazudtam neki, de ha megmondom neki az igazat rosszabb lesz. Éppen hogy leültem az ágyra mikor apuci rontott be nem túl nyugodt állapotába.
- Most szépen levetkőzöl deréktól lefelé és azt teszed amit mondok! a végét már majdnem hogy csak kiabálta amitől megijedtem.
- Nem. Samantha most rábasztál!
- Hogy mondtad? fordúl felém és a nyakán még az erek is kidudorodtak.
- N-nem.
- Engedelmetlen vagy velem? Velem? AZZAL AKI MEGVÉD TÉGED? MIÉRT NEM TUDSZ EGYSZER SZÓT ÉRTENI ÉS CSINÁLNI AMIT MONDTAM?
- NEM KÉRTEM HOGY VÉDJ MEG!! ADDIG VOLT ÉLETEM AMÍG NEM TALÁLKOZTAM VELED! ordítottam vele.
UTÁLLAK ÉS BÁRCSAK SOHA NEM TALÁLKOZTAM VOLNA VELED!
Ez után olyan történt amit nem is néztem volna ki belőle..a keze az arcomon csattanat miről a fejem oldalra fordúlt. A fájó pontra raktam a kezem majd a könnyeim potyogni kezdtek.- Sam én nem akartam..váltott vissza a régi önmagára.
- Hagyj békén. mondtam majd le siettem, felkaptam a cipőmet és kiléptem a házból. Azt se tudom merre megyek, de tőle távol akarok lenni. Miért is gondoltam hogy ő más?
Idő közben egy csendes kis park féle helyre értem. Leültem egy padra és hallgattam a szél susogását. A mobilom csörögni kezdett és anya neve villant ki.
Szia anya! szóltam bele szomorúan
Szia kicsim merre vagy? Harryék már mindenhol keresnek!
Anya te honnan tudsz Ap..vagyis Harryékről? kérdeztem meglepetten.
Harryék még nem mondtàk el? Mi bíztuk meg őket ugyanis veszélyben vagy! Bàrmelyik percben elvihetnek téged és ki tudja mit csinàl veled John!
Anya én semmit nem értek ki az a John?! Kezdtem dühös lenni. De amit észre vettem hogy egy fekete furgon többször megy el nem sokkal előttem.
Anya azt hiszem figyelnek engem! A dühnek már nyoma sem volt a helyét felváltotta a félelem és a pánik.
Sam nyugodj meg kérlek! Milyen színű a furgon?
Fekete.
Oké! Csinálj úgy mint aki nem látja azt a furgont! Mond el mit látsz?
V-van előttem egy kis szökőkút és előtte kis fekete kavicsok vannak.
Jólvan kincsem sikerült közben bemérni téged, Harryék màr úton vannak.
Anya kiszálltak az autóbol és felém tartanak! Kezdtem el sírni.
Szivem fuss! Maradj vonalban és fuss! Nem haboztam felpattantam és futni kezdtem a másik irányba...
Senki ne támadjon meg amiért ilyen sokára hoztam a kövi részt! Ez se lett olyan érdekfeszítő de remélem tetszik<33