Már hajnalban fennt voltam és elmentem amikor apuci aludt. Szerencsére ismerem ezt a környéket így hamar hazaértem. Gyors lefürödtem, felöltöztem és indultam suliba.
- Szia Sam!
- Szia Derek! öleltem meg
- Mizu? kérdezte a terem felé sétálva
- Semmi különös nincs. mondom vállat rántva
- Milyen óránk lesz? kérdem a terembe érve
- Biosz.
Már mondani akartam volna valamit de a telóm rezgett
Ismeretlen: Miért nem vártál meg? :(
Me: Bocsi apuci de sietnem kellett haza :(
Ismeretlen: Semmi baj babygirl milyen órád lesz?
Me: Biosz.
Ismeretlen: Akkor mindjárt találkozunk!;)
Me: Oké!
Miután a helyemre mentem pár perc múlva nyílt az ajtó és apuci lépett be rajta.
- Jó reggelt osztály ma én leszek a helyettesítő! Szemével keresett valakit és amint tekintete megállapodott rajtam mosolyra húzta ajkait és leült a székre.
- Nos mivel nincs kiadva feladat ezért szabad foglalkozás van de csak halkan! mondta mire mindenki ujjongani kezdett. Elővettem a telefonom és felmentem instára de semmi érdekes nem volt rajta. Mikor letettem a telefont próbáltam elaludni de megrezzent a telefonom.
Ismeretlen: Hé baba!
Me: Igen apuci?
Ismeretlen: Átírod a nevem?
Me: Persze egy pillanat!
Ismeretlen beceneve át lett állítva: Apucii❤🥵
Apuci❤🥵: Hmm..ez tetszik babyigirl.
Samantha beceneve át lett állítva: Babygirl❤👉👌😏
Na itt elkapott a nevetőgörcs mikor megláttam.
Babygirl❤👉👌😏: Azt a perverz mindenedet!😂
Apuci❤🥵: De te ezt a perverz embert szereted!
Babygirl❤👉👌😏: Én nem mondtam, hogy szeretlek.
Apuci❤🥵: Majd este is ezt mondd baby.
Babygirl❤👉👌😏: Miért mi lesz este?
Apuci❤🥵: Hogy kell engem szólítani?
Babygirl❤👉👌😏: Apuci.
Babygirl❤👉👌😏: De miért?Apuci❤🥵: Csak hogy tudd mit kell majd este nyögnöd a kezeim között!
Hogy mi? Felnéztem apucira aki engem nézett majd kacsintott egyet amitől elpirúltam és inkább lehajtottam a fejem a padra.
Valószínűleg elaludtam mert egy meleg és puha kéz simogatta az arcom.Babe kelj fel..egyből fel ismertem a hang tulajdonosát, de nem akartam felkelni.
- Hm..nem akarok. nyöszörögtem majd próbáltam visszaaludni, de apuci keze a polóm alá kúszott majd felfelé kezdett vándorolni.
- Apuci a kezed rossz helyen járkál. mondom.
- De valamit tennem kellett ugyanis kinnt vannak a formás melleid. suttogja fülembe mire felpattanok és megigazítom a pólóm, de nem is volt kinnt.
- Hé! Nem is volt kinnt! Ezt a kamu gépet! fordúltam mint aki meg van sértődve, de alig bírtam ki nevetés nélkül.
- Naa baba! Fúrta nyakhajlatomba a fejét de elrantottam a fejem. - Mi a baj? kérdezi aggódva, de aranyos.
- Semmi csak nagyon csikis vagyok. mondom mosolyogva.
- Szóval csikis vagy? kérdezte pimasz mosollyal.
- Apuci ne csináld! Ezt nem teheted! kezdtem hátrálni.
- Én csak egy csókot akarok, vaagy...nyújtotta el az a' betűt.
Meg sem mozdúltam.- Én-én még so. nem tudtam végigmondani mert a csengő megszólalt. - Nekem mennem kell! mondtam majd sietősen távoztam a teremből, de mielőtt kiléptem hallottam kuncogni. Biztos rájött, hogy még én ebben tapasztalatlan vagyok...