5. rész

1.1K 24 3
                                    

Reggel boldogan keltem fel és indúltam az iskolába. Derek rá is kérdezett mi a jókedvem oka, de csak annyit mondtam, hogy péntek van. Éppen irodalom órán ültem mikor kopogtak az ajtón.

- Tessék! szólt a tanárnő majd az ajtó nyílt és apuci jött be.

- Elnézést a zavarásért csak Samanthát szeretném kivenni erről az óráról. mondta apuci mire mindenki rám nézett és összesúgtak, hogy miért kell elmennem erről az óráról.

- Semmi akadálya Samantha szedd össze a holmid és elmehetsz. mondta mosolyogva majd összepakoltam és kimentem.

- Csináltam valamit amiért el kellett jönnöm? kérdeztem félénken.

- Igen kisasszony hatalmas bajban van. mondja komolyan mire félni kezdtem. Milyen bajban? Mit csináltam amiért bajban vagyok? Míg ezeken gondolkodtam addigra beértünk apuci irodájába és bezárta maga mögött az ajtót.

- Mit csináltam, hogy bajban vagyok? Én nem csináltam semmit. Ajkai hamar megtalálták az enyémet és vadul falni kezdte. Nyelve bejutásért könyörgött amit megadtam neki és az asztal felé tolt majd mikor neki ütköztem felemelt majd az asztalra rakott.

- Apuci ezt nem itt kéne! váltam el tőle majd le akartam szállni, de nem engedte.

- Sam. Akarlak, nagyon! mondta mély és vággyal teli hangon és a combomat kezdte simogatni.

- Apuci tényleg nem. keze feljebb siklott és már a szoknyám alatt volt. Ujjait a bugyim szélébe akasztotta majd félretolta. - Apuci.

- Mit szeretnél? kérdezte majd a derekára kulcsoltam a lábam és közelebb húztam. - Utálom ha rá tudsz venni arra amit nem akarok. mondom majd elmosolyodott és megcsókolt.

- Annyira szeretnélek keményen megdugni ezen az asztalon baby, hogy el sem hiszed. suttogja fülembe amitől nem kicsit indult be a fantáziám.

- Ennyire ne haladjunk előre apuci. Most had viszonozzam a tegnapit. súgom fülébe és eltol magátol.

- Biztos vagy benne édes? kérdezi mire bólintok egyet majd az asztalra mutattam, hogy feküdjön le. Igazából nagyon izgulok mivel még nem csináltam ilyet. Már másztam volna fölé mikor a csengő megszólalt.

- Ne ne most! morgott apuci mire felálltam és a táskámért nyúltam.

- Ha magának rendben van Mr. Styles délután várom! mondtam majd elfordítottam a kulcsot és kimentem.

- Na mi volt? jelent meg Derek és a szívbajt hozta rám.

- Jézusom! Derek ne csináld ezt! ütöm vállon.

- Jó bocsi, de minek kellett kikérni téged? kérdezi mire gondolkodni kezdtem.

- Csak valami nem volt jó az adatokkal és az igazgató Mr. Stylest küldte, hogy vigyen oda. De nem értem, hogy ez miért nem várhatott szünetig. mondom mire megértően bólintott. Rosszul érzem, hogy hazudnom kell neki, de ha megtudja itt olyan világ lesz, hogy csak na! A fizika óra alatt rájöttem mit is akartam csinálni az irodájában.

- Elnézést ki mehetek a mosdóba? kérdeztem mire bólintott én meg kimentem és a tükör elé álltam. Csak elragadott a hév igaz? igaz? bizonyára csak is az lehet az oka. miután megvitattam magamban a dolgot megengedtem a csapot és a kezem alá tartottam. Lehajoltam a csaphoz majd megmostam az arcom. Mikor megtöröltem az arcom apuci állt mögöttem és hát nem a legjobban sült el a dolog.

- Kúrva élet! A faszomat már, hogy mindenki ilyesztget! Nem lehetne szólni, hogy ribi ne ilyedj meg itt állok? akadtam ki teljesen.

- Ez egy rossz húzás volt Samantha. mondta ki a teljes nevem higgadtan ami megijesztett.

- Tudom. mondom majd az ajtó nyitodasat hallottam és Tiffany egyik csicskája lépett be.
Visszanéztem de apuci sehol. Hogy csinálja? Ki akartam menni, de Mary megállított.

- Mivan? kérdeztem.

- Miért kért el Mr. Styles az óráról? kérdezte mérgesen.

- Csak néhány adat nem volt rendben ezért segítenem kellett, de miért is érdekel ez téged?

- Na idefigyelj! Nyomott neki a falnak. - Mr. Styles az enyém! Csak az enyém értve vagyok? kérdezte fenyegetve.

- Te fenyegetsz engem? Azt a rohadt! Nem hittem volna, hogy már a tanárokra is rámész! Nem tudom, hogy akik megfektettek téged mit láttak benned. Talán fizettél nekik? Vagy esetleg ők fizettek?kérdeztem elgondolkodva. - Bottal nem nyúlnék hozzád nem, hogy lefeküdjek veled! Csodálom, hogy a szüleid még be mernek jönni az iskolába. Nem szégyelled magad? Fejeztem be majd kimentem és visszamentem a terembe. Mary egy percel később jött vissza és egy hangja nem volt. A telefonom megrezzent majd gyorsan megnéztem, hogy ki az.

Apuci❤🥵: Öröm lesz téged megbüntetni baby!

Babygirl❤👉👌😏: Képzelem apuci..

Apuci❤🥵: Mi a baj bogaram?

Babygirl❤👉👌😏: Én..

Apuci❤🥵: Nekem bármit elmondhatsz.

Babygirl❤👉👌😏: Én úgy érzem, hogy rosszat tettem az irodádban és én nem szeretném, hogy miattam bajba kerülj.

Apuci❤🥵: Napsugaram! Ezzel ne foglalkozz az az én problémám. De hétfőtől már nem fogok tanítani így nem lesz semmi baj rendben?

Babygirl❤👉👌🥵: Elmész innen?

Apuci❤🥵: Én csak helyettesítő tanár voltam és találtak más tanárt. A suliba nem találkozunk, de suli után mindíg érted megyek.

Babygirl❤👉👌🥵: Rendben!

Apuci❤🥵: Este van egy meglepetésem. Mától minden megváltozik ígérem!

Babygirl❤👉👌🥵: Oké. írtam meg majd elraktam a telefonom mert vége van az órának.

Ma sokáig kellett maradnom az iskolába ugyanis kémiából azt a feladatot kaptuk, hogy kutassunk a könyvtárba tudósok után és csináljunk egy bemutatót róla. Már besötétedett mikor kész lettem és jobbnak láttam menni. Visszaraktam a könyveket a helyére, elraktam a füzetet majd kiléptem a könyvtárból. A telefonom megcsörrent majd felvettem.

- Halo! szólok bele.

- Szia baby merre vagy? szólt bele apuci.

- Most jöttem ki a suliból. Miért?

- Mindjárt ott vagyok ne menj sehova. mondja majd lerakja.

- Oké. mondom majd megnéztem az instát, de semmi érdekes. A jól ismert fehér tesla parkolt le mellettem majd a másik felére mentem.

- Szia. köszönt mosoylogva

- Szia-sztok. néztem a hátsó ülésre ahol két apucival egyidős fiúk ültek.

- Zayn vagyok! köszön a fekete hajú fiú.

- Én Niall. mondja a szőke hajú.

- Samantha. mondom majd előre fordultam.

- Kérsz inni? kérdezte apuci mire bólogattam majd kivettem a kezéből a hideg kólát és beleittam.

- Hova megyünk? kérdeztem mikor láttam, hogy nem jó irányba megyünk.

- Hozzám. mondja majd ezután csönd lett.

- Nektek nincs melegetek? kérdeztem a pólómmal legyezve magam.

- Nincs, de megálljunk? kérdezi apuci mire bólintok és lekanyarodik az út szélére. Kikapcsoltam az övemet, de ekkor már szédültem és homályosan láttam mindent. Kiszálltam az autóból  és neki támaszkodtam.

- Sam. vízhangzott a nevem.

- Mit adtatok be nekem? kérdeztem majd a földre estem. Alig láttam valamit, de valaki mellém sétált majd felemelt és vissza vitt a kocsiba. Egy kezét éreztem az arcomon majd a fülembe suttogott.

- Minden rendben lesz. Később megfogod érteni miért. hallottam tompán a szavakat majd sötétség...

Ismeretlen H.S/ ffWhere stories live. Discover now