Csak futok amerre látok. A parkból már kiértem és egy tisztáson vagyok távol a várostól, körülnéztem és nem láttam semmit csak hatalmas fűt.- Anya! Ott vagy még? Anya?!
- Itt vagyok kincsem! Nincs semmi bajod? Kicsit megnyugodtam mikor hallottam hangját.
- Nincs! De nagyon félek. Hol vannak a fiúk?
- Tudom. Mindjárt ott vannak. Tarts ki!
A távolból láttam leparkolni a fúrgont.- Anya! Megtaláltak! Kezdtem sírni.
- Sam! Hasalj le! Kiabáltak Harryék mögöttem.
- Nem lesz semmi baj! Tedd amit kérnek! Lövöldözni kezdtek, befogtam a fülem és a telefon kiesett a kezemből.
- Sam! Gyere! Segített fel Liam. Odafutottunk a többiekhez és újra a földön voltam. Mikor a lövések abbamaradtak felnéztem és a fúrgon éppen elhajtott.
- Jól vagy? Nem bátottak? Kérdezte Harry.
- N-nem. Szorosan megölelt és suttogta, hogy mennyire sajnálja.
- Mennünk kéne mielőtt még visszajönnének. Mondta Louis körülnézve mire elmentünk az autóig és beültünk majd hazamentünk. Nagyon haragszik rám? Meg fog büntetni amiért kiabáltam vele. Miután hazaértünk felmentem a szobába és befeküdtem az ágyba. Ez az egész nem lett volna ha teszem amit kér és nem megyek sehova. Az ajtó kinyílt és bejött valaki, de nem láttam mert háttal voltam az ajtónak.
- Sam..feküdt mellém apuci.
- Apuci..sajnálom. Megint rossz voltam.
- Nem. Ez nem a te hibád. Én kiabáltam veled egy hívás miatt. Nagyon sajnálom.
Szembe fordúltam vele és a szemeibe néztem.- Akkor..nem lesz büntetés?
- Nem. Csak a korábbi miatt. Tudod, hogy szeretlek, de hasalj a térdemre. Ült fel az ágy szélére. Nem akarok rosszabbúl járni, úgyhogy tettem amit kért. Lehúzta a nadrágomat a bugyimmal együtt és végigsimította fenekemen.
- Miért kapod a büntetést baby?- Mert csúnyán beszéltem és feleseltem veled apuci.
- Okos kislány. 10 ütést fogsz kapni a formás fenekedre. Simított rajta végig újra majd hírtelen rácsapott, kicsalva belőlem egy apró nyögést. Ez fájt. Ahogy haladt a 10 felé egyre erősebbet ütött és az utolsónál akkorát ütött, hogy a nevét kiabálva nyüszítettem fel. Megpuszilta a sajgó gömböket és visszahúzta a nadrágom, majd felültetett az ölébe.
- Apuci..?
- Igen?
- Szeretsz? Kérzedtem az ujjaimat birizgálva.
- Persze, hogy szeretlek.
- Még akkor is ha rossz vagyok? Néztem szemeibe.
- Még akkor is. De mostmár alvás van, ilyenkor a hercegnők már rég alszanak. Fektetett le az ágyba és mellém bújt.
- Jó éjt apuci.
- Jó éjt Sam.
1 héttel később se mehettem sehova és kezdek unatkozni. A telefonomat is megvonták tőlem mert lenyomozható. Megfogok őrűlni.
- Niall...visszakaphatom a telefonom? Reménykedve néztem rá hátha visszaadja.
- Sam! Ezt már megbeszéltük..
- De unatkozom.
- Mit szólnál hozzá ha zenélnénk? Kérdezte mosolyogva.
- Például?
- Zongora?
- Valami más? Zongorázni nem tudok. Mondtam zavartan.
- Hm..gitár?
- Tökéletes! Azt tanúltam 6 évig.
- Menjünk. Felálltam a kanapéról és az egyik zárt szobába mentünk. Wow! Mostmár értem miért van bezárva. Tele van szebbnél szebb hangszerekkel.
- Szoktatok zenélni?- Amolyan hobbiként. Ha épp nincs semmi dolgunk csak idejövünk és kikapcsolódunk.
- Értem. És írtok dalokat is? Kérdeztem kíváncsian.
- Ha jön az ihlet akkor igen. Megnézed őket?
- Persze! Kotorászott a sok papír között majd kiválasztott egyet és odaadta. A címe perfect volt.
But if you like causing trouble up in hotel rooms
And if you like having secret little rendezvous
If you like to do the things you know that we shouldn't do
Then baby, I'm perfect
Baby, I'm perfect for you
And if you like midnight driving with the windows down
And if you like going places we can't even pronounce
If you like to do whatever you've been dreaming about
Then baby, you're perfect
Baby, you're perfect- Wow! Ezt ki írta?
- Harry. Harry egy szerelmes dalt írt? De kinek írta?
- Hm. Akkor gitározunk? Kérdeztem mosolyogva mire hozott két gitárt..
Oké, oké jó sokáig eltűntem de megpróbálok aktívabb lenni csak sajnos nincs ötletem, hogyan folytassam.xx