4. rész //16+//

2.1K 21 2
                                    

- Apuci mire készülsz? léptem hátra egyet.

- Csak egy kicsit megcsikizlek, hogy felébredj. mondja és felém közeleg, de kifutok a szobából majd a nappaliba kötök ki. - Jézus! Ilyet nem játszunk! kiabáltam el magam, de semmi zaj nem volt csak csend. Hírtelen nagy puffanást hallottam fenntről amitől megugrottam és szaladni kezdtem az emeletre.

- Apuci hol vagy? kérdeztem kétségbeesetten majd a földön egy összetört váza és körülötte vércseppek ami a fűrdőig vezet. - Mi történt? rohantam be a fűrdőbe ahol apuci a karjához egy törülköző volt tekerve. 

- Semmi baj csak levertem a vázát és megvágta a karom.

- Hozom a dobozom ülj le az ágyra mindjárt jövök! mondtam mire már szólásra nyitotta volna a formás ajkait, de leintettem és az ágyra mutattam. Egy fúrcsa vigyor volt az arcán mikor az ágy felé nézett és inkább nem kommentáltam hanem mentem a dobozért. Mikor visszaértem apuci az ágyon feküdt..poló nélkül. Az ajtóban megtorpantam és végignéztem rajta. Hogy lehet valakinek ilyen teste? Kidolgozott felsőtestén több tetoválás virított, de ami a legjobban tetszett az a pillangó volt a hasán. Végig akarok simítani azon a testen, minden egyes porcikáján. Már a gondolatra is elpirúltam és mikor észhez tértem leültem az ágy szélére majd levettem a törülközőt és a hasára tettem, hogy addig se azt nézzem. Apuci levette onnan majd végighúzta a kezét a kocka hasán. Beharaptam ajkamat tette miatt majd a sebre koncentráltam.

- Tetszik? teszi fel a kérdést mire tudja a választ, de húzza az agyam.

- Mi? Nem figyeltem. 

- Életem. Nem versz át! Szeretnéd megérinteni? Tudod ez csak a tiéd. súgja fülembe mitől megrázkódok.

- Harry ne húzd az agyam! dörrenek rá. Hupszi.

- Hogy hívtál? komorodik el.

- Én sajnálom apuci, csak..csak, inkább elpakolom ezeket! mondtm majd fel akartam álni, de visszarántott majd maga alá gyűrt.

- Te csak? kérdezi fölém magasodva. Kezdek félni.

- N-nekem csak ki-kicsúszott a számon sajnálom. fordítom el a fejem, de államnál fogva fordította vissza arra kényszerítve, hogy szemeibe nézzek.

- Még egy ilyen és bünti lesz hercegnő! puszilta meg homlokom majd egyre lejebb haladt és a számnál megállt. Rám nézett és mintha arra várna, hogy engedélyt adjak neki. Alig láthatóan, de bólintottam és szabad utat adtam neki. A szívem a torkomban dobogott és mintha a hasamban ezernyi pillangó kelt volna életre. Ajkait lassan nyomta enyémnek majd mozgatni kezdte. Próbáltam utánozni azt amit ő csinált. Maj mikor a szám résnyire nyitva volt nyelvét átdugta számba ezzel bennem még több érzést keltve. Mikor egy kicsit felbátorodtam a kezem felvezettem a hajába majd egy kicsit meghúztam mire elvált ajkaimtól.

- Sajnálom apuci nem kel. ajkait ismét enyémnek nyomta, viszont most már kicsit vadabb volt ami tesztett. 

- Semmi baj. vált el újra. - Szeretnéd ha örömöt okoznék neked babygirl? hajol hozzám kozel és az ajkamba harap.

- Igen apuci. mondom félve és izgatottan.

- Bízol bennem?

- Igen. mondom majd ad egy csókot a számra és a keze elindúlt anyakamtól és a nadrágom szélénél megállt. Lassan húzta le a vékony fekete anyagot majd kezével végigsimított a combomon közben ajkaival a hasamat puszilgatta. A félelemnek már nyoma sem volt, helyette csak a vágy és a jóleső érzések foglaltak le amit apuci csinál. A bugyim szélébe akasztotta két ujját majd egy rántással lekerült rólam. Deréktól lefelé meztelen vagyok ami fúrcsa volt mert soha nem voltam ilyen helyzetben. Apuci szét nyitotta a lábam és közé furakodott. Az alhasamtól lefelé a csiklómig végignyalt mire egy kisebb nyögés hagyta el a számat.

- Ezaz baby hallani akarom a hangod! mondja apuci és újra végignyalt csiklómon mire a nevét nyögtem. Egyre gyorsabban kényeztette csiklómat és éreztem, hogy nincs sok hátra.

- Ah-apucih én ahh-mindjárt el..ahh! nem tudtam befejezni mivel az egyik ujját felnyomta mitől a szemem is fennakadt. Egyszerre ujjazott és nyalt amitől pillanatokon belül elélveztem a nevét kiáltva. Apuci mellém feküdt majd betakart.

- Köszönöm! mondtam mosolyogva szemeibe nézve.

- Neked bármit angyalom! puszilta meg fejem búbját majd lekapcsolta a kislámpát. - Joéjt hercegnő! mondja majd lassan elnyomott az álom...

Ismeretlen H.S/ ffWhere stories live. Discover now