Chapter 2.

807 73 8
                                    

Jack’s POV

                 Inca nu pot sa cred ca acea fata a reusit sa imi scape. De cand am plecat de la ea numai la ea m-am gandit. Am intrat pe usa, dupa ce am dat cu capul in usa de 2 ori. Am dat peste Slender si Hoody, iar pe Masky l-am intepat cu furculita la masa… Cred ca au observat si ei ca nu sunt atent la nimic din jurul meu.

[Slender]-Si, ce ati mai vanat azi?

[Jeff]-Pai, am vanat 7 copii, 13 adolescenti si 10 batrani.

[Hoody]-Pai, am vanat 13 copii, 2 adolescenti si 15 batrani.

[Masky]- Azi am vanat 5 copii, 20 de adolescenti si 1 batran.

[Sally]- Pai, unchiule Slendi, azi am vanat  25 de copii si 3 adolescenti.

[Slender]- Si tu, Jack, ce ai vanat?

[Eu]-…

[Slender]-Planeta catre Jack! Urla el la mine si cad de pe scaun ca un neghiob.

[Eu]-Ce??

[Slender]-Ce ai vanat azi?

[Eu]-O fata…

[Slender]-Atat? Cam putine crime pe ziua de azi…

[Eu]-Dar nu a murit inca acea fata…

[Slender]-Cum? De-aia erai asa ganditor azi?

[Eu]-Pai cand sa o mananc ma impinge si cad pe fereastra si a trebuit sa plec ca imi ramasese cutitul la ea…

[Slender]-Si o sa te duci dupa ea sa o omori, nu?

[Eu]-Da, maine seara,

[Slender]-Asa sa faci.

                Am mancat ce mi-a mai ramas si m-am dus in camera mea. Am intrat si mireasma puternica a aftershave-ului meu. Camera mea e destul de dezordonata si ordonata in acelasi timp. Cum asa? Pai, intr-un colt este o gramada de tricouri, putin mai incolo a gramada de pantaloni iar in celalalt colt o pereche de boxeri. Daca va intrebati, toate sunt curate, doar ca imi e mai usor sa le iau de acolo decat din dulap.

                M-am asezat pe pat si am incercat sa dorm. Tot restul noptii nu am putut dormi. Cred ca va dati si singuri seama din ce cauza. Da, este ea. Pur si simplu nu m-am putut oprin din a ma gandi la ea… Ce o face asa de speciala…

                Cum noaptea nu am putut dormi, ziua am dormit ca un porc. Pe la ora 19-20 m-a sculat Slender ca sa ma schimb sa plec la vanatoare…

                Am iesit din casa si m-am indreptat spre a ei. Daca in seara asta nu o omor, o sa o urmaresc si o sa ma asigur ca ii fac viata un chin.

                 Erica’s POV

                 Il mai stiti pe tipul care m-a atacat atunci in acea noapte? Ei bine, stiam eu ca imi pare cunoscut. L-am mai vazut undeva. Dar unde? Pai, pe un ziar in care se povestea de crime petrecute in orasul nostru in ultimele saptamani. Se intampla din ce in ce mai multe crime iar oamenii mai au putin si se baricadeaza in casa cu provizii pentru un an. Nu e chiar asa de rau. Atata timp cat nu o cauta cu lumanarea nu au de ce sa se ingrijoreze.

                Eu sunt foarte calma. Nu am ce pierde, nu? Adica da, am o familie, prieteni, etc… Dar daca luam astea cu ce raman? Nu am ce pierde. De aceea atunci cand vine tipul ala o sa ma lupt, scap , ok, nu scap nu o sa ma milogesc de el sa nu ma manance.

                       Jack’s POV

         Sunt gata de vanatoare.O sa o invat pe acea fata ca nimeni nu se pune cu mine. Nimeni nu ma impinge de la geam si aproape imi rupe ceva si scapa vie. Nu mai am nici un fel de rabdare. Nu mai stau! Plec direct acolo in acest moment. Ma duc direct la ea, fara intreruperi sa o desfigurez, sa o torturez, sa ii fac ultimele minute din viata un chin.

Am ajuns in fata geamului ei, care apropo era la fel de vechi ca data trecuta. Ma jur ca daca nici acum nu o omor din cauza lui vin eu personal cat e ea la scoala si il dau cu vasilina sa nu mai scartie ca un handicapat mintal. Lumina galbuie stralucea de la ea din camera ce mi-a dat de inteles ca ori nu se culcase inca ori adormise cu lumina aprinsa. Oricum ar fi, am urcat pe zidul casei si am intrat tiptil pe geam

[Erica]-Hey! Mi-a zis ea fara pic de jena de parca eram un prieten foarte vechi sau vreun coleg foarte de treaba care niciodata nu ar judeca-o. Fata asta cam intrece limitele.

[Eu]-Cum adica HEY ?!? Mam uitat la ea ca la felu 14, ea neschitand nici un sentiment de frica si si-a dat ochii peste cap… ochii aia mici, draguti si …. STAI CE? CE PISICI GANDESC?

[Erica]-Hai nu mai fa d-astea, stai jos, ia un chips si  fa-te comod . Mi-a zis ea uitandu-se la TV, aruncandu-mi o punga de chips-uri in brate.

[Eu]-O..o..ok.. I-am zis eu punandu-ma in pat langa ea iar ea s-a ridicat, ducandu-se la noptiera . Ea era imbracata intr-o fustita  cam scurta pentru pijama si un maiou decupat la spate… Nu cred ca se pregatea de culcare.

                S-a aplecat spre noptiera iar dintr-un sertar a scos o cutiuta negru cu tente visinii dupa care s-a intors cu fata la mine. A deschis incet cutia, scotand din ea un cutit mare. Cutitul meu mare!? Dar parca ceva e foarte diferit. Ceva… acel ceva… Ia stai o secunda, e curat. Nu mai are lichidul acela specific mie pe el, e pur si simplu lucios si ascutit. Ma intreb de ce mi-l da… Nu ii e frica ca o sa o omor.

„Cap sec, daca ti-l da, normal ca nu ii e frica de tine” se baga constiinta mea. Constiinta de cacat.

[Erica]-Cu placere! Zise trantindu-se pe pat si schimband canalul pe unul cu desene animate… Copilaroasa….

[Eu}-Mersi, cred…. I-am zis eu in soapta, luand un chips si uitandu-ma cu ea la televizor…

                Imi pare rau ca acest capitol vine abia acum, sorry :)

Just criminalsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum