Erica's Pov
Dupa un dus bine meritat am iesit din cada. M-am sters bine cu prosopul si dupa m-am intins dupa haine ca sa ma imbrac. Ce na... Uff am uitat sa imi iau haine. Si acum eu ce fac? In niciun caz nu voi iesi aproape dezbracata cu ala in camera.
[Eu]-Jack! Jack! JAAACK! Tip eu dupa el
[Eu]-Faci pe mutu?!
Ahh putea sa imi dea hainele ca nu murea. Imi infasor prosopul in jurul corpului si ies din baie ca sa vad ca el defapt nu era in camera. Cred ca iti bati joc de mine. Am tipat ca nebuna si am vorbit singura. Trebuie sa merg la psihiatru, clar.
Ma imbrac intr-o pereche de blugi rupti in genunti, un tricou cu un umar gol si niste tenisi cu platforma, Ma uit putin in oglinda. Imi pieptan parul mi-l prind intr-o coada de cal. Daca ma uit bine la mine pot zice ca sunt chiar sexy.
Ies din camera si cobor in sufragerie unde toti erau adunati si stateau pe unde puteau, pe scaune, pe fotolii, pe canapea.
[Slender]-Erica! In sfarsit! Pe tine te asteptam. Stai pe canapea!
[Eu]-Ok, ce se intampla?
[Slender]-Tre sa va anunt ceva sit re sa fiti toti! Acum sezi pe canapea!
[Eu]-Ok.
[Slender]-Acum ca suntem toti pot sa va anunt. Va anunt pe toti odata deoarece nu vreau sa vorbesc de 10 ori. Vom sustine un concurs de talente, va puteti inscrie. Oragnizatori: Eu. Juriul va fi format din 2 studenti de la Liceul de Arte Creepypasta din Colorado si 1 student de la Liceul Muzical Creepypasta din Nevada.
Nu pot sac red! In sfarsit am ocazia sa particip la un concurs de talente. Sunt asa de fericita incat am inceput sa topai. Doamne, ce topait, efectiv m-am urcat pe canapea si sar pe ea ca nebuna.
[Slender]-Daca strici canapeaua, o platesti!
[Eu]-Ok nu mai sar! Unde o sa se tina concursul?
[Slender]-Um... Pai nu ne-am gandit pana acum la asta. Trebuie sa construim o scena presupun.
[Eu]-Rezolv eu!
Ma ridic de pe canapea si ma duc spre usa. Ies din casa si fug in curtea din spate unde imi folosesc puterile, ca doar na, nu le am degeaba, si fac o scena din sange pentru spectacole. In timp ce eu munceam sa fac scena, adica in jur de cateva secunde, au venit si restul.
Eu eram pe scena si restul in fata ei. Aranjam microfonul cand mi-am dat seama ca nu vreau sa cant singura. M-am aplecat si l-am luat pe Jack si l-am urcat pe scena.
[Eu]-Jack, am, vrei sa canti cu mine?
[Jack]-De ce?
[Eu]-Pentru ca nu vreau sa cant singura.
[Jack]-Ok. Cant cu tine daca...
[Eu]-Daca?
[Jack]-Daca canti "Sexy creepypasta".
[Eu]-De ce?
[Jack]-Pentru ca e o melodie draguta!
[Eu]-Ok.
Jeff's Pov
Ma uitam la ei cum canta. Frate, chiar o urasc pe Erica asta. Este o ingamfata. O ingamfata destul de draguta. Stai ce?! Am innebunit. E doar o alta fata. Care e foarte frumoasa si desteapta si cu o putere foarte speciala.
O urasc! Sau poate nu? O iubesc? Nu se poate.
Ba se poate
M-am indragostit de Erica. Socant, dar asa este. Sunt inragostit de o fosta fata simpla, acum cea mai noua criminala, dar si cea mai puternica si cea mai draguta.
Ma duc mai aproape de scena atunci cand observ ca ea coboara de pe scena. Vreau sa vorbesc cu ea.
[Eu]-Erica! Stai putin!
Nu zisese nimic. Poate nu ma auzise. M-am dus langa ea dar ea se uita ciudat la mine si ma evita. Ce are acum?
[Eu]-Hei Erica! Ce faci?
Nu apuc sa mai zic si altceva ca Erica isi foloseste puterea si ma arunca cat colo si o vad cum pleaca spre Sally.
Erica's Pov
M-am dus langa Sally sa o intreb daca vrea sa iesim in oras. Am nevoie neaparat de haine noi.
[Eu]-Sally, putem merge la mall sa imi iau niste haine noi?
[Sally]-Yaay, zi de shopping.Perfect! Hai! spune ea luandu-ma de mana.
Mergem la statia e autobus de unde luam autobuzul spre oras. Am ajuns in cateva minute acolo. Am intrat in mall si ne-am dus la primul magazine de haine pe care l-am vazut. Am luat cateva haine care ni s-au parut dragute apoi am hotarat sa luam o pauza sis a mergem la o cafenea sa bem o cafea.
[Sally]-Si Erica, am o mica curiozitate. Ca intre fete.
[Eu]-Da?
[Sally]-Il placi pe Jack?
[Eu]-Hei, uite, H&M, hai sa mergem si acolo! spun eu evitand raspunsul.
Eu il plac? Teoretic nu ii ignor intrebarea doar ca eu nu imi pot raspunde nici mie, cum as putea sa ii raspund ei? Uff... Il plac sau nu? Nu mai inteleg nimic.
Am intrat in H&M si dup ace ne-am plimbat putin ne-am ales cate ceva si am intrat in cabina de proba. Am iesit amandoua.
Sally era imbracata intr-o rochie alba inflorata care ii statea foarte bine. M-am uitat bine la ea si dupa i-am facut semnul ok.
Eu eram imbracata cu un dres rupt, o fusta mini, un maieu dragut, bocanci si multe bratari colorate care sa se potriveasca. Se uita la mine si imi da si ea ok-ul.
Ne-am dus la casa si am platit cele cumparate, apoi am iesit din mall si ne-am indreptat sore statia de autobus ca sa ajungem acasa.
La fel ca la venire, am facut cateva minute cu autobuzul si cateva minute pana in casa. Cand intram toata lumea se uita ciudat la noi. Efectiv se holbau la noi. Si plangeau. Ce se intampla. Slender se apropie de mine.
[Slender]-...
________________________________________________________________
STOP CAPITOL. Mno, pe data viitoare. Sper ca v-a placut. Byee :)
CITEȘTI
Just criminals
FanficO fata mai speciala atrasa de un criminal, dulce si haios ,care ii dovedeste, cu greu si in stilul lui, ca o iubeste. Fata simte la fel pentru el? Aflati totul aici! -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. Colaborare intre @SakuraZcheek si @MeLiltleJeff ...