Chapter 7.

695 62 18
                                    

                Erica’s POV

             Dupa scurt timp de la discutia mea cu Slender m-am culcat deoarece eram franta. Nu mai puteam. Nu am mai dormit cum trebuie de ceva timp, adica de o zi, dar e mult pentru organismul meu obisnuit cu lenea totala.

            Am dormit cred ca mai bine de 12 ore, si asta se datoreaza faptului ca Jack a fost nevoit sa doarma pe jos deoarece ma intindeam ca o pisica in calduri pe tot patul. El a dormit chiar langa pat, asa ca atunci cand ma dau jos trebuie sa am grija sa nu calc pe burta lui, nu ca ar fi mare scofala. Nu moare el daca il calc pe abdomenul lui bine lucrat, sa fim seriosi acum.

            *dimineata*

            Dormeam si eu linistita cand s-a gasit Slender ca e timpul sa ne trezeasca. Bine, are si el dreptatea lui. Din cate am inteles azi trebuie sa merg la prima mea zi de liceu.

            Cand nenea tentacule lungi, adica Slender, a trantit usa si eu m-am speriat si ghiciti ce am patit! Am cazut peste Mister patratele sexy. CE TOT ZIC EU AICI?!

            Simt cum roseata se aduna in obraji si ma ridic rusinata de pe el, ducandu-ma in fata dulapului, lundu-mi haine si ducandu-ma la baie.

            Am intrat in dus, dupa ce desigur am incuiat usa, pentru ca nu stiu de ce pedofili perversi mai sunt in acea camera. Si avand in vedere ca este o singura persoana in camera aia spune multe. Am facut un dus scurt, cat sa miros frumos si sa fiu curata. Deobicei stau doar de dragul de a admira tavanul si apa cum se iroseste, dar acum n-am chef si mi-e lene sa stau in picioare.

            Am iesit din dus si m-am sters rapid, dupa imbracandu-ma si iesind din baie , cedand baia colegutului meu de camera.

            Am coborat in bucatarie unde Slender tocmai a pus doua oua ochi impreuna cu o bucata de bacon intr-o farfurie, pe care cum a lasat-o pe masa de langa aragaz, am ciordit-o si m-am asezat la masa incepand sa mananc.

            Am terminat foarte rapid, deoarece mancarea era foarte buna, si in ciuda conversatiei mele de aseara cu Slender nu mi-a dat nici un pic de sange.

            Pana sa coboare si restul, Slender imi da oraru. Azi, fiind luni, am prima ora „Lovitura mortala”. Suna interesant. Abia astept prima ora.

            Am plecat impreuna cu Armata nebuna spre Colegiul National „CreepyPasta” New Orleans. Nume ciudate de licee, niciodata nu o sa le inteleg. Frate, nu era mai usor sa ii zica: Creepypasta Liceum? Nu, o lungim ca babele la supermarket.

            Ajungem in fata liceului destul de rapid, ceeea ce ma face sa zambesc la gandul ca nu trebuie sa merg mult. Mda, daca continui asa o sa ajung cat probabil o viitoare profa. Mereu exista profa aceea grasa cat Asia.

            Am aflat pe drum ca sunt in clasa cu Jack. De ce nu ma mai mira? Parca am fi lipiti cu banda adeziva unu de altul.

            Merg pe holurile invechite ale liceului, uitandu-ma in graba peste portretele de pe pereti, care,desigur ca, toate il contin pe Slender si seful de promotie a acelui an.

            Intru rapid in clasa, deoarece mai era putin si se suna. Daca colegii mei care stiau unde este liceul aveau chef de vorba in drum spre liceu. Chefu de vorba…

            Ma asez, adica sa reformulez, caut unde sa ma asez, ca nimeni nu s-a gandit ca elevilor noi le trebuie si loc unde sa stea.

            Cu chiu cu vai reusesc sa ma asez si eu pe ceva pana cand intra profu, care apropo, nu arata rau, dar nici bine. Era un om trecut de 40 de ani, cu mustacioara si putina barba, cu parul albicios, cu o statura inalta, fiind putin mai inalt decat Jack, care este cat un munte.

Just criminalsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum