Chapter 12.

400 45 7
                                    

Ok scuze ca acet capitol vine abia acum dar e perioada mediilor si trebuie sa imi maresc mediile, cel putin eu. Roberto a ramas fara credit si era sa zic o prostie. Oricum, speram sa va placa. Byeee :*

_________________________________________________________________

Erica's POV


Cand am ajuns acasa toti plangeau. Ce dracu au patit si astia? Au ramas fara prajituri? Le fac eu. Chiar daca rica sa moara otraviti.

[Eu]-De ce plangeti?

[Slender]-Pai, Jack a disparut. Nu il gasim nicaieri, nu il pot detecta pe undeva. Nu stim unde e.

[Eu]-Ce?!

Am simtit cum efectiv iau foc. Cum ma inrosesc. Cum sangele fierbe din ce in ce mai tare in mine. Ma uit in tanga si in dreapta si vad cum toti se uita speriati la mine. CE DOAMNE IARTA-MA! NU SUNT SATANA //scuze Codrinel :))// ! Acum sunt nervoasa de-a binelea.

Am iesit pe usa mai rau ca un uragan. Doamne, ce tocmai am zis, uraganalele nu ies pe usa.

In fine, am iesit si m-am dus in padure, poate ma mai calmez iar un grup de turiti treacea prin vizita. Auzi, pana la urma, nu trica sa imi var nervii pe ceva.

Ma duc pe langa ei si imi cot cutitul. Ce? Voi nu aveti tot timpul cu voi un cutit? Ah, pai, imi pare rau de voi.

Ma apropii usor de ei. Ca o felina. Tanananaaaam. Sar pe ei si ii tranez, ii jupor si le mananc organele. Imi era foame, oricum. Ma ridic de pe corpurile acum reci i lipsite de viata si imi indrept privirea inainte. Dintr-o data incep sa vad in ceata. Incep sa vad, dar tot in ceata niste imagini continue. Vad o biserica foarte mare si veche. Vad intrarea in biserica. Vad biserica in interior. Il vad pe Jack legat de un stalp si pe Nina the Killer langa el.

Imaginile se opresc iar eu ma ridic de pe jos. Chiar daca imi pierd timpul fugind pana in Moscova , da am vazut un semn pe care scria Moscow, Russia.

Am fugit acasa si am intrat prin spate ca de nu ma oprea Slender. M-am dus in camera lui si am luat cristalul de teleportare. Da avem si asa ceva.

Am tinut cristalul si mi-am imaginat ca ma aflu in locul pe care il vazusem in viziune, si in mai putin de 30 de secunde m-am trezit in fata acelei catedrale vechi si care sta sa cada.

Am intrat usor in camera sa nu se auda ceva deoarece cacatu asta de usa scartia ca naiba. Este cea mai distrusa biserica pe care am vazut-o vreodata. Nu ca am vazut multe biserici la viata mea.

Cand am intrat inauntru , Jack era legat de stalp si Nina the Killer il ameninta cu cutitul. Sunt clar vazatoare mai nou. Oricum, ce face ea aici si mai rau, ce cauta Jack aici?

[Eu]-Hey Nina, din intamplare, imi poti zice si mie, ce cauta Jack aici, legat?

[Nina]-Pai , din intamplare, eu il iubesc pe Jack. Voi va bateti joc de el. Il ignorati. Eu il iubesc cu adevarat, chiar daca el e picat in limba dupa curve penale. Trebuie sa ma iubeasca pe mine. Eu tin cu adevarat la el! Dar cum nu ma iubeste, nu va putea sa iubeasca pe nimeni! spune si ii baga cutitul in spate lui Jack apoi urla ca o dementa, ii scoate cutitul din spate si arunca iar cu cutitul in el.

Simt cum pamantul imi fuge de sub picioare. Incep sa tip si sa o injur apoi sar peste ea. Ii dau un pumn in stomag, unul in gingie si dupa ii bag unghiile in gat de nu mai poate respira.

Ma duc la Jack. Nu mai are destul sange o sa moara. Hai ca pot sa o fac, daca nu era el nu eram nici eu criminala. Pot sa ii dau 95% din sangele meu ca sa supravietuiasca. O sa fac asta.

In timp ce faceam schimbul simteam cum ochii mi se intuneca si cum incep sa ma simt libera, fara nici o grija. Libera ca pasarea cerului.

Ma doare capul si simt ceva ce ma inteapa in mana. Incerc sa deschid ochii dar nu pot. Incerc iar, si de data ata reusesc, iar o lumina puternica ma orbeste. Incerc sa ma obisnuiec cu lumina si imi intorc capul pe o parte ca sa observ ca am perfuzie in mana. Probabil sunt la spital. Ce caut aici? Nu imi amintesc prea multe.

Cand vederea imi revine , ma ridic de pe acel pat, imi scot perfuziile din mana si ies din salon. Cred ca e noapte, ca afara e intuneric. Umblu putin prin spital, poate ma ajuta cineva, dar vad ca nu e nimeni. Ce dumnezeu, e parasit?!

Daca e parasit, ma duc acasa. Ma mai plimb putin prin spital si chiar e parasit spitalul. Am vazut niste hartii pe care scriau : "Spitalul de nebuni :Bloody Sunset (1869-1978) a fost inchis in urma unui accident. Un pacient din sectorul F (criminali periculosi) a evadat, omorand 349 persoane.Acesta a reusit sa space, presupunandu-se ca acum locuieste in padurea:

Shady Creek."

Trebuie sa aflu asta in viitor, dar acum mor de somn si vreau sa dorm acasa asa ca am plecat.

In mai putin de 40 de minute de mers am ajuns in fata casei. Am intrat usor, am inchis usa si m-am asezat pe canapea si dusa am fost.

Just criminalsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum