Chapter 4.

653 60 8
                                    

Jack’s POV

             Ce cauta aici? Trebuie sa plece! Nu vreau sa o manance,aaa, adica nu vreau sa o manance ei, vreau sa o mananc eu! Da, asta suna mult mai bine decat prima varianta. Ce Dumnezeu…pardon…Satana, am patit?! Nu pot sa ma gandesc la ea ca la o amica sau mai mult. Este doar o victima, o victima putin mai speciala, dar tot o victima.

[Erica]-Hey Jack, am venit sa iti aduc cutitul. L-ai scapat cand am cazut si ai plecat prea repede ca sa pot sa ti-l dau inapoi! Spuse ea cu un zambet larg pe fata.

            Am mers spre si am luat repede cutitul ducandu-ma inapoi langa Slender si restul grupului.

[Jeff]-Ai cazut peste ea?! Exclama el in soapta ca sa nu auda ea, dar fiind liniste in incapere s-a auzit foarte bine

[Eu]-Hai lasa-ma si du-te dracu! Poate am cazut, care e problema?!

[Slender]-Si de ce ai bagajul?

            Desi Slender nu are fata, iti poti da foarte usor seama de emotiile lui. Cum ar fi, acum, doar uitandu-te atent la el, si studiindu-l cu finete, iti poti da seama ca e confuz si ca nu stie cum sa reactioneze.

[Erica]-Pai, am bagajul, pentru ca da, m-am plictisit sa stau numai in casa. Vreau aventuri cu multa periculozitate! Spuse ea, lasand bagajul jos si topaind, tinand pumnii stransi ca un copil de gradinita care vrea ceva/

[Slender]-Bine fetita, vin-o cu mine sa iti duc bagajele.

[Erica]-Nu o sa ma omori, nu?

[Slender]-Camera asta e plina de criminali, daca am fi vrut, am fi putut deja sa iti sapam mormantul, nu crezi?

[Erica]- Mda, ai dreptate, dar sa nu ti se urce la cap, ca eu nu dau dreptate, asa, la toata lumea.

             Erica’s POV

             Am mers cu domnu Tentacule pana intr-n hol destul de intunecos. Am mers de-a lungul coriforului, pana am ajuns la ultima camera din hol. Nenea o deschide incet si ma lasa pe mine sa trec prima. In sfarsit pot spune ca gentlmanii nu au murit inca.

            Am intrat in incaperea care era cufundata in bezna totala pana sa aprinda Nenea lumina. Cand lumina a acoperit intreaga incapere, am putut vedea un mobilier alb foarte dragut, niste pereti bej deschis un covor, birou , covertura de pat si perne negre. Albul, bejul si negrul se aflau intr-o antiteza minunata, formand un decor foarte frumos.

            Nenea mi-a lasat bagajul langa pat iar apoi se aseaza pe un scaun , facandu-mi semn sa ma asez si eu pe pat. M-am conformat la ceea ce imi ceruse, si m-am asezat pe pat. Maica ce moale e, o sa dorm ca un ingeras, cu coarne, desigur.

[Nenea]-Uite fetita, daca ne stii secretul si unde stam trebuie sa devii una de a noastra, intelegi?

[Eu]-Ok, sunt de acord! Dar mai intai de toate cum te numenti? Daca nu imi zici, sa stii ca o sa iti spun Nenea.

[Nenea]-Offf… Fetita, ma cheama Slender.

[Eu]-Ok. Si cum fac sa devin de a voastra?

[Slender]-Pai, eu o sa iti dau o putere, din Cutia lui Cherry Pau. Aceasta cutie iti va da puterea pe care o considera aceasta ca ti se potriveste cel mai mult, dupa caracter.

[Eu]-Ok, de unde ciordim aceasta cutie?

[Slender]-Nu trebuie sa ciordim nimic , cutia imi apartine acum mie, deoarece Cherry Pau a fost foarte buna prietena cu mine, si cand a fost acceptata la un grad superior mie si nu i-a mai trebuit cutia, mi-a cedat-o mie, intelegi?

[Eu]-Da, inteleg, cum sa nu inetelg. Doar sunt Erica, eu inteleg tot!

            De la un timp sunt foarte ‚modesta’.

[Slender]-Si pe langa ca trebuie sa ai o putere, trebuie sa vii la liceul Shady Creek HighSchool, liceu de criminali, impreuna cu rectul criminalilor tineri.

[Eu]-Nici acum nu scpa de scoala? Mi-e sortit sa trebuiasca sa invat mereu!

[Slender]-E mai multa practica asa ca nu mori!

            In urmatorul minul Slender dispare si ma intreb daca pleaca pentru ca s-a plictisit sau pleaca ca sa isi aduca arma sa ma omoare cu ea… Hmmm… Ma asez pe pat si cand sa ma intind si eu, Slender se teleporteaza inapoi in camera. Futu-… Am promis ca vorbesc frumos, sau cel putin ca incerc sa o fac.

[Eu]-Unde ai fost lungaule?

[Slender]- In primul rand sa nu mai imi zici asa in viata ta, in al doilea rand, am fost sa iau cutia lui Cherry Pau. Trebuie sa iti dam puterea rapid, ca tre sa ai 8 ore intre primirea ei si prima folosire, intelegi?

[Eu]-Inteleg, nu e nevoie sa ma intrebi de fiecare data daca inteleg. Nu sunt handicapata sa nu inteleg nimic! Ma rastesc eu usor la el.

[Slender]-Bine! Acum deschide cutia si uita-te atent la ochiul de corb dinauntru pana iti zic eu ca e gata. Bine?

[Eu]-Bine!

            Slender tine cutia in fata mea, iar eu o deschid usor, vzand un mic piedestal care se ridica o data cu capacul si in varful sau e o bila neagra, presupun ca ochiul de corb. Ma uit atent la el, pana il aud pe Slender spunand stop, asa ca inchid ochii si apoi cutia, deschizand la loc ochii. Nu ma simt de loc diferit… Oare sunt la camera ascunsa, nu exclud aceasta varianta.

[Slender]-Poate acum nu te simti diferit, dar acum ai o putere, pe care o vom descoperi maine cu Cristalul Puterilor al lui Grichi.

[Eu]-Ok, pot sa ma culc aici?

[Slender]-Da, dar sa stii ca aceasta e camera lui Jack si veti dormi impreuna deoarece nu e inca nici o camera libera in casa.

[Eu]-Mhm, acum pot sa ma culc?

[Slender]-Sigur, il trimit si pe Jack aici.

[Eu]-Mda bine, eu intru la dus.

            Dupa ce Slender a plecat eu am intrat in baie si pot sa jur ca dusul meu a durat mai mult de trei sferturi de ora. Cand am iesit din baie, in pijama desigur, aproape ca am facut infarct. Jack, era la bustul gol, in pat si se uita la mine. Simt deja roseata cum imi invadeaza obrajii, iar el chicoteste usor. Imi face semn sa ma asez in pat iar eu ma conformez.

            Stau cu spatele la el. Dupa mai bine de 10 minute aproape ca adormisem, dar tot am simtit cum cineva ma ia pe la spate in brate si sopteste: ‚Atat de ciudat, atat de interzis, dar totusi, atat de tentant’ si de atunci incolo nu am mai simtit nimic decat somnul meu mult asteptat.

Just criminalsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum