Ma culcasem pe canapea acum putin timp. Iar Slender s-a gandit ca somnul este cumult inferior scolii asa ca trebuie sa ma duc la scoala in loc sa dorm. Da da stiu ca toti elevii sunt treziti sa mearga la scoala dar te astepti ca la o scoala de criminali sa poti lipsi fara sa se faca scandal.
[Slender]-Erica, daca nu te scoli acum sa te duci la scoala, o sa torn apa rece pe tine!
[Erica]-M-am sculat! Gata! Gata!
Ma dau jos de pe... Ia stai putin! Sunt pe jos. Cred ca Slender m-a daramat incercand sa ma scoale. Oricum, m-am ridicat si m-am indreptat spre baie ca sa imi fac un dus.
In timp ce stateam sub jetul de apa calda al dusului mi-a venit ideea de chiul. Adics,merit si euo zi libera inafara de weekend cand nici atunci nu suntem pe deplin liberi. Merit o zi libera asa ca azi o sa chiulesc. Mare branza. Nu e cine stie ce, nu?
M-am imbracat intr-o fusta mov, cu o palma deasupra genunchiului, o camasa in dungi niste dresuri negre si niste botine cu tinte. Am coborat si am iesit pe usa urmand sa gasesc un bar unde sa merg sa chiulesc. Merg cam jumatate de ora si nu gasesc niciun bar. Parca am trai in fundul lumii. Dupa juma de ora gasesc un bar, Red Lady. Am auzit de barul asta, ce pot sa zic, e destul de ok.
Am intrat si m-am indreptat spre bar unde era un barman de culoare, mult mai inalt ca mine si foarte dragut. Ma asez pe un scaun in fata barului si imi indrept privirea catre tanarul domn.
[Jace]- Buna domnita. Eu sunt Jace. Doresti ceva?
[Eu]- Buna. Eu sunt Erica. Poti sa imi dai un pahar de ceva alcool?
[Jace]-Cheery Vodka e buna?
[Eu]-Excelenta!
Nu am mai baut alcool asa ca nu puteam sa ii dau o parere. Asa ca zic si eu ceva sa nu par proasta. Jace imi da paharul visiniu. Il ridic si gust din el. O arsura usoara,bine nu chiar usoara, incepe sa ma arda pe gat. Ma stramb putin iar Jace incepe sa rada.
[Eu]-Ce?!
[Jace]-Nu ai mai baut pana acum.
[Eu]-Uite ca beau acum.
Dupa cam al 15-16 pahar. Am cam pierdut numarul, incepeam sa vad doi de Jace, dar tot am mai cerut unul.
[Jace]-Nu iti mai dau!
Capul imi bubuia si nu aveam chef de cearta asa ca mi-am folosit puterea si am com omorat toti oamenii din bar. Nu vreau martori. Ma ridic de pe scaun si ies din bar. Mai trebuia sa fac ceva 4 ore asa ca am inceput sa merg fara un scop,ajungand la un azil de batrani. The Cammy asylum for oldest people. Am intrat in azil, zicand ca vreau sa vizitez pe cineva, aceasta cucoana ducandu-ma intr-o sala mare deoarece se juca bingo. Am trecut pe langa un mos care m-a fluierat. Avea chef de viata. Avea. Acum nu mai are viata.
Ma urc pe scena unde o doamna striga numerelede la bingo care se vede ca erau masluite. O imping de pe scena iar aceasta cade peste un domn in carje. Incep sa tip ca jocul e trucat si sa ii injur ca nu ma crd.
O doamna vine la mine si imida vreo doua palme de-alea zdravane. M-am saturat si m-am si plictisit. Am coborat de pe scena si am iesit din azil. Am mers vreo 300 de metri si m-am asezat pe o banca, nu mai pot de cap.
Dupa mai mult timp de stat mi-am revenit. Nu mai am alcool-ul in sange si simt ca nu mai risc sa cad. Ma ridic de pe banca darnu apuc sa fac 2 metri si ma ciocnesc de Jeff. Se uita la mine cu fata aia gen "Stiu ca ai chiulit" si a luat-o la fuga spre liceu. Nicinu mi-am dat seama ca suntem asa aproape de liceu.
Am luat-o la fuga spre liceu,imediat in spatele lui Jeff care fuges sa ma parasca. Taratura.
Jeff a ajuns in liceu si stiamca deja am pierdut jocul asta asa ca m-am dus sa mananc. M-am dus la un magazin si cand ss iau mancarea, sunt teleportata in biroul directorului. M-a parat nebunu. Las' ca va avea si el nevoie vreodata de mine si nu il voi ajuta
[Slender]-DE CE NU AI FOST AZI LA ORE?! DE CE AI CHIULIT? Stii ceva, numai tip, ai detentie urmatoarele 2 luni cate o zi pe saptamana. Poti parasi salavdirectorului.
CITEȘTI
Just criminals
FanficO fata mai speciala atrasa de un criminal, dulce si haios ,care ii dovedeste, cu greu si in stilul lui, ca o iubeste. Fata simte la fel pentru el? Aflati totul aici! -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. Colaborare intre @SakuraZcheek si @MeLiltleJeff ...