REPTİLİAN KADIN İLE RÖPORTAJ / BÖLÜM 3 / LACERTA DOSYALARI

17 2 1
                                    

4.900 yıl öncesinden bugüne kadar, diğer birçok yabancı tür gezegene geldi (bazıları zihninizin eski öğretisini ve programlamasını kullandı ve sizin için ama “İllojiim” in kendileri asla geri dönmedi. Gezegeni yaklaşık bin yıl daha önce bırakmışlardı, bu yüzden gelecekte bir gün geri dönüşlerinin projelerini sonlandırmasını veya belki de yedinci cinsi de yok etmesini bekliyoruz, ancak onlara ne olduğunu gerçekten bilmiyoruz.
Mevcut uygarlığınız gerçek kökeniniz, gerçek geçmişiniz, gerçek dünyanız ve evreniniz hakkında hiçbir şey bilmiyor ve siz ve geçmişimiz hakkında çok az şey biliyorsunuz. Ve yakın gelecekte gelecek şeyler hakkında hiçbir şey bilmiyorsunuz. Sözlerimi anlamayacağını ve inanmayacağını biliyorum, sana gerçeği söylüyorum çünkü düşman değiliz. Düşmanlarınız zaten burada ve anlamadınız. Gözlerini aç yoksa yakında büyük belada olacaksın. Size daha önce söylediğim şeylere inanmadıysanız, buna gerçekten inanmalı ve hatırlamalısınız.

Soru
Sence neden sana inanmıyorum?

Cevap
Burada önünüzde oturmama rağmen, bana inanmadığınız konusunda kesin bir his var. Son iki saatte size söylediğim her şey dünyamız hakkında mutlak gerçektir.

Soru
Şu anda dünyada kaç tane yabancı tür aktif?

Cevap
Bildiğimiz kadarıyla 14 tür. 11 bu evrenden, 2’si başka bir “galaksiden” ve 1’i çok farklı bir yerden oraya ova diyoruz. çok ileri. Benden isim istemeyin, çünkü neredeyse hepsi sizin için belirgin değil, sekiz tanesi bizim için bile belirgin değil. Türlerin çoğu – özellikle daha gelişmiş – sizi sadece hayvan olarak inceliyorlar ve sizin ve bizim için çok tehlikeli değiller ve bazılarıyla birlikte çalışıyoruz, ancak temasta olan da dahil olmak üzere üç tür düşmanca. hükümetlerinizin bazılarını kullandılar ve teknolojilerini bakır ve diğer önemli şeylerle değiştirdiler. Son 73 yılda bu düşman ırklardan ikisi arasında bir “soğuk savaş” vardı ve bu tür gereksiz mücadelede üçüncü tür “kazanan” gibi görünüyordu. Biz daha “sıcak savaş” bekliyoruz yakın gelecekte aranızdaki savaş önümüzdeki 10 veya 20 yıl içinde olacağını söyleyebilirim ve biz bu gelişme için endişeliyiz. Son kez, sadece 3 veya 4 yıl önce Dünya’ya gelen yeni, on beşinci bir tür hakkında bazı söylentiler vardı, ancak niyetleri hakkında hiçbir şey bilmiyoruz ve şimdiye kadar onlarla temas halinde değildik. Belki söylentiler yanlıştır.

Soru
Düşman uzaylı ırkları ne istiyor?

Cevap
Teknolojileri için bakır, suyunuz (veya ilerideki füzyon işlemlerinde bir enerji kaynağı olan suyunuzdaki hidrojeni) ve havadaki bazı kimyasal elementleri içeren çeşitli hammaddeler. Dahası, türlerin ikisi de vücudunuzla, insan dokunuzla ve kanınızla ilgilenir, çünkü kendi genetik yapıları kötü evrim ve radyasyon yoluyla (bildiğimiz kadarıyla tabi) kusurludur . türünüzden ve hayvanlardan sağlam dnalara ihtiyaç duyarlar. kendi genetiklerini tekrar tekrar onarmak için, ancak DNA’ları ve DNA’larınız tam olarak uyumlu olmadığı için kusurları tamamen onaramazlar (kendi türüm kesinlikle onlarla uyumsuzdur, bu yüzden bizimle çok ilgilenmezler), yapay gübreleme ve yapay wombs kullanarak aranızda daha uyumlu melezler yapmaya çalışıyorlar.

Soru
Biz zihnimiz üzerindeki bu etkiye karşı nasıl korunabiliriz?

Cevap
Bilmiyorum. Yapabileceğinizden şüpheliyim, çünkü zihniniz bildiğim hemen hemen her tür için okumak ve yazmak için açık bir kitap gibidir. Bu kısmen “İllojiim” lerin suçudur, çünkü gerçek koruma mekanizmaları olmadan zihninizi ve bilincinizi (kısmen kasıtlı olarak) yanlış inşa etmişlerdir. Birinin zihninizi manipüle etmeye çalıştığının farkındaysanız, sadece bu şüpheye konsantre olabilir ve tüm düşüncelerinizi ve anılarınızı analiz etmeye çalışabilirsiniz. Çok önemli: gözlerinizi kapatmayın (bu, erişimi daha kolay olan farklı bir beyin dalgası formuna yol açacaktır) ve rahatsız olduğunuz yada şüphede olduğunuz o yerde oturmayın veya dinlenmeyin. İlk dakikalarda uyanık kalırsanız, belki beyninizdeki diğer düşünceleri ve dalgaları filtrelemeye çalışabilirsiniz ve eğer başarısız olmazsa indüktör birkaç dakika sonra vazgeçecektir.

Soru
Savaş başladığında ne olacak?

Cevap
Bunu cevaplamak zor. Düşman ırkına ve taktiklerine bağlıdır. “Savaş” her zaman insanların “Savaş” kelimesiyle çeşitli seviyelerde savaşabileceği ilkel şey değildir. Sahip oldukları bir olasılık, sosyal liderlerinizin politik liderler üzerindeki etkisiyle “yokedilmesidir”, bir diğeri de size doğal gelebilecek depremlere, vulkanik patlamalara veya diğer felaketlere (hava durumu felaketleri dahil) neden olabilecek gelişmiş silah sistemlerinin kullanılmasıdır. Daha önce bahsettiğim bakır füzyonunun özel alanları, küresel hava durumunuzu etkileyebilir. İnsan medeniyeti zayıf olmadan doğrudan gezegene saldırmayacaklarını düşünüyorum, çünkü uzay gemilerini yok etme olasılığınız bile var (ama çok değil.)

Soru
Bu röportajın sonuna geldik. Son bir cümle veya mesaj söylemek istermisin ?

Cevap
Gözlerini aç ve gör. Sadece yanlış geçmişinize, bilim adamlarınıza veya polislerinize inanmayın. Bazıları çeşitli şeyler hakkındaki gerçeği biliyor, ancak kafa karışıklığı ve panikten kaçınmak için halkı bilgilendirmiyorlar. Bence türünüz benim türümden bazılarının düşündüğü kadar kötü değil ve sonunuzu gözlemlemek üzücü olurdu. Söyleyebileceğim her şey bu. Dünyanızı açık gözlerle geçirin ve göreceksiniz – ya da görmeyeceksiniz. Senin türün cahil.

Soru
Sizce bu röportajın gerçek olduğuna inanacak kimse var mı?

Cevap
Hayır, ama sosyal çalışmalarım için ilginç bir deney. Birkaç ay içinde tekrar buluşacağız ve bana mesajımın yayınlanmasından sonra neler olduğunu anlatacaksınız. Belki senin türün için umut vardır.

IŞIKLA KALIN, IŞIĞI SELAMLAYIN 👁️🔺🤍

İLLUMİNATİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin