Afet filmi “2012”, binlerce yıl önce Antik Mayalar tarafından yapılan tahminlere göre Dünya gezegeninin neredeyse tamamen yok edilmesini konu alıyor. Filmin çoğu muhteşem patlamalar ve etkileyici özel efektler etrafında odaklanırken, “2012” aynı zamanda elitlerin Yeni Dünya planları ve Kova Çağı’nın gelişiyle ilgili mesajları ve sembolizmi de aktarıyor.
2009’da vizyona giren Roland Emmerich’in 2012 filmi , “OMG-Mayalar-dedi-biz-öleceğiz-2012” korkusunun yarattığı korkular ve paniği konu alıyor. Filmin kıyamet senaryosu, insanların 2012’ye ilişkin en büyük korkularını canlı ayrıntılarıyla anlatıyor: Her şeyin yok edilmesi ve herkesin öldürülmesi… yani hemen hemen herkesin. İki buçuk saatlik filmin büyük bir kısmı CGI yıkımına adanmışken, 2012 hikayeye daha derin bir anlam katan birçok İncil, mitolojik ve tarihi referans içeriyor. Dahası, filmde krizin ele alınış şekli ile belirli bir mesaj anlaşılabilir. Temelde şöyle diyor: “Bir şey olursa, zengin ve güçlüler yaşayacak ve geri kalanınız enayiler ölecek” .
Birkaç “sıradan” insan, seçkinlerin gemilerine sızmayı başarır. Görünüşe göre, dünyanın zengin ve güçlüleriyle birlikte hayatta kalmaları mutlu bir son oluşturuyor.
Film 23 Aralık 2012’de ne olacağını doğru bir şekilde tahmin ediyor mu? Muhtemelen (umarım) hayır, ama filmin, seçkinlerin Yeni Dünya Düzeni planları ve Kova Çağı’nın gelişi hakkında kitlelere belirli mesajları iletmek için 2012 korkutma taktiğini kullandığına inanıyorum.
HAZIRLIKLAR
Film 2009’da geçiyor ve felaketi tetikleyen kozmik bir olayla başlıyor: Gezegensel hizalanma.
Astronomik cisimlerin hizalanması, Dünya’nın yok olmasına yol açan bir dizi olaya neden olur. Ezoterik bir düzeyde, astral bedenlerin hizalanması yeni bir çağın başlangıcını temsil eder – bazıları buna Kova Çağı diyebilir.
Dünya’da birkaç bilim adamı, büyük güneş patlamalarının gezegenin çekirdek sıcaklığının yükselmesine neden olduğunu keşfetti. Amerikalı jeolog Adrian Helmsley, dünyanın sonunun hızla yaklaştığını fark eder. En yüksek güç düzeyine harekete geçilmesi gerektiğini bildirmek için Washington DC’ye koşuyor, ancak dünyanın yönetici elitinin sadece yaklaşan felaketin farkında olmadığı, aynı zamanda gizlice bir kurtarma planı üzerinde yıllardır çalıştığı ortaya çıktı. Seçkinler, “layık” görülenlerin hayatlarını korumak için adımlar atıyor ve yeni dünyaya getirmek için Dünyanın en önemli eserlerini topluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLLUMİNATİ
Non-FictionBiz insan türünün koruyucuları, yeni şafağın getiricileriyiz. Biz piramidiz, biz gözüz, biz ışığız, biz sonsuz daireyiz. Biz illuminati'yiz. - Onlar bizi kontrol ediyor ama hiç kimse bunun hakkında konuşmuyor, bizi kölelikten gururlanır hale getirdi...