Film “Kışkırtıcı gerilim türünde ve sosyal medyanın gücünü daha şimdiden ortaya çıkarttı”
Netflix tarafından ” sosyal medya çağında etki ve inanç gücünü araştıran kışkırtıcı ve şüpheli bir gerilim filmi” olarak nitelendirilen Mesih, Michael Petroni (The Book Thief) tarafından yaratılmıştır ve James McTeigue (Vendetta için V) ve Kate Woods tarafından
yönetilmiştir. giderin).MESİH NE İLE İLGİLİ?
CIA memuru Eva Geller (Michelle Monaghan), kamuoyunun bozulması sonucu eylemleriyle uluslararası bir dikkat çeken bir adam (Mehdi Dehbi) hakkındaki bilgileri incelediğinde, kökenleri hakkında bir soruşturma başlatmaya karar verir.
Mucizeler gerçekleştirdiğini iddia eden takipçileri artmaya devam ederken, küresel medya bu karizmatik figürü gittikçe daha da şaşırtıcı bir hale getiriyor.
Geller, gerçekten de ilahi bir varlık mı yoksa dünyanın jeopolitik düzenini parçalama yeteneğine sahip aldatıcı bir dolandırıcı olup olmadığını çözmek için ısrarla çalışması gerekmektedir..
Hikaye ilerledikçe, bir İsrail istihbarat subayı (Tomer Sisley), bir Teksas vaiz (John Ortiz) ve kızı (Stefania LaVie Owen), bir Filistinli mülteci (Sayyid El Alami) ve gazeteci (Jane) dahil olmak üzere birçok bakış açısı iç içe izleyiciye ulaştırılıyor)
Michelle Monaghan (Gone Baby Gone), CIA subayı Eva Geller olarak rol alırken, Mehdi Dehbi (En Çok Aranan Bir Kişi), Geller tarafından araştırılan El Masih’dir.
MESSİAH
Tomer Sisley İsrail istihbarat subayı Aviram ve John Ortiz (Silver Linings Playbook) yıldızlarını Texas vaiz Felix Iguero olarak oynuyor.
Sleeping Dogs Lie’deki lider rolü ile tanınan Melinda Page Hamilton, Anna Iguero’nun rolünü üstlenirken, Hulu Original Chance’de bulunan Stefania LaVie Owen, Rebecca Iguero’dur.
Filistinli mülteci Jibril, Sayyid El Alami tarafından oynandı ve Jane Adams, gazeteci Miriam Keneally’nin rolünü üstlendi .
Diğer oyuncular arasında Will Mathers olarak Wil Traval, Samir olarak Fares Landoulsi, Başkan Young olarak Dermot Mulroney, Edmund De Guilles olarak Beau Bridges ve Zelman Katz olarak Philip Baker Hall yer alıyor.
DECCAL NE ANLAMA GELİYOR?
Arapça konuşan Netflix kullanıcıları, başrol karakterinin adı olan Al-Masih hakkında yorum yapmak için fragmanın yayınlanmasını takiben hızla Twitter’a aktarmışlardır.
El Masih ad-Deccal, Hristiyanlık karşıtı bir İsa fikrine benzeyen şeytani bir şahsiyet olarak kabul edilir.
Aynı zamanda “aldatıcı Mesih” olarak adlandırılır – başka bir deyişle, gerçek Mesih gibi davranan biri. Bu yüzden açıklamadaki kişiler, zaten çok büyük bir komplo çalışması yaptıklarına inanıyorlar.
IŞIKLA KALIN, IŞIĞI SELAMLAYIN 👁️🔺🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLLUMİNATİ
No FicciónBiz insan türünün koruyucuları, yeni şafağın getiricileriyiz. Biz piramidiz, biz gözüz, biz ışığız, biz sonsuz daireyiz. Biz illuminati'yiz. - Onlar bizi kontrol ediyor ama hiç kimse bunun hakkında konuşmuyor, bizi kölelikten gururlanır hale getirdi...