Tw - quick mention of food, fighting, being knocked out, yelling (yelling in ender doesn't hit the same-there is no caps in ender, cri :'] )
⍀⏃⋏⏚⍜⍜ ⍜⏚⌇⟒⍀⎐⟒⎅ ⏁⊑⟒ ⍜⏁⊑⟒⍀⌇ ⏃⌇ ⊑⟒ ⏃⏁⟒ ⏁⊑⟒ ⌇⏁⍀⏃⋏☌⟒ ⎎⍜⍜⎅. ⏃⌇ ⊑⟒ ⎅⟟⎅ ⌇⍜, ⊑⟒ ⍀⟒⏃⌰⟟⋉⟒⎅ ⌇⍜⋔⟒⏁⊑⟟⋏☌. ⏁⊑⟒ ⌇⊑⎍⌰☍ ⍙⍜⎍⌰⎅ ⏃⋏⌇⍙⟒⍀ ⏁⍜ ⏁⊑⟒ ⍙⍜⍀⎅ 'Tubbo.' ⊑⟒ ⎅⟟⎅ ⋏⍜⏁ ☍⋏⍜⍙ ⍙⊑⏃⏁ ⟟⏁ ⋔⟒⏃⋏⏁, ⏚⎍⏁ ⊑⟒ ⎅⟟⎅ ☍⋏⍜⍙ ⟟⏁ ⍙⏃⌇ ⎍⌇⟒⎅ ⏁⍜ ☌⟒⏁ ⏁⊑⟒ ⌇⊑⎍⌰☍'⌇ ⏃⏁⏁⟒⋏⏁⟟⍜⋏.
⊑⟒ ⏚⟒☌⏃⋏ ⏁⍀⊬⟟⋏☌ ⏁⍜ ⌇⟒⟒ ⟟⎎ ⏁⊑⟒⍀⟒ ⍙⟒⍀⟒ ⌇⍜⎍⋏⎅⌇ ⏁⊑⟒ ⍜⏁⊑⟒⍀ ⌇⏁⍀⏃⋏☌⟒ ☊⍀⟒⏃⏁⎍⍀⟒⌇ ⍀⟒⌇⌿⍜⋏⎅⟒⎅ ⏁⍜.
⏁⊑⟒ ⌇⍜⎍⋏⎅ ⋔⏃☍⟒⍀ ⍙⏃⌇ ☊⏃⌰⌰⟒⎅ ⏚⊬ 'Wilbur.'
⏁⊑⟒ ⎎⌰⊬⟒⍀ ⍙⏃⌇ 'Philza.'
⏃⋏⎅ ⊑⟒ ⊑⏃⎅ ⊬⟒⏁ ⏁⍜ ⎎⟟☌⎍⍀⟒ ⍜⎍⏁ ⏁⊑⟒ ⍙⏃⍀⍀⟟⍜⍀ ⏃⋏⎅ ⎎⏃⌰⌰⟒⍀'⌇ ⍙⍜⍀⎅⌇. ⊑⟒ ⌿⍀⟟⎅⟒⎅ ⊑⟟⋔⌇⟒⌰⎎ ⍜⋏ ⊑⟟⌇ ⟟⋏⏁⟒⌰⌰⟟☌⟒⋏☊⟒, ⏃⋏⎅ ⍙⏃⌇ ⍜⎎⏁⟒⋏ ⏁⍜⌰⎅ ⏚⊬ ⎎⏃⋔⟟⌰⊬ ⏁⊑⏃⏁ ⊑⟒ ⍙⏃⌇ ⏃⏚⌰⟒ ⏁⍜ ⏃⎅⏃⌿⏁ ⏁⍜ ⊑⟟⌇ ⌇⎍⍀⍀⍜⎍⋏⎅⟟⋏☌⌇ ⎐⟒⍀⊬ ⍙⟒⌰⌰.
⊑⍜⌿⟒⎎⎍⌰⌰⊬ ⊑⟒ ☊⍜⎍⌰⎅ ⏃⎅⏃⌿⏁ ⏁⍜ ⏁⊑⟟⌇.
⏁⊑⟒ ⎎⌰⊬⟒⍀ ⌇⏁⍜⍜⎅ ⎍⌿ ⏃⋏⎅ ⏚⟒☌⏃⋏ ⍙⏃⌰☍⟟⋏☌ ⍜⎍⏁; ⏁⊑⟒ ⍙⏃⍀⍀⟟⍜⍀ ⍙⏃⌇ ⍾⎍⟟☊☍ ⏁⍜ ⎎⍜⌰⌰⍜⍙. ⏁⊑⟒ ⏁⊑⍀⟒⟒ ⍀⟒⋔⏃⟟⋏⟟⋏☌ ☊⍜⋏⏁⟟⋏⎍⟒⎅ ⏁⍜ ⌇⌿⟒⏃☍. ⏃⎎⏁⟒⍀ ⏃ ⎎⟒⍙ ⋔⍜⋔⟒⋏⏁⌇ ⏁⊑⍜⎍☌⊑, ⊑⟒ ☊⍜⎍⌰⎅ ⊑⟒⏃⍀ ⏃ ⌇⊑⏃⍀⌿ ⌇⍜⎍⋏⎅ ⍜⎍⏁⌇⟟⎅⟒. ⊑⟒ ☌⌰⏃⋏☊⟒⎅ ⏃⏁ ⏁⊑⟒ ⌇⊑⎍⌰☍ ⏚⟒⎎⍜⍀⟒ ⏁⟒⌰⟒⌿⍜⍀⏁⟟⋏☌ ⏁⍜ ⏁⊑⟒ ⋔⍜⎐⟟⋏☌ ⍙⏃⌰⌰. ⊑⟒ ⏁⍀⟟⟒⎅ ⏁⍜ ⍜⌿⟒⋏ ⟟⏁, ⏚⎍⏁ ⟟⏁ ⍙⍜⎍⌰⎅⋏'⏁ ⍜⌿⟒⋏.
"⊑⎍⊑?" ⊑⟒ ⎎⍀⍜⍙⋏⟒⎅ ⟟⋏ ☊⍜⋏⎎⎍⌇⟟⍜⋏. ⍙⊑⏃⏁ ⍙⏃⌇ ⊑⟒ ⎅⍜⟟⋏☌ ⍙⍀⍜⋏☌?
⏁⊑⟒ ⌇⊑⎍⌰☍ ⊑⏃⌿⌿⟒⋏⟒⎅ ⏁⍜ ⌇⟒⟒ ⊑⟟⋔ ⏃⋏⎅ ⍙⏃⌰☍⟒⎅ ⍜⎐⟒⍀ ⏁⍜ ⍀⏃⋏⏚⍜⍜.
"You want to go outside?" ⏁⊑⟒ ⌇⊑⎍⌰☍ ⌇⌿⍜☍⟒ ⟟⋏ ⏁⊑⟒ ⌇⏁⍀⏃⋏☌⟒ ⏁⍜⋏☌⎍⟒ ⏃☌⏃⟟⋏. ⍀⏃⋏⏚⍜⍜ ⌇⟟☌⊑⟒⎅. "⟟ ☊⏃⋏'⏁ ⎍⋏⎅⟒⍀⌇⏁⏃⋏⎅ ⊬⍜⎍.." ⊑⟒ ⏁⍀⟟⟒⎅ ⏁⍜ ⌿⎍⌇⊑ ⏁⊑⟒ ⍙⏃⌰⌰ ⍜⋏☊⟒ ⏃☌⏃⟟⋏, ⋏⍜⏁⟟☊⟟⋏☌ ⏁⊑⟒ ⌇⍜⎍⋏⎅ ⋔⏃☍⟒⍀ ⏃⋏⎅ ⎎⏃⌰⌰⟒⍀ ⍙⏃⏁☊⊑⟟⋏☌ ⏁⊑⟒⋔ ⌇⟟⌰⟒⋏⏁⌰⊬.
⏁⊑⟒ ⌇⊑⎍⌰☍⟒⍀ ☌⍀⏃⏚⏚⟒⎅ ⌇⍜⋔⟒⏁⊑⟟⋏☌ ⍜⋏ ⏁⊑⟒ ⍙⏃⌰⌰ ⏃⋏⎅ ⏁⍙⟟⌇⏁⟒⎅ ⟟⏁. ⍀⏃⋏⏚⍜⍜ ⍙⏃⏁☊⊑⟒⎅ ⟟⋏ ⌇⎍⌿⍀⟟⍀⌇⟒ ⏃⌇ ⟟⏁ ⍜⌿⟒⋏⟒⎅. ⊑⟒ ☌⌰⏃⋏☊⟒⎅ ⏃⏁ ⏁⊑⟒ ⌇⊑⎍⌰☍. "☊⍜⋔⟒ ⍙⟟⏁⊑ ⋔⟒?"
"You can go," ⍀⏃⋏⏚⍜⍜ ⎎⍀⍜⍙⋏⟒⎅ ⏃⋏⎅ ⏁⟟⌰⏁⟒⎅ ⊑⟟⌇ ⊑⟒⏃⎅. "⍙⊑⊬ ⎅⍜⋏'⏁ ⊬⍜⎍ ⌇⌿⟒⏃☍ ⟟⋏ ⍜⎍⍀ ⌰⏃⋏☌⎍⏃☌⟒?" ⊑⟒ ⏁⎍⍀⋏⟒⎅ ⏁⍜ ⌰⍜⍜☍ ⏃⏁ ⏁⊑⟒ ⌇⍜⎍⋏⎅ ⋔⏃☍⟒⍀ ⏃⋏⎅ ⎎⏃⌰⌰⟒⍀, ⊑⟟⌇⌇⟟⋏☌ ⍾⎍⟟⟒⏁⌰⊬ ⏚⟒⎎⍜⍀⟒ ⏁⏃☍⟟⋏☌ ⏁⊑⟒ ⌇⊑⎍⌰☍⌇ ⍙⍀⟟⌇⏁ ⏃⋏⎅ ⌰⟒⏃⎅⟟⋏☌ ⊑⟟⋔ ⍜⎍⏁. ⊑⟒ ⎅⟟⎅⋏'⏁ ⏁⍀⎍⌇⏁ ⏁⊑⍜⌇⟒ ⏁⍙⍜ ⟒⋏⍜⎍☌⊑ ⏁⍜ ⌰⟒⏃⎐⟒ ⍙⟟⏁⊑⍜⎍⏁ ⏁⊑⟒ ⌇⊑⎍⌰☍.
YOU ARE READING
⌰⍜⋏☌ ⍙⏃⊬ ⎎⍀⍜⋔ ⊑⍜⋔⟒
Fanfiction⍀⏃⋏⏚⍜⍜ ⍙⍜☍⟒ ⎍⌿ ⍜⋏⟒ ⎅⏃⊬ ⏁⍜ ⎎⟟⋏⎅ ⊑⟟⋔⌇⟒⌰⎎ ⟟⋏ ⏃ ⌿⌰⏃☊⟒ ⊑⟒ ⎅⟟⎅⋏'⏁ ☍⋏⍜⍙, ⌇⎍⍀⍀⍜⎍⋏⎅⟒⎅ ⏚⊬ ⌿⟒⍜⌿⌰⟒ ⌇⌿⟒⏃☍⟟⋏☌ ⏃ ⌰⏃⋏☌⎍⏃☌⟒ ⊑⟒ ⎅⟟⎅⋏'⏁ ⎍⋏⎅⟒⍀⌇⏁⏃⋏⎅. ⍙⟟⌰⌰ ⊑⟒ ⏁⍀⎍⌇⏁ ⏁⊑⟒⋔, ⍜⍀ ⏁⍀⊬ ⏁⍜ ⎎⟟☌⎍⍀⟒ ⍜⎍⏁ ⍙⊑⟒⍀⟒ ⊑⟒ ⟟⌇, ⏃⋏⎅ ⊑⍜⍙ ⏁⍜ ☌⟒⏁ ⊑⍜⋔⟒ ⏃⌰⌰ ⍜⋏ ⊑⟟⌇ ⍜⍙⋏? #36 in ranbooangst 08/06/21