9

41 2 0
                                    

Tw - yelling

⏁⍙ - ⊬⟒⌰⌰⟟⋏☌

⍀⏃⋏⏚⍜⍜ ⌇⏁⟟⍀⍀⟒⎅ ⍜⋏ ⏁⊑⟒ ⌇⍜⎎⏃, ⌇⌰⍜⍙⌰⊬ ⍜⌿⟒⋏⟟⋏☌ ⊑⟟⌇ ⟒⊬⟒⌇ ⏃⌇ ⊑⟒ ⊑⟒⏃⍀⎅ ☌⎍⟟⟒⏁ ⎐⍜⟟☊⟒⌇ ⋏⟒⏃⍀ ⊑⟟⋔. ⏁⊑⟒⊬ ⌇⍜⎍⋏⎅⟒⎅ ⏃⋏☌⍀⊬. ⊑⟒ ☌⌰⏃⋏☊⟒⎅ ⎍⌿ ⌇⌰⟒⟒⌿⟟⌰⊬ ⏃⋏⎅ ⌇⏃⍙ ⌇☊⍜⏁⏁, ⏁⟒☊⊑⋏⍜, ⏃⋏⎅ ⌿⊑⟟⌰ ⌇⌿⟒⏃☍⟟⋏☌. ⊑⟒ ⍙⏃⌇ ⏁⍜⍜ ⏁⟟⍀⟒⎅ ⏁⍜ ⟒⎐⟒⋏ ⏃⏁⏁⟒⋔⌿⏁ ⏁⍜ ⌰⟟⌇⏁⟒⋏ ⏁⍜ ⍙⊑⏃⏁ ⏁⊑⟒⊬ ⍙⟒⍀⟒ ⌇⏃⊬⟟⋏☌, ⏚⎍⏁ ⟟⏁ ⎅⟟⎅⋏'⏁ ⋔⏃⏁⏁⟒⍀ ⏚⟒☊⏃⎍⌇⟒ ⍜⋏⌰⊬ ⋔⍜⋔⟒⋏⏁⌇ ⌰⏃⏁⟒⍀ ⌇☊⍜⏁⏁ ⋏⍜⏁⟟☊⟒⎅ ⊑⟒ ⍙⏃⌇ ⏃⍙⏃☍⟒ ⏃⋏⎅ ⍙⏃⌇ ☌⎍⟟☊☍ ⏁⍜ ☌⍜ ⍜⎐⟒⍀ ⏁⍜ ⊑⟟⋔.

"⊑⍜⍙ ⏃⍀⟒ ⊬⍜⎍ ⎎⟒⟒⌰⟟⋏☌, ⍀⏃⋏⏚⍜⍜?"

⍀⏃⋏⏚⍜⍜ ⏁⊑⍜⎍☌⊑⏁ ⎎⍜⍀ ⏃ ⋔⍜⋔⟒⋏⏁, ⌇⟟⏁⏁⟟⋏☌ ⎍⌿ ⏁⍜ ⏁⏃☍⟒ ⟒⎐⟒⋏ ⌰⍜⋏☌⟒⍀ ⏚⟒⎎⍜⍀⟒ ⍀⟒⌇⌿⍜⋏⎅⟟⋏☌. "⟟'⋔ ⋏⍜⏁ ⌇⎍⍀⟒. ⟟ ☍⋏⍜⍙ ⋏⍜⍙ ⍙⊑⏃⏁ ⊑⏃⌿⌿⟒⋏⟒⎅, ⏚⎍⏁ ⋏⍜⍙ ⟟'⋔ ⋔⍜⍀⟒ ⏃⎎⍀⏃⟟⎅ ⏁⊑⏃⋏ ⏚⟒⎎⍜⍀⟒. ⍙⊑⏃⏁ ⟟⎎ ⏁⊑⟒ ⟒⋏⎅⋔⟒⋏ ☊⍜⋔⟒ ⎎⍜⍀ ⋔⟒? ⊑⍜⍙ ⎅⍜ ⟟ ☌⍜ ⏚⏃☊☍ ⊑⍜⋔⟒ ⋏⍜⍙? ⏃⋏⎅ ⟟'⋔ ⍀⍜⊬⏃⌰⏁⊬?"

⌇☊⍜⏁⏁ ⌇⏃⏁ ⎅⍜⍙⋏ ⋏⟒⌖⏁ ⏁⍜ ⊑⟟⋔ ⏃⋏⎅ ⌿⌰⏃☊⟒⎅ ⏃ ☊⍜⋔⎎⍜⍀⏁⟟⋏☌ ⊑⏃⋏⎅ ⍜⋏ ⊑⟟⌇ ⏚⏃☊☍. "⟟'⋔ ⋏⍜⏁ ⌇⎍⍀⟒ ⏃⏚⍜⎍⏁ ☌⍜⟟⋏☌ ⊑⍜⋔⟒, ⍙⟒ ☊⏃⋏ ⍙⍜⍀⍀⊬ ⏃⏚⍜⎍⏁ ⏁⊑⏃⏁ ⌰⏃⏁⟒⍀. ⊬⟒⌇, ⊬⍜⎍ ⏃⍀⟒ ⍀⍜⊬⏃⌰⏁⊬. ⏃⏚⍜⎍⏁ ⏁⊑⟒ ⟒⋏⎅⋔⟒⋏, ⟟⎎ ⏁⊑⟒⊬ ☊⍜⋔⟒ ⟟ ⍙⟟⌰⌰ ⌿⍀⍜⏁⟒☊⏁ ⊬⍜⎍. ⟟⏁ ⟟⌇ ⋔⊬ ⎅⎍⏁⊬; ⊬⍜⎍⍀ ⎎⏃⋔⟟⌰⊬ ⌿⍀⍜⎐⟟⎅⟒⎅ ⋔⟒ ⍙⟟⏁⊑ ⏃ ⊑⍜⋔⟒, ⏁⊑⟒⊬ ⊑⟒⌰⌿⟒⎅ ⋔⟒ ⊑⟒⏃⌰ ⏃⎎⏁⟒⍀ ⏁⊑⟒ ⍙⏃⍀. ⟟⏁'⌇ ⏁⊑⟒ ⌰⟒⏃⌇⏁ ⟟ ☊⏃⋏ ⎅⍜. ⏃⌰⌇⍜, ⊬⍜⎍'⍀⟒ ⏃ ☌⍜⍜⎅ ⌇⍜⎍⌰, ⍀⏃⋏⏚⍜⍜. ⊬⍜⎍'⎐⟒ ⎅⍜⋏⟒ ⋏⍜⏁⊑⟟⋏☌ ⍙⍀⍜⋏☌, ⊬⍜⎍ ⍙⍜⎍⌰⎅ ⋏⍜⏁ ⎅⟒⌇⟒⍀⎐⟒ ⎎⍜⍀ ⏃⋏⊬ ⏚⏃⎅ ⎎⍜⍀⏁⎍⋏⟒."

⍀⏃⋏⏚⍜⍜ ☌⍀⟟⋔⏃☊⟒⎅ ⏃⋏⎅ ⟊⎍⌇⏁ ☌⏃⎐⟒ ⏃ ⋏⍜⎅ ⟟⋏ ⍀⟒⏁⎍⍀⋏. ⏁⟒☊⊑⋏⍜ ⏁⊑⟒⋏ ⏚⟒☌⏃⋏ ⏁⍜ ⌇⌿⟒⏃☍.

"You speak Ender?"

"Yes, I do. I learned it from home."

"Home?" ⌿⊑⟟⌰ ⟊⍜⟟⋏⟒⎅ ⏁⊑⟒⟟⍀ ☊⍜⋏⎐⟒⍀⌇⏃⏁⟟⍜⋏.

"Yes, home. You don't deserve nor do you need to know more. Either way, let's get back to the original topic. I don't think you're fit to look after these children."

⍀⏃⋏⏚⍜⍜ ⍙⏃⏁☊⊑⟒⎅ ⏃⌇ ⏁⊑⟒ ⏃⎅⎍⌰⏁⌇ ⏃☌⏃⟟⋏ ⏚⟒☌⏃⋏ ⏁⍜ ⊬⟒⌰⌰ ⏃⋏☌⍀⟟⌰⊬ ⏃⏁ ⟒⏃☊⊑ ⍜⏁⊑⟒⍀.

"⌇☊⍜⏁⏁, ⍙⊑⏃⏁'⌇ ☌⍜⟟⋏☌ ⍜⋏?" ⍀⏃⋏⏚⍜⍜ ⏃⌇☍⟒⎅ ⌇⍜⋔⟒⍙⊑⏃⏁ ⏁⟒⋏⏁⏃⏁⟟⎐⟒⌰⊬.

⌇☊⍜⏁⏁ ⌿⏃⎍⌇⟒⎅ ⎎⍜⍀ ⏃ ⋔⍜⋔⟒⋏⏁ ⏃⋏⎅ ⏁⎍⍀⋏⟒⎅ ⏁⍜ ⊑⟟⋔. "⎅⍜⋏'⏁ ⍙⍜⍀⍀⊬ ⍀⏃⋏⏚⍜⍜, ⟟⎎ ⌇⍜⋔⟒⏁⊑⟟⋏☌ ⊑⏃⌿⌿⟒⋏⌇ ⟟'⌰⌰ ⏁⟒⌰⌰ ⊬⍜⎍, ⎅⟒⏃⌰?"

⌰⍜⋏☌ ⍙⏃⊬ ⎎⍀⍜⋔ ⊑⍜⋔⟒Where stories live. Discover now